Jump to content
Joachim_F

Valve har annonsert nytt spill

Recommended Posts

Hvorfor ikke begge deler? 

FPS sjangeren er jo død og alle vil spille digitale kortspill(av en eller annnen grunn) Så hvorfor ikke Card Life 3.

Du kan lage et deck med med Shotgun og Glock 17 hvor du må vinne over facecrab kort.

Annonse

Jeg har venta på hl3 i fler år, håper multiplayer er litt. Mer skillbasert slik som hl1

Litt usikker på om du leste hele, eller om du bare ønsketenker. Men HL3 er ikke annonsert.

Ser dere kaller det for "The Invitational". Det skal være "The International". Jeg vet at dere i gamer.no ikke bryr dere om DotA. Men still.

Det blir neppe noe HL 3, og hvis det mot formodning en dag skulle komme, så vil det ikke være de sanme folkene som lager spillet. Folk flest bytter jobb etter 12 år.

Sånn for ordens skyld, alle forfatterne bak Half-Life serien har forlatt Valve. Hald-Life 3 kommer aldri. Og det er helt greit. Middelmådig serie på sitt beste.

LOL! Jeg er helt sikker på at omtrent alle er uenig med deg her. Noen av mine mest minneverdige spilløyeblikk har jeg hatt i Half Life spillene.

Edited by Enceladus

Sånn for ordens skyld, alle forfatterne bak Half-Life serien har forlatt Valve. Hald-Life 3 kommer aldri. Og det er helt greit. Middelmådig serie på sitt beste.

Ekstremt uenig. Revolusjonerende spill, iallefall på single player. Om de i dag tilbyr en god spillopplevelse for de som ikke har prøvd det før, er vel tvilsomt, men i sin tid var de fantastiske.

Ekstremt uenig. Revolusjonerende spill, iallefall på single player. Om de i dag tilbyr en god spillopplevelse for de som ikke har prøvd det før, er vel tvilsomt, men i sin tid var de fantastiske.
Ødla masse. Plutselig skulle FPS ha historie og scripta events.

Og nå er det trukket så langt at man har fått en interaktive filmer og dritt. FPS nådde høyden med Duke Nukem 3D/shadow warrior.

Etter det har det godt nedover.

Historie og dialog høres hjemme i RPG ikke FPS.

Edited by Gunfreak

Ikke si at HL3 ikke kommer.. Det må jo komme før eller siden, som tidenes mest hypa og etterlengta spill.
At det ikke er alle de samme folka som jobbet på hl1&2 kvitter for min del.. jeg mener de har bevist med både portal og LFD seriene at de fortsatt kan lage gode spill. HL3 blir fett!

Ikke si at HL3 ikke kommer.. Det må jo komme før eller siden, som tidenes mest hypa og etterlengta spill.

At det ikke er alle de samme folka som jobbet på hl1&2 kvitter for min del.. jeg mener de har bevist med både portal og LFD seriene at de fortsatt kan lage gode spill. HL3 blir fett!

De som skrev historien i Half-Life er de samme som skrev historien i både Portal og Left For Dead. Director for HL2: Episode 1 og 2, samt Portal og LFD1 og 2 forlot også Valve for noen år siden.  ;)

Edited by Schreiber