Tåkefyrste Skrevet 4. april 2018 Skrevet 4. april 2018 Vet liksom ikke hvordan jeg skal reagere på mål. Kan ikke huske å ha sett en kamp før der jeg ønsker at begge lag taper.
Roger Roger Skrevet 4. april 2018 Skrevet 4. april 2018 Ikke overraskende. Klopp er den eneste i ligaen som vet hvordan å stoppe City
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2018 Skrevet 4. april 2018 Ikke overraskende. Klopp er den eneste i ligaen som vet hvordan å stoppe CityCity har tapt i champions League sålangt i sesongen
knipsolini Skrevet 4. april 2018 Skrevet 4. april 2018 Jævlig deilig. Ser ut til at det kan bli mye mål, begge lag veldig offensive.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2018 Skrevet 4. april 2018 Vi må være bedre i forsvaret og pasningspillet enn dette
Comma Chameleon Skrevet 4. april 2018 Skrevet 4. april 2018 Vet liksom ikke hvordan jeg skal reagere på mål. Kan ikke huske å ha sett en kamp før der jeg ønsker at begge lag taper. Haha, det er verre når en av de må gå videre ja . Jaja, offsidemål da
Roger Roger Skrevet 4. april 2018 Skrevet 4. april 2018 Klopp får tidenes beste City lag til å se ut som gutter. Igjen!
Benbjo Skrevet 4. april 2018 Skrevet 4. april 2018 Oxlade ass. Drar til Liverpool og er plutselig blant ligaens beste spillere i sin posisjon
Tunky Skrevet 4. april 2018 Forfatter Skrevet 4. april 2018 Oxlade ass. Drar til Liverpool og er plutselig blant ligaens beste spillere i sin posisjon Spiller ikke vingback lenger vet du..
sector Skrevet 4. april 2018 Skrevet 4. april 2018 (endret) Ox har scoret 5 mål for LFC nå, mer enn samtlige mål for Arsenal til sammen alle årene han var der. Så kan en jo bare lure på om Wenger er rett mann i Arsenal, for meg som LFC-fan er han rett mann hvertfall Endret 4. april 2018 av sector
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå