Gå til innhold

Samsung Galaxy S9/S9+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pulse  :love:  er fantastisk, kan virkelig anbefales til alle andre også!

 

Jeg oppdaget at man godt kan benytte Pulse på telefonen (elegant UI og funksjonalitet) og samtidig ha aktivert Android Messages for Web på computeren. Da kan man svare på web med bilder og det hele og det dukker opp i Pulse også.

 

Edit:

Plutselig ser det ut til at web klienten til Android har oppdaget at jeg ikke har messages som default SMS-app på telefonen, dermed kan jeg ikke sende fra web likevel.

Endret av MisteRolf
Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden har ikke du byttet til NEE? :eek: Jeg antar at du er godt over snittet interessert i telefonmaskinvare, programvare og mobilnett.

Jepp, det er vell egentlig også grunnen, når jeg fikk telefonen var det ikke noen NEE firmware på sammobile, så da ble det å beholde TEN, siste update fikk jeg likt, men får vurdere å flashe NEE nå da :)

Lenke til kommentar

Kjøpte en S9+ idag etter min S8 ble stjålet for noen dager siden. Elkjøp her hadde et greit tilbud. 7190,- inkl Svitsj.

 

Anyhow.. Trenger tips til et deksel. Er skjermbeskytter nødvendig? Andre tips'n tricks?

EDIT: Fikk også handla noen Jabra Elite sport. Har ikke lest tester o.l. enda, men satser på at de er OK.

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Noen her som har gått over til Galaxy S9 etter å ha prøvd Huawei P20 Pro. Jeg har hatt iphone i altfor mange år, og begynner å innse begrensningene det gir. Huawei frister på grunn av kameraet, men av en eller annen grunn så liker jeg Galaxy S9 mye bedre.

 

7000kr er jo latterlig billig sammenlignet med 13k som jeg betalte for noen måneder siden... Når i tillegg telefonen kvalifiserer til batteribytte (reklamasjon), ipad'n kommer levert med ripe i skjermen, og nyeste Mac'n min har feil på både batteri og tastatur, da mister man litt eple-gnisten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...