Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noen som har prisantydning på hva en brukt iPhone X 64gb kan gå for på bruktmarkedet? Den er snart 2 år gammel, alt fungerer perfekt, ikke knust skjerm forran eller bak, dog en del riper på begge glassene. Ser at det ligger en del på Finn fra 4.5k og oppover, men de billigste har som regel enten knust glass forran eller bak eller noe annet som ikke fungerer. Er min snart to år gamle tlf virkelig verdt over 5k?

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Noen som har prisantydning på hva en brukt iPhone X 64gb kan gå for på bruktmarkedet? Den er snart 2 år gammel, alt fungerer perfekt, ikke knust skjerm forran eller bak, dog en del riper på begge glassene. Ser at det ligger en del på Finn fra 4.5k og oppover, men de billigste har som regel enten knust glass forran eller bak eller noe annet som ikke fungerer. Er min snart to år gamle tlf virkelig verdt over 5k?

Det vil jeg tro du får. Er ikke noen random Android dette som ikke oppdateres lenger. Telefonen får jo oppdateringer på lik linje med nye telefoner i 3år til og den vil neppe oppleves som veldig utdatert så lenge den kjører samme os som de nye.

 

Opplever det som mye enklere å selge iPhone enn Android telefoner. Jeg er på femte telefonen i år så har litt erfaring med det :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig i at det er mye lettere å selge iphone brukt enn hvilken som helst Android telefon, og også til en høyere pris. Men etter lanseringen av iphone X så tror jeg verdien av nyere iphone modeller på bruktmarkedet sank litt. Samtidig, det finnes jo utrolig nok en god del kjøpere der ute som handler blindt så lenge de er iphone og litt rimeligere enn ny pris, og de ser vel heller ikke på redusert batterikapasitet som en minus.

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg omsider fått tid til å utføre en helt ren installasjon av iOS 13.1 i håp om at det skulle løse kamera problemene mine. Men det ser altså ut til at her er det en hardware feil dessverre.

 

Så da er det frem med den trofaste iPhone SE for en liten stund :)

Det var leit. Håper du får ordnet det raskt og at det dekkes av garantien ?

Lenke til kommentar

Telefon levert inn til service hos den lokale Elkjøp forrige torsdags kveld, sendt videre til verksted på fredag. Plukket opp ny erstatningsenhet i dag :)

 

Kan ikke klage på dette altså!

 

En annen ting; går det ann på noe vis å fjerne den helvetes Wish reklamen i YouTube appen? Holder på å KLIKKE for meg når den grusomme musikken kicker inn. Kjenner det i brystkassen...total forakt!

 

Regner ikke med jeg får gjort noe, men hvilken som helst annen reklame enn det søppelet der :p

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...