Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Et problem med Bitcoin er at det finnes så få. Hvis det blir en ny verdensvaluta så vil man måtte vise priser i mikrobitcoin, nanobitcoin eller kanskje til og med enda mindre. Så vidt jeg vet er 10 nanobitcoin den minste uniten. Hva om 10 nanobitcoin blir verdt 1000 kr så har man et problem, for da får man ikke gjort småhandler for under denne summen. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overraskende lite action på tråden her med tanke på cryptoaction dei siste dagene.

Personlig er jeg på ferie, men nyter NEO sin økning.

 

Sitter nå med ca 85% NEO, 5% ETH og 5% OMG. Også 5% fordelt i Agrello og District0x, kjøpt inn i ICO. Og litt Sia som renner inn via mining, men som ikke er verdt stort.

Endret av JokerN_
Lenke til kommentar

Hei, har tittet litt rundt ang kryptovaluta, og tenker putte inn et lite beløp på ca 5000kr for å starte.

 

Tenker splitte portofølja i hovedsak BTC/ETH men ønsker også å satse litt rundt på masse nye og risikofylte coins bare for morsomhetens skyld.

 

Noen som har noen anbefalinger i hvordan jeg burde gå fram og hvordan jeg burde ha pengen invesrt % vis?

 

 

Mvh

 

Neiteh

Lenke til kommentar

Hei, har tittet litt rundt ang kryptovaluta, og tenker putte inn et lite beløp på ca 5000kr for å starte.

 

Tenker splitte portofølja i hovedsak BTC/ETH men ønsker også å satse litt rundt på masse nye og risikofylte coins bare for morsomhetens skyld.

 

Noen som har noen anbefalinger i hvordan jeg burde gå fram og hvordan jeg burde ha pengen invesrt % vis?

 

 

Mvh

 

Neiteh

 

35% BTC

25% ETH

10% NEO

10% BCH 

5% DASH

5% XMR

5% OMG

5% CVC

 

Hvor handler du?

 

Anonymous poster hash: ab7ca...840

Lenke til kommentar

 

Hei, har tittet litt rundt ang kryptovaluta, og tenker putte inn et lite beløp på ca 5000kr for å starte.

 

Tenker splitte portofølja i hovedsak BTC/ETH men ønsker også å satse litt rundt på masse nye og risikofylte coins bare for morsomhetens skyld.

 

Noen som har noen anbefalinger i hvordan jeg burde gå fram og hvordan jeg burde ha pengen invesrt % vis?

 

 

Mvh

 

Neiteh

 

35% BTC

25% ETH

10% NEO

10% BCH 

5% DASH

5% XMR

5% OMG

5% CVC

 

Hvor handler du?

 

Anonymous poster hash: ab7ca...840

 

Akkurat nå holder jeg på å bli verified på coinbase, noen flere/andre steder du/dere evt anbefaler?

Lenke til kommentar

 

 

Hei, har tittet litt rundt ang kryptovaluta, og tenker putte inn et lite beløp på ca 5000kr for å starte.

 

Tenker splitte portofølja i hovedsak BTC/ETH men ønsker også å satse litt rundt på masse nye og risikofylte coins bare for morsomhetens skyld.

 

Noen som har noen anbefalinger i hvordan jeg burde gå fram og hvordan jeg burde ha pengen invesrt % vis?

 

 

Mvh

 

Neiteh

 

35% BTC

25% ETH

10% NEO

10% BCH 

5% DASH

5% XMR

5% OMG

5% CVC

 

Hvor handler du?

 

Anonymous poster hash: ab7ca...840

 

Akkurat nå holder jeg på å bli verified på coinbase, noen flere/andre steder du/dere evt anbefaler?

 

 

Lagt et innlegg der jeg deler noen sider du kan bruke.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1782388

Lenke til kommentar

 

Hvorfor er det bare 21mill bitcoins?

 

Godt spørsmål. Jeg tror ikke Nakamoto regnet med at det skulle bli så stort som i dag. Det hadde gitt mer mening om capen var på 21 billioner.

 

At det er cap på 21 mill er laget til strategisk, husk at bitcoin går ned mot satoshi. Å jo jeg tror Satoshi Nakamoto hadde denne visjonen for seg, men det vett vi jo ikke enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...