Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er da vitsen med å skaffe seg BCC?

 

Det skal vel litt til at det blir verdiløst. Går vel heller som med ETC, ble verdt mye mindre enn ETH men holder det fortsatt gående.

Det er vel heller stikk motsatt. Det skal litt til for at den skal ha noen verdi. Noen må ville kjøpe det og mine det. Hvis alle bare skal selge sine gratis opptjente og ingen vil kjøpe, hva skjer da med prisen?

 

I Ethereum sin fork var dette tilfelle. Mange ønsket å holde liv i ETC, den ble minet hardt og folk hadde troa på at den hadde en fremtid. Det skal sies at det også er folk som mener det med BCC, så det kan absolutt skje igjen. Men det virker absolutt som om at det er mye færre folk. Det enste folk snakker om er at de skal dumpe gratis BCC.

Endret av JokerN_
Lenke til kommentar

Det var heftig action på BCH tidligere idag. Tjente en god del, men så måtte jeg springe ut døra.

Brukte Kraken, satt på Stoploss. Men neida.. Den funka vist ikke, så jeg tapte halvparten av alt jeg hadde av tradingcash

Den er kjip. Risky buisness å kjøpe seg inn nå. Personlig holder jeg meg langt unna BCC/BCH. For øyeblikket er det bare manipulering av markedet. De manipulerer tilogmed vanskelighets graden på miningen.
Lenke til kommentar

 

Tror dere Satoshi Nakamoto ville foretrukket Bitcoin SegWit eller Bitcoin Cash?

Mest sannsynlig Bitcoin Cash, da det bygger viderer på slik Bitcoin opprinnelig var tenkt å fungere.

 

 

Hvorfor valgte Nakamoto kun 1 MB blocks? Kunne han ikke gjort dem større helt fra begynnelsen? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...