Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått Iphone X fra OneCall!

Herlig mobil.

Har sett på videoer på Youtube om AR,der man kan sette bl. annet dinosaurer og andre ting på skjermen.

Noen som vet hvilken app det er?

 

Og med det samme;

Hvilke apper er et MUST for deg å ha på Iphone og hvilker er optimiserte for X?

Lenke til kommentar

Prøvde å fotografere noen "julemotiver" ute i går kveld med X-en, etter at det var blitt mørkt. Blitzen ville ikke fyre, samme hvor mye jeg sleit, prøvde både Blitz på og Auto, ble bare svarte, triste, ubrukelige bilder. Det var bare et par minusgrader men det fikset altså ikke telefonen. Innendørs i stuetemperatur virker blitzen som den skal.

 

Ser at dette temaet har vært oppe i diverse forum og det betviles at dette problemet kan fikses med softwareoppdatering, mulig det er hardware som svikter. Skuffende. :hrm:

Lenke til kommentar

Da har jeg fått Iphone X fra OneCall!

Herlig mobil.

Har sett på videoer på Youtube om AR,der man kan sette bl. annet dinosaurer og andre ting på skjermen.

Noen som vet hvilken app det er?

 

Og med det samme;

Hvilke apper er et MUST for deg å ha på Iphone og hvilker er optimiserte for X?

Tror den heter noe så simpelt som AR Dinosaur i app store.

 

Når det kommer til apper er det litt individuelt, etter hva du bruker den til. For min del er Outlook, Excel og nødvendig sosiale medier noe av det første som blir lagt inn. Jeg vet at de appene som er "store" (på antall brukere), kom med oppdateringer for X støtte for godt over 1mnd siden.

Da iCloud lagring er begrenset bruker jeg google disc for skylagring av bilder/videoer for og spare plass på telefonen. 

Finnes utallig artikler og guider om apper som er sterkt anbefalt i alle forskjellige kategorier :) 

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat hatt en samtale med telia angående en iPhone x 256 spacegray jeg bestilte 19/11.

 

Jeg vet jo de har ubekreftet leveringstid på denne modellen, men jeg tenkte likevel det var mulig å få ut litt info om hvilke ordre de effektuerte nå, hvor mange det er i kø osv.

Den gang ei.

Det virker som om de stakkars folka i servicetelefonen er instruert til å vokte all relevant informasjon som om det var statshemmeligheter. Noen som har en anelse om hvorfor de har lagt seg på den linja? Skjønner ikke hvilken nytte de har av det...

Lenke til kommentar

 

Da har jeg fått Iphone X fra OneCall!

Herlig mobil.

Har sett på videoer på Youtube om AR,der man kan sette bl. annet dinosaurer og andre ting på skjermen.

Noen som vet hvilken app det er?

 

Og med det samme;

Hvilke apper er et MUST for deg å ha på Iphone og hvilker er optimiserte for X?

Tror den heter noe så simpelt som AR Dinosaur i app store.

 

Når det kommer til apper er det litt individuelt, etter hva du bruker den til. For min del er Outlook, Excel og nødvendig sosiale medier noe av det første som blir lagt inn. Jeg vet at de appene som er "store" (på antall brukere), kom med oppdateringer for X støtte for godt over 1mnd siden.

Da iCloud lagring er begrenset bruker jeg google disc for skylagring av bilder/videoer for og spare plass på telefonen. 

Finnes utallig artikler og guider om apper som er sterkt anbefalt i alle forskjellige kategorier :)

 

Takk,mener jeg fant den,DinosAR. 

Lenke til kommentar

https://nettbutikk.telenor.no/reservasjon?product=20799.TELENOR&guid=2ae60b9c-df47-11e7-a647-2c44fd8442bc

 

Link til iPhone X 256GB Stellargrå (Telenor) som er på lager. Trenger ikke linken selv da jeg også bestilte via Apple på lanseringsdato  :) 

 

Ser ut som noen har brukt den nå.

 

 

Den følelsen når man ikke ser denne posten her! Veldig interessert i denne typen link, forøvrig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Ja, dvs nei. Den tiden det tar å nullstille en telefon er ikke nok til å skrive over 256 GB minne, men jeg antar at det slettes nøkkeldata som gjør det rimelig vanskelig å gjenopprette personlige data.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...