Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

ok, hun har en iphone 6s. Så Xs blir jo et hopp i størrelse, takk for tipset

nå vet jeg ikke med dama di, men ofte har de jo litt mindre hender i tillegg, så da blir det nok litt knotete med for stor skjerm, tror jeg da.

De har jo gjerne telefonen litt rundt om kring på kroppen  :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samboeren min vil ikke bytte fra 5s eller hva de små heter bare fordi at alle de nye er så digre :p tilbydde min Xs når jeg byttet, men den ble for stor. Om du kjøper større enn hun har så kjøp et sted med åpent kjøp så er det mulig å få gjort om på det etterpå.

Lenke til kommentar

Funker ikke på min 2018 Q9F. Må programvare oppdateres først? Finner ingen oppdatering.

Dukket opp hos meg før oppdateringen til 12.3/10.14.5 på duppedittene. Foretok ingen oppdatering av TV nå. Dette ble nok installert med oppdateringen som kom for et par (?) uker siden og enten fjernaktivert eller trigget av dato dvs en timer som ble installert da.

 

Vi labananer får det sikkert først slik at du sliper barnesykdommene ;o))

 

Programvareversjonen min er 1251.

Endret av 1J7HHBGW
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Skjedde med meg også for et par måneder siden. Jeg slettet ansiktet, og la det inn på nytt. Har fungert knirkefritt etter det igjen. Har Xs. Er det dette du har gjort, når du "resetter ID"?

Takk for svar.

Ja, slettet og la inn på nytt, men fungerer fremdeles ikke. Vurderer gjenoppretting, men vil helst unngå den jobben ?

Lenke til kommentar

Er det så mye mer du trenger enn det da? Altså, vi er alle forskjellige - ikke misforstå, men for meg så holder det i lange baner med iCloud backup, der ligger jo "alt" med unntak av kanskje dokumenter og annet kjafs du har lagret lokalt på mobilen :)

Takker ?.

Ser jeg har en iCloud kopi fra I går, men den er på 10GB. Stemmer det at jeg må først slette alle innstillinger på telefonen, og deretter gjenopprette fra sikkerhetskopi fra iCloud? Kan jeg velge bort at den skal gjenopprette info fra de ulike appene?

Lenke til kommentar

 

Har noen av de jeg. Funker fint og ikke fått noen feil på de så langt. 

Målte strømmen på lading av iPad lå på 2,1A.

Hvis kvaliteten er dårlig så kan det være lurt å ikke kjøpe de lengste men 0,5m og 1m funker fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...