Gå til innhold

Inntrykk fra Destiny 2 PC beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Javel...hva synes folket? Var deilig å få presisjonen med mus. Men nå har jeg veldig mange timer i PS4 versjonen med en kontroller. Og det føles bare ikke helt riktig med mus altså...rumble funksjonen og nedjustert rekyl er rart. Og jeg justerte på FOV men syntes fortsatt ting var veldig trykt opp i tryne? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg spilte en god del Destiny før det fikk sin overhaling og Dinklage fikk fyken som ghost. Men har ikke spilt så mye etter Taken King Prøvde kjapt betaen på PS4 også når den var tilgjengelig, men jeg har rett og slett blitt for dårlig med håndkontroll, så dette var hjertelig velkomment. Eneste jeg savner er det første spillet tilgjengelig på pc slik at man kan oppleve det på nytt med en bedre kontroll konfigurasjon :) Så nå er det bare vente til oktober kommer og nesten går slik at vi kan få spille spillet. Det kjørte forsåvidt nydelig i 4k.

Lenke til kommentar

En ting skal vertfall være sikkert, optimalisering kan disse gutta her, helt suveren ytelse, låst til 100 fps i 3440x1440P sammtidig som grafikken er helt nydelig. Ble ganske kjapt lagt inn preorder på dette nå ja. Fullførte og akkurat Strike missionet, intense saker, spesielt siden folk droppet ut hele tiden  :hrm: . Men mitt totalinntrykk er vertfall knallbra, gler meg til den 24. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...