Gå til innhold

Call of Duty: WWII tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk spillet i posten torsdag, men pga jobb og andre ting som måtte gjøres ferdig før helga, fikk jeg ikke spilt før litt utpå kvelden i dag. Jeg har kommet meg sånn omtrent halvveis i en-spillerdelen. Veldig morsomt så langt. Gleder meg virkelig til å få testet ut fler-spillerdelen i morgen :D

Lenke til kommentar

Spilt gjennom kampanjen nå.

 

Kampanjen i seg selv var morsom å spille. Nydelig grafikk og artige oppdrag. Muligens en av de korteste kampanjene på flere år nå, men det er fullt forståelig siden de fokuserer mer og mer på fler-spillerdelen.

En ting skuffet meg og det var slutten. De fleste brettene brukte jeg passe god tid med et par dødsfall, samt noen seanser der man fikk testet seg litt. Men akkurat siste brettet der man skulle ta over broen ved Rhine ble unnagjort på null og niks. Fikk følelsen av at utviklerne ville gjøre seg ferdig fortest mulig på tampen der.

 

 

Også har jeg rukket å spille litt online. Og her er det mye morsomt å gjøre. Må virkelig si at HQ er en positiv og artig greie å bruke tid på. Ellers er kartene fine og akkurat passe store. Har bare prøvd ut riflene hittil, men jeg liker så langt.

 

Men har dessverre slitet litt med forbindelsen og at spillet fryses etter hver runde. Har tålmodighet for sånne ting akkurat under lanseringsuken, men håper dette raskt blir fikset. :)

Lenke til kommentar

Spilt gjennom kampanjen nå.

 

Kampanjen i seg selv var morsom å spille. Nydelig grafikk og artige oppdrag. Muligens en av de korteste kampanjene på flere år nå, men det er fullt forståelig siden de fokuserer mer og mer på fler-spillerdelen.

En ting skuffet meg og det var slutten. De fleste brettene brukte jeg passe god tid med et par dødsfall, samt noen seanser der man fikk testet seg litt. Men akkurat siste brettet der man skulle ta over broen ved Rhine ble unnagjort på null og niks. Fikk følelsen av at utviklerne ville gjøre seg ferdig fortest mulig på tampen der.

 

 

Også har jeg rukket å spille litt online. Og her er det mye morsomt å gjøre. Må virkelig si at HQ er en positiv og artig greie å bruke tid på. Ellers er kartene fine og akkurat passe store. Har bare prøvd ut riflene hittil, men jeg liker så langt. 

 

Men har dessverre slitet litt med forbindelsen og at spillet fryses etter hver runde. Har tålmodighet for sånne ting akkurat under lanseringsuken, men håper dette raskt blir fikset. :)

 

 

Enig i at dette var en veldig bra kampanje, ikke ett eneste kjedelig oppdrag. Hvilken vanskelighetsgrad spilte du på? Jeg er ikke mann nok til å kjøre "Veteran", så ble "Hardened" her. Tar meg ikke råd til ny Dual Shock kontroll i disse dager heller :p Syns det var en helt grei lengde i grunn på denne vanskelighetsgraden. Enkelte steder jeg virkelig måtte jobbe for fremgangen, men det avtok litt mot slutten som du er inne på.  Black Ops 3 som var det siste COD jeg spilte igjennom var på en annen side ALTFOR langt siden interessen dabbet kraftig underveis. Så jeg tar heller en kortere og interessant kampanje fremfor en langdryg en altså. Men jeg ville nok ikke kjøpt dette for fullpris bare for kampanjebiten, da ville en kanskje følt seg litt snytt.

 

Blir spennende å se hvor mye jeg og mine får ut av online biten, en runde Zombies nå og da er jo alltid stas samt det nye War-moduset er jo veldig lovende basert på betaen. Har kun hatt ett par runder online enda.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Spillet er helt greit, men må si jeg er rimelig skuffet over grafikken ... :hmm:

 

Spillet ser veldig bra ut på PS4 Pro i enspiller, også på 1080p TV! Men man merker at det er jekket ned noen hakk med en gang man går online altså, det ser litt tamt og platt ut i forhold til f.eks BF1 etter min mening.

 

MEN, det betyr ikke at det like platt og tamt på underholdningsfronten. Greier faktisk å kose meg i de mer hektiske spilltypene også!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...