Gå til innhold

Bitcoin: Slik kommer du i gang


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg var dum og solgte mine Bitcoin 4. august, som jeg hadde på en paper wallet. Betyr dette at jeg ikke får Bitcoin Cash, eller kan jeg fortsatt få dem? I så fall hvordan? Finnes det en Bitcoin Cash wallet hvor jeg kan importere private key fra paper walleten? Fant heldigvis paper walleten i søpla da jeg leste om dette Cash greiene. 



Anonymous poster hash: 2bdce...51f
Lenke til kommentar

 

Jeg var dum og solgte mine Bitcoin 4. august, som jeg hadde på en paper wallet. Betyr dette at jeg ikke får Bitcoin Cash, eller kan jeg fortsatt få dem? I så fall hvordan? Finnes det en Bitcoin Cash wallet hvor jeg kan importere private key fra paper walleten? Fant heldigvis paper walleten i søpla da jeg leste om dette Cash greiene. 

 

Anonymous poster hash: 2bdce...51f

 

Du kan få bcash så lenge du har hatt bitcoin før og under spliten :-)

Endret av CryptoClan
Lenke til kommentar

 

 

Jeg var dum og solgte mine Bitcoin 4. august, som jeg hadde på en paper wallet. Betyr dette at jeg ikke får Bitcoin Cash, eller kan jeg fortsatt få dem? I så fall hvordan? Finnes det en Bitcoin Cash wallet hvor jeg kan importere private key fra paper walleten? Fant heldigvis paper walleten i søpla da jeg leste om dette Cash greiene. 

 

Anonymous poster hash: 2bdce...51f

 

Du kan få bcash så lenge du har hatt bitcoin før og under spliten :-)

 

 

Hvordan? Jeg har fortsatt paper walleten. Adressen er fri for Bitcoin siden jeg solgte det etter splitten, men Bcash skal være der? 

 

 

Anonymous poster hash: 2bdce...51f

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg var dum og solgte mine Bitcoin 4. august, som jeg hadde på en paper wallet. Betyr dette at jeg ikke får Bitcoin Cash, eller kan jeg fortsatt få dem? I så fall hvordan? Finnes det en Bitcoin Cash wallet hvor jeg kan importere private key fra paper walleten? Fant heldigvis paper walleten i søpla da jeg leste om dette Cash greiene. 

 

Anonymous poster hash: 2bdce...51f

 

Du kan få bcash så lenge du har hatt bitcoin før og under spliten :-)

 

 

Hvordan? Jeg har fortsatt paper walleten. Adressen er fri for Bitcoin siden jeg solgte det etter splitten, men Bcash skal være der? 

 

 

Anonymous poster hash: 2bdce...51f

 

Søk på "how to claim bitcoin cash from paper wallet" på youtube

Det er mange videoer som viser hvordan du claimer bcash, jeg bruker exodus og ledger så alt var gjort me et få klikk.

Lenke til kommentar

 

Noen som kan forklare hvordan dette med segwit adresser fungerer? Er det noe man må passe på nå om man bruker en gammel adresse?Anonymous poster hash: 6b58b...7b2

 

 Som Bitcoin-bruker trenger du ikke tenke på det. Oppgraderingen skjer av seg selv.  Anonymous poster hash: 2bdce...51f

Så oppgraderte noder vil fortsatt mine legacy adresser/transaksjoner? Sånn sett eneste man bør tenke på er at man kan dra fordel av segwit adresse mtp fee?

 

Anonymous poster hash: 6b58b...7b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!
 

Jeg vet ikke om dette blir rette plassen å poste, men:

 

Jeg kjøpte 0,82108 bitcoins 5 juli 2013, hos en Dansk side som het "bitcoinnordic.com" eller "http://danskbitcoin.net/"

Veldig usikker, siden det er lenge siden. Har fått epost ifra begge. 2 fra "danskbitcoin", og 1 ifra "bitcoinnordic".

 

Problemet er at når jeg nå skulle undersøke litt mer angående bitcoins, så finnes ikke denne siden lengre?

 

Jeg er helt noob på bitcoins, og forstår meg ikke helt på dette med addresser her, og addresser meg der...

Har jeg mistet disse? 

 

 

Kan godt ta screenshot av epostene der overførsel av penger står, og sånn, men alt som har med bitcoin addresse etc, merker jeg svart.

 

Legger ved det om noen spør.

 

På forhånd takk :) 

Lenke til kommentar

Da er nok bitcoinsa dine er borte. Du lot rett og slett lommeboka du ligge hos et selskap som har lagt ned. Du skulle overført det til en egen lommebok på dataen din du hadde hatt kontroll over. Sier litt om at man bør vite hva man investerer i.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Da er nok bitcoinsa dine er borte. Du lot rett og slett lommeboka du ligge hos et selskap som har lagt ned. Du skulle overført det til en egen lommebok på dataen din du hadde hatt kontroll over. Sier litt om at man bør vite hva man investerer i.

 

Har gjort litt research, og ser ut som de har starta opp nordicbitcoin.dk , men det er vel ikke mulighet for dem å gjenopprette min konto?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...