Gå til innhold

Bitcoin: Slik kommer du i gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Signa opp med Kraken, problem solved.

 

Tanken er å bruke Coinbase til kjøp (siden de tar kort), Exodus som wallet og Kraken til uttak om/når det skulle bli aktuelt.  Høres det ut som et greit set-up, eller er det noe jeg bør tenke på å forandre?

Nesten, kjøp også på Kraken, tar en dag å overføre penger dit. 20-40kr gebyr fra banken og thats it. Du slipper da coinbase sitt 4% gebyr, og kjøper til markedspris og ikke coinbase sin pris som er høyere

 

Anonymous poster hash: 6b58b...7b2

Lenke til kommentar

Glimmers, takk for råd. Foreløpig leker jeg meg egentlig bare; jeg la inn €50 hver på ETH og BTC for å lære meg hvordan det hele fungerer. Det var like etter at fallet begynte og når jeg så det falt som en blylodd la jeg inn litt mer rundt $3450 og enda litt da prisen nådde $3044, like før det bunnet ut.

 

Bare småpenger som sagt, men det var jo litt ekstra gøy hente fortjeneste mens jeg lærte meg hvordan ting fungerer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Takker for tråden, har lenge hatt lyst til å teste ut Bitcoin men har sett det for litt for komplisert for mine begrensede kunnskaper, tråden her hjalp!

 

Har klart å fikse en konto hos Kraken og har satt noen euro til overføring. Blir spennende å se om de dukker opp hos kraken :)

 

Husk bare å overføre dem etterpå. Ekspertene sier at man ikke bør oppbevare dem på sånne steder. 

 

Anonymous poster hash: 2bdce...51f

Lenke til kommentar

 

Takker for tråden, har lenge hatt lyst til å teste ut Bitcoin men har sett det for litt for komplisert for mine begrensede kunnskaper, tråden her hjalp!

 

Har klart å fikse en konto hos Kraken og har satt noen euro til overføring. Blir spennende å se om de dukker opp hos kraken :)

 

Husk bare å overføre dem etterpå. Ekspertene sier at man ikke bør oppbevare dem på sånne steder. 

 

Anonymous poster hash: 2bdce...51f

 

 

Ja, jeg har ordnet Exodus Wallet. Bare selge og kjøpe (og eventuelt overføre) for så å "lagre" i Exodus - aldri ha verdi "liggende" i Kraken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...