Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Merko Tror jordbærplukkern mente alle coins som vil gå opp er de coins som er diskutert her i tråden som omg, icx, polka dot, trx, chainlink osv. Ellers kommer det an hvilken liste/plattform man sjekker priser på, feks hos coinbase sin liste ser det vilt ut, men samtidig vil jeg fraråde å investere på noen i nedenfor liste fordi det er mest sannsylig tulle/ scamcoins rett og slett

 

coinbase.png

Endret av nonlocality
Lenke til kommentar

For det første så er jeg ingen finansrådgiver, all handel gjøres på eget ansvar, og ikke invester/kjøp noe når prisen er på toppen buy low sell high, og ikke buy high sell low ellers vil dere bare tape penger.

For det andre det er naivt å tro at absolutt alle coins i hele verden, inkludert deadcoins/ scamcoins vil få en pump samtidig :p Med "alle coins" så mente jeg alle som er nevnt/diskutert i denne tråden vil få en pump, men husk igjen jeg kan ta feil! Ellers har ingen av de nevnte coins fått en pump enda selvom verdien stiger, men dette er ganske vanlig etter en korreksjon med unntatt polka dot som har fått en liten pump 11% + så her fikk jeg rett (thumps up for meg bitches) mens resten gjenstår å se.

Håper dette er klar nok og at folk ikke mistolker, lykke til alle sammen!

Over og ut.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har icx fått enda en liten pump opp 9% etter forrige ukes priskorreksjon, chainlink fortsetter oppturen 6.55%, trx 5%, mens omg, eos og alle coins er marginal opp. Så langt i denne uka ser ut som jordbær har 2 rette pumps (new dot igår og icx idag).

La oss gi jordbærplukkern en liten applaus folkens, jeg synes han fortjener dette XD

 

market4.thumb.png.a9e2ab57349da9b532ea47f15cd7cb1c.png

Endret av nonlocality
Lenke til kommentar

Chainlink fikk seg liten pump, opp 10.6% i løpet av 24h og er tilbake i sin storhetstid. La oss be en stille bønn for trenden fortsetter og at pengene fosser inn. Ser det ut som alle jordbær sin ico har fått en pump som avtalt. Dette er småvilt,

 

chanlink2.thumb.png.a0076fa4e4c44aaf45f7d4e3a37a6f59.png

market6.thumb.png.d2b2ca553d8189ff4957d4a138c357a4.png

 

Trx opp 10.64%trx.thumb.png.e5f054cd9409892e5356c40bb1d556e7.png

market7.thumb.png.59f44534da7e28530c2bee2ab7a5b319.png

Endret av nonlocality
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Sitat

Bitcoin hits $19,000 for first time in three years, all-time high in sight

https://www.reuters.com/article/us-crypto-currencies-high/bitcoin-hits-19000-for-first-time-in-three-years-idUSKBN28413S?il=0

Jeg kjøpte meg inn på hypen i oktober 2017, solgte meg ut på bunn $3500. Blir spennede å se om Bitcoin slår ATH eller korrigerer nedover igjen. Jeg ville nok cashet ut en god del hvis du har tredoblet pengene.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Pc Lynet said:

Blir spennede å se om Bitcoin slår ATH eller korrigerer nedover igjen.

19200$ nå. Kan nesten virke som det blir en ny all-time-high snart. Blir spennende å se om det blir en betydelig korreksjon. F,eks 15-20% ned. Eller om det blir konsolidering rundt 20000$ en periode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
DaniNichi skrev (1 time siden):

Føler FOMO som var rett før krasjen sist.

Har ikke satt noe mer inn siden Etherum var 415 og Bitcoin 11500.

Sitter fortsatt med Xrp på 2,2$ 😅

 

 

Leon83 skrev (3 minutter siden):

19200$ nå. Kan nesten virke som det blir en ny all-time-high snart. Blir spennende å se om det blir en betydelig korreksjon. F,eks 15-20% ned. Eller om det blir konsolidering rundt 20000$ en periode.

Hadde jeg ikke solgt på bunn $3500 hadde jeg nok solgt ut 50% for å sikre profit om historien gjentar seg.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Pc Lynet said:

Hadde jeg ikke solgt på bunn $3500 hadde jeg nok solgt ut 50% for å sikre profit om historien gjentar seg.

Vanskelig å swingtrade. Jeg gjør det enkelt: kjøper i akkumuleringsfasen (2019 og tidlig 2020). Selger ikke før i slutten av 2021 eller begynnelsen av 2022. Nå er det litt mer tydelig at Bitcoin går i 4 års sykluser. Det er når ny ATH nås at bull-markedet virkelig starter.

Lenke til kommentar
Leon83 skrev (2 timer siden):

Vanskelig å swingtrade. Jeg gjør det enkelt: kjøper i akkumuleringsfasen (2019 og tidlig 2020). Selger ikke før i slutten av 2021 eller begynnelsen av 2022. Nå er det litt mer tydelig at Bitcoin går i 4 års sykluser. Det er når ny ATH nås at bull-markedet virkelig starter.

Det kan gå rett ned i morgen. Umulig å vite hva som skjer.

Lenke til kommentar
  • Uderzo avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...