Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Hei. Iphone x er en flott telefon men den har et problem. Mikrofonen er en katastrofe, du må snakke rett inn i den ellers hører de i andre enden nesten ingenting. Vrir du telefon litt opp eller ned så vil de du prater med nesten ikke høre deg, håpløst. Noen som har samme problem? Min gamle iphone 5 var jo mye bedre, da hørte de meg mens nå så klager de på at det er vanskelig å høre meg.

 

 

kjenner meg ikke igjen her, så tror det kan være din enhet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Iphone x er en flott telefon men den har et problem. Mikrofonen er en katastrofe, du må snakke rett inn i den ellers hører de i andre enden nesten ingenting. Vrir du telefon litt opp eller ned så vil de du prater med nesten ikke høre deg, håpløst. Noen som har samme problem? Min gamle iphone 5 var jo mye bedre, da hørte de meg mens nå så klager de på at det er vanskelig å høre meg.

Vil tro det er en feil med enheten din, ingen forskjeller fra tidligere telefoner på min.
Lenke til kommentar

Opplevde i dag å ikke høre noen ting når jeg ringte... tenkte det bare var feil med signalene eller noe, men senere merket jeg plutselig at den øverste høyttaleren min ikke fungerte. Restarter tlf så funket den igjen, noen som har opplevd lignende? iPhone x

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Dette dreier seg ikke om selve Iphonen min men; 
Har ikke hatt Iphone på flere år og ser at det nå er en app som heter Wallet.Hva kan jeg legge inn der bortsett fra boardingkort? Kuponger?Hvilke kuponger kan man bruke der? (her jeg bor er kuponger et sjeldent syn). Støtter kinobillettene man får hos Nordisk Film Kino‎?

Lenke til kommentar

Dette dreier seg ikke om selve Iphonen min men;

Har ikke hatt Iphone på flere år og ser at det nå er en app som heter Wallet.Hva kan jeg legge inn der bortsett fra boardingkort? Kuponger?Hvilke kuponger kan man bruke der? (her jeg bor er kuponger et sjeldent syn). Støtter kinobillettene man får hos Nordisk Film Kino‎?

Om man kjøper biletter med kino hos Fredrikstad Kino, så får man en nedlastingslenke som automatisk laster ned biletten til Wallet. Samme greia med Nettbuss.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Spørsmål om ios. Hvordan velger man kun vibrering når folk ringer? Ønsker lyd når jeg får meldinger, men ikke når noen ringer(kun vibrering). 

 

Det finnes ingen mulighet for det som jeg kan se. Det du kan gjøre er å skifte ringetone til noe som er helt stille.

 

 

Det enkleste er vel å ha telefon i Stille modus samtidig som du har definert vibrering under "Innstillinger->Varsler->Telefon->Lyder->Vibrering"   

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Når stille modus er slått på vil jeg verken ha vibrering, ringetoner eller noen form for lyd. Når stille modus er slått av ønsker jeg kun vibrering som varsel, men det vil tydeligvis ikke Apple. :D

Lenke til kommentar

 

 

Spørsmål om ios. Hvordan velger man kun vibrering når folk ringer? Ønsker lyd når jeg får meldinger, men ikke når noen ringer(kun vibrering).

 

Det finnes ingen mulighet for det som jeg kan se. Det du kan gjøre er å skifte ringetone til noe som er helt stille.

 

 

Det enkleste er vel å ha telefon i Stille modus samtidig som du har definert vibrering under "Innstillinger->Varsler->Telefon->Lyder->Vibrering"

 

Nei, da blir det ikke lyd på meldinger, som var hele casen her. Tror fortsatt eneste løsning er å finne en ringetone uten lyd (veldig lett å finne på Google) og bruke den. Da vil det aldri komme lyd når noen ringer, men fortsatt lyd på meldinger og annet når lyden er slått på.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...