Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Er det noen som har erfaring med Hashing24.com? Er det lureri eller går det an å tjene penger der? Jeg blir alltid skeptisk når eneste måte å betale for cloudmining på er med bitcoin...

 

Redigert: glem det, jeg fant det ut, det er en scam ja.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe ja det er klart. Men har lyst å skjønne hvorfor det skjer.

Synker eth verdien når det er mange som selger unna?

 

Det gjør den. Da er det mindre etterspørsel og økt tilbud.

Dersom flere folk ønsker å selge på en gitt pris enn det er folk som ønsker å kjøpe på en gitt pris, så vil prisen synke.

 

100 folk vil ha epler men det er bare 10 epler til salgs. Kjøperne vil inngå en høyere pris for disse. 

10 folk vil ha epler og det er 100 epler til salgs. Disse får man ikke solgt unna lett så prisen vil synke til prisen er akseptabel for markedet.

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Sinnsykt... Må betale 7 tusen for ETT 1080Ti kort... Og behøver 6 stk pluss PSU(er) og RAM og hovedkort og risere... Og kabinett...

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Sinnsykt... Må betale 7 tusen for ETT 1080Ti kort... Og behøver 6 stk pluss PSU(er) og RAM og hovedkort og risere... Og kabinett...

Som en annen sa, gjør litt mer research før du kaster ut innlegg her. Ingen bygger mining rigger med 1080ti. Jeg kan forøvrig svare på spørsmål du evt måtte ha såklart.

 

Er ikke lenge igjen av ETH mining nei, men miner det så lenge det er mest profitabelt.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Mye mer lønnsomt å kjøpe enn å mine. På tiden du bruker på å mine 1 BTC så vil prisen sikkert ha doblet seg.

BTC kan man bare glemme å mine ja. Den tid er for lengst over for den vanlige mann i gata. Han snakket vel om ETH, men den tiden er også snart over. Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...