Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg omsider fått tid til å utføre en helt ren installasjon av iOS 13.1 i håp om at det skulle løse kamera problemene mine. Men det ser altså ut til at her er det en hardware feil dessverre.

 

Så da er det frem med den trofaste iPhone SE for en liten stund :)

Hva var feil med kameraet?
Lenke til kommentar

Fy flate så elendig Safari har blitt på iPhone? Har i grunn brukt Chrome ganske så lenge nå, men tenkte for morro skyld å prøve Safari igjen etter iOS 13 katastrofen. Førsteinntrykket var at det var skjedd en del pent siden sist. Men etter noen uker nå så opplevelser jeg stadig at sider ikke lastes inne, sidene registrerer feiltrykk over hele linja og jeg ender opp med å ha trykket på en reklame eller annet dritt i stedet for artikkelen jeg skulle inn på. Dette forumet her er i hvertfall rævkjørt.

 

Andre som har opplevd det samme? Blir kjapt tilbake til Chrome kjenner jeg :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fy flate så elendig Safari har blitt på iPhone? Har i grunn brukt Chrome ganske så lenge nå, men tenkte for morro skyld å prøve Safari igjen etter iOS 13 katastrofen. Førsteinntrykket var at det var skjedd en del pent siden sist. Men etter noen uker nå så opplevelser jeg stadig at sider ikke lastes inne, sidene registrerer feiltrykk over hele linja og jeg ender opp med å ha trykket på en reklame eller annet dritt i stedet for artikkelen jeg skumme inn på. Dette forumet her er i hvertfall rævkjørt.

 

Andre som har opplevd det samme? Blir kjapt tilbake til Chrome kjenner jeg :)

Ja det er noe som har skjedd iløpet av de siste oppdateringene. Har akkurat samme problemer. Spesielt det med sider som plutselig slutter å laste..

Lenke til kommentar

Kan hive meg på denne og rapportere om lik opplevelse her. Tipper dette er en bug som blir fikset opp i snart (forhåpentligvis)

Klarer dere å reprodusere den? Jeg er på 13.2 beta og har ikke merket noe, men kan gjerne teste det om det kan gjenskapes og få rapportert det inn om det ikke er ordnet i betaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...