Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18

Maefteda

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en katastrofal sesong i år kontra i fjor... Sikkert ikke den eneste som plages mye mer i år enn i fjor..

Har holdt meg mellom 100k - 500k i 3 år, ligger nå på 2.1m etter en god runde. Tragikomisk. Endret av JokerN_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til fpl.guru og se hva som står etter Total Points Possible. Der kan man se hvor mange poeng man hadde hatt dersom man hadde satt kaptein på riktig spiller hver runde. Jeg hadde hatt 838 poeng og vært #3 i verden. 

Skrevet

116 Captain points
284 Possible (dvs jeg er ikke flink til å velge rett kaptein) dvs takk til FPL svikerne Alli, Lukaku og Kane...

631 Total Points
769 Possible (vet ikke hva dette tallet er basert på)

Skrevet

Total Points Possible er at du hadde valgt riktig kaptein hver gang OG (tror jeg) satt riktige spillere i XI og på benken.

Diffen på kaptein er større en gapet på total points possible så det kan det ikke være

Skrevet

Hva er alternativene, Baily og Jones er vel ute med skade?

Valencia Smalling Rojo Young blir vel rekka?

Høyst sannsynlig blir det rekka, ja. Husk at United møter Arsenal og City fremover.

Skrevet

Eriksen -> Hazard og Aguero -> Morata innafor?

Eller brenner det mer å få Pogba inn?

Vet ikke hvilken form Pogba er inn i. Når spiller han 90 minutter igjen? Skal han brukes i CL også? Han er usikker enda, men billig dog. 

Villa gledelig tatt inn Morata/Hazard, Helst begge hvis man har råd. Hazard får veldig lett bonus også. 

• Liker 1
Skrevet

Pogba blir fortsatt matchet forsiktig, og kommer ikke til å spille 90 minutter i morgen. Zlatan er ikke klar til å starte kamper ennå, men kommer til å spille 15-20 minutter i morgen hvis kampen tillater det (ifølge Mourinho på pressekonferansen i dag). 

Skrevet

Eriksen -> Hazard og Aguero -> Morata innafor?

Eller brenner det mer å få Pogba inn?

Vet ikke hvilken form Pogba er inn i. Når spiller han 90 minutter igjen? Skal han brukes i CL også? Han er usikker enda, men billig dog. 

Villa gledelig tatt inn Morata/Hazard, Helst begge hvis man har råd. Hazard får veldig lett bonus også. 

Takker for inputen. Dessverre klarte jeg kunststykket å glemme tidlig deadline. Det med 2 ft. Og Salah som cap.

Dette går ikke.. Wow. Fy faen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...