Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Portefølje update med kjøpspriser og på papiret gevinst/tap (nåværende USDNOK og ved kjøp er med i beregningen):

Chainlink:  ($3.84)   200%
Theta:        ($0.296) 171%
Cardano:   ($0.11)     39%
Zilliqa:       ($0.02)     89%
REN:          ($0.178)   50%
Polkadot:  ($3.99)     30%
Aave:         ($33.9)   143%
Kava:         ($2.867)  -47%

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leon83 skrev (7 timer siden):

Hvordan gikk det?

Selv har jeg skrevet ned authenticator gjenopprettings-koden for Binance på papir.

Hvordan det gikk, har ikke gidde eller hatt tid å styre med det nå. De står nå bare der på Binace, og der kan de gått stå i 5 år. Så får det bare Hodles i vei til de en dag kanskje er verdt noenting.

Har noen litecoin til ca 4000,- på Coinbase

 

Men tilsammen i verdi på Binance er det vel over 30 000,- eller var før allt raste haha

Endret av Centy88
Lenke til kommentar
1 hour ago, Centy88 said:

Hvordan det gikk, har ikke gidde eller hatt tid å styre med det nå. De står nå bare der på Binace, og der kan de gått stå i 5 år. Så får det bare Hodles i vei til de en dag kanskje er verdt noenting.

Har noen litecoin til ca 4000,- på Coinbase

 

Men tilsammen i verdi på Binance er det vel over 30 000,- eller var før allt raste haha

Jeg ville prøvd å få tilgang til kontoen sooner rather than later. VeChain er et lovende prosjekt som kan gjøre det bra utover i 2021 og 2022.

Lenke til kommentar
flamethower1234 skrev (2 timer siden):

Price predtiction på Eth og xrp i 2021? Hva tror folk? Vurderer å kjøpe nå. 

Jeg tror/håper på videre oppgang gjennom hele 2021. Bitcoin har steget voldsomt den siste tiden, og altcoin har hengt litt etter. Det som er vanskelig å vite er selvfølgelig om den trenden vil fortsette, eller om altcoin vil ta seg inn igjen. 
Etter oppgangen den siste tiden kan det kanskje være lurt å vente litt med å kjøpe. Eller eventuelt å kjøpe for en liten sum hver måned for å spre prisen litt utover.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
On 12/19/2020 at 8:44 PM, flamethower1234 said:

Price predtiction på Eth og xrp i 2021? Hva tror folk? Vurderer å kjøpe nå. 

i begynelsen av 2021 vil vi se en priskorreksjon, men ellers tror jeg eth vil ende opp rundt 1000 euro mot slutten av 2021. Det er mye som kan påvirke prisen i fremtiden, som feks nyheter om koronavaksinen, bivirkninger osv som også spiller en rolle for markedet. xrp vil jeg ikke røre i denne perioden fordi de vil bli saksøkt ganske snart.

Alt i alt 2021 vil bli et bra år for kryptomarkedet.

https://www.cnbc.com/2020/12/22/cryptocurrency-firm-ripple-expects-to-be-sued-by-the-sec-xrp-plunges.html

 

Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker skrev (5 timer siden):

i begynelsen av 2021 vil vi se en priskorreksjon, men ellers tror jeg eth vil ende opp rundt 1000 euro mot slutten av 2021. Det er mye som kan påvirke prisen i fremtiden, som feks nyheter om koronavaksinen, bivirkninger osv som også spiller en rolle for markedet. xrp vil jeg ikke røre i denne perioden fordi de vil bli saksøkt ganske snart.

Alt i alt 2021 vil bli et bra år for kryptomarkedet.

https://www.cnbc.com/2020/12/22/cryptocurrency-firm-ripple-expects-to-be-sued-by-the-sec-xrp-plunges.html

 

Hvis eth fortsetter å øke som den gjør vil si gå langt over 1000 dollar når 2021 er over. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

en ting jeg er sikkert på er at før eth når 1000 euro så er det en dyp dipp og det er ved dippen de fleste nybegynnere taper penger.

feks xrp,, kjenner personlig folk som double sine penger i november og det ble en del hype spesielt blant nybegynnere som tror kursen vil bare fortsette oppover (det finnes mange som tror på julenissen).

 

xrp.thumb.png.6fa4df109c35a872ca8348d2760d65ba.png

xrp vil garantert opp til 1 euro i fremtiden vil jeg tro, men før det så er det som vanlig en dipp og det er ved dippen de fleste nybegynnere taper sine sparepenger. min konklusjon er aldri kjøp noe pga hype, eller pga noen tjente gode penger, og hvertfall ikke kjøp inn på toppen.

ellers er jeg ingen finansrådgiver, så all trading må gjøres på eget ansvar ;)

lykke til

Endret av ex-jordbærplukker
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...