Gå til innhold

Nintendo skal trolig lansere en miniversjon av Nintendo 64 også


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De bekreftet vel relativt tidlig etter suksessen med nes mini at de skal lage flere og tok det som en selvfølge at det ble både snes og n64 mini.

 

Tror ikke det blir flere maskiner etter dette. Vil gjerne ha mini cube, men tror heller Nintendo porter og polerer disse spillene for VC.

Lenke til kommentar

Nintendo, why you do this to my wallet?

Kjøpte Nes Classic da den kom og har allerede forhåndsbestilt Snes Classic så jeg må vel ha denne også.

Jeg har alle originale konsollene og haugevis med spillkasetter men er det noe som selger er det nostalgi, og ikke minst for folk som ikke vil investere i originalt utstyr syntes jeg dette er bra av Nintendo :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror ikke det blir flere maskiner etter dette. Vil gjerne ha mini cube, men tror heller Nintendo porter og polerer disse spillene for VC.

 

Jeg håper aller mest at de porter mange gc-spill så jeg kan spille dem på switch. Metroid prime, super mario sunshine, f-zero GX, mario kart double dash og luigis manison er alle spill jeg gjerne skulle ha spilt igjen :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tror ikke det blir flere maskiner etter dette. Vil gjerne ha mini cube, men tror heller Nintendo porter og polerer disse spillene for VC.

 

Jeg håper aller mest at de porter mange gc-spill så jeg kan spille dem på switch. Metroid prime, super mario sunshine, f-zero GX, mario kart double dash og luigis manison er alle spill jeg gjerne skulle ha spilt igjen :D

Er forsåvidt helt enig! Jeg liker å samle og de små konsollene er kule, men jeg har det meste jeg trenger til GC og ønsker heller å få de med oppgradert grafikk til Switch :). Kommer det flere minimaskiner skal jeg garantert ha de. Så Charles Martinet sto oppført med Super Mario Sunshine HD på IMDB for en stund siden, men informasjonen er trukket tilbake.....

Endret av lardvader
Lenke til kommentar

Hva er vitsen for oss som fortsatt har n64 og alle spilla som har kommet ut?

tja, nå er ikke akkurat bildet du får ut av en orginal nintendo 64 uten noen form for mods veldig skarpt eller bra når du kjører det på en moderne flatskjerm TV. Denne tipper jeg får HDMI utgang som de andre classic boksene som gjør spilloplevelsen ganske så mye bedre generelt sett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det en konsoll som virkelig trenger det så er det nettopp N64. Den er vanskelig å emulere skikkelig, og original hardware ser ræva ut på en moderne skjerm uten noen mod og egen bildeprosessor. Selv er jeg så heldig at jeg har en N64 med UltraHDMI mod, men det er en altfor dyr løsning for de fleste og vanskelig å få tak i. N64 er favorittkonsollen min, så jeg kommer nok til skaffe en mini-N64 hvis den kommer. Problemet er jo bare at Rare gjorde nesten mer for konsollen enn Nintendo selv, så det blir litt rart uten spill som Banjo Kazooie og Goldeneye.

 

Hoppet glatt over mini-NES, og kommer ikke til å skaffe mini-SNES heller. Disse to fungerer såpass bra på emulatorer at jeg ikke ser vitsen siden jeg heller ikke er like opptatt av samleverdien til disse to.

Lenke til kommentar

Håper kvalitet på stikka er jekket opp en del hakk ;)

 

De velger å lage dissr

E konsollene fordi de har funnet et gjemt lager med masse kontrollere til eldre generasjoner. Så istedet for å kassere de, lager de ny hardware som kan bruke de. Vinn vinn for nintendo og oss :D

Lenke til kommentar

Derfor man har n64, snes osv i første omgang er vel fordi man har vokst opp med de,man har minnene fra de,nostalgien, hjelper lite for meg iallefall at jeg kjøper en maskin nå som jeg ikke har noe nostalgi fra, fordi at grafikken er mye bedre, da jeg vokste opp satt man pris på spilla i seg selv, vi dret i grafikken

Lenke til kommentar

Derfor man har n64, snes osv i første omgang er vel fordi man har vokst opp med de,man har minnene fra de,nostalgien, hjelper lite for meg iallefall at jeg kjøper en maskin nå som jeg ikke har noe nostalgi fra, fordi at grafikken er mye bedre, da jeg vokste opp satt man pris på spilla i seg selv, vi dret i grafikken

En del av sjarmen forsvinner når bildet blir så blurry at en ikke klarer å lese tekst eller se skikkelig hva som foregår. Det har lite med grafikk å gjøre men en del med hvordan moderne store flatskjerm TVer behandler signalet fra konsollen som gjør det hele ganske kjipt å spille på til sammenligning med slik det var når vi vokste opp med bilderørs TVer. Dersom man har en dedikert gammel boks TV kan en fint spille på orginal hardware å få mye glede ut av det, men det er dessverre ikke alle som har, derfor ser jeg faktisk frem til denne emulator boksen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...