Gå til innhold

Boksekamptråd: Floyd Mayweather Jr. vs. Conor McGregor aka "The Money Fight"

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

X0dlSA2.jpg

Hvor?

T-Mobile Arena, Paradise, Nevada, U.S.

Når?

26 august, kampstart kl. 05.00 natt til søndag (norsk tid)

Media?

I Norge kan man se kampen på Viaplay PPV for 500 kr

Endret av FrihetensRegn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo spennende å se hva som skjer da, jeg kan svært lite om boksing men har fulgt med på UFC ganske bra.

Conor har klart å gjøre seg selv veldig synlig, så egentlig er seieren hans uansett. Han tjener mer på denne ene kampen enn mange i UFC klarer i løpet av en hel karriere.

Skrevet

Denne skal jeg streame ulovlig! Ikke faen om jeg støtter denne cash-cow greia. Blir morsomt. Et poengløst men morsomt show :)

Gidder du PM'e meg details da om du finner en fin stream?

• Liker 1
Skrevet

Dette kommer til å bli tidenes anti-klimaks. Håper folk ikke betaler ekte penger for det her. Skal se det selvfølgelig, men har ikke trua på noe stor kamp.

Skrevet

Denne skal jeg streame ulovlig! Ikke faen om jeg støtter denne cash-cow greia. Blir morsomt. Et poengløst men morsomt show :)

Gjerne meg og, sitter på jobb med telefon....

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Denne skal jeg streame ulovlig! Ikke faen om jeg støtter denne cash-cow greia. Blir morsomt. Et poengløst men morsomt show :)

Gjerne meg og, sitter på jobb med telefon....

Meg og?

Skrevet

Haha, dette er virkelig et sirkus. De er allerede 35-40 minutter forsinket, og nå er det visst problemer med PPV noen steder. Kampen blir ytterligere forsinket. Syns synd på dere i Europa som sitter oppe for å få med seg dette.

Skrevet

Og her viser du jo akkurat denne holdningen jeg har snakket om i HBO-tråden.

Skal se, men ikke betale. Latterlig. Det er IKKE du som bestemmer prisen på produktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...