Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bench boost er greit å bruke i dobbeluke, men trippel kaptein er mer bingo. Ville heller brukt chip til å gi meg tilgang til spillere som har lette fixtures i en dobbel uke. Eller å redde inn noen poeng i FAC sammenheng, bra input Latias.

 

Det var planen lenge, men har ikke startet så bra og har allerede brent wildcardet. Og nå før denne runden fikk jeg skader og suspensjoner på spillere slik at jeg hadde hitet ganske mye.

Lenke til kommentar

 

De har 4 CS hjemme i ligaen, blant annet mot Manchester United og Arsenal.

Ville heller gått for en forsvarsspiller fra et av de andre lagene likevel. Det finnes mange bedre alternativer enn Moreno.

Moreno koster 4,5 og kan fint roteres med en annen billig forsvarsspiller slik at du kun bruker han hjemme. Daniels, som noen andre har nevnt, er på 4,8 og spiller for laget på nestsisteplass på tabellen. Begge lagene har greie kamper fremover.

 

Nå har riktignok Liverpool sluppet inn omtrent like mange mål som Bournemouth, men halvparten av dem har kommet mot Spurs og City på bortebane. Liverpool har sluppet inn ett mål hjemme i år. Bournemouth har en kamp uten mål i mot. Liverpool har scoret tre ganger så mange mål som Bournemouth.

 

Det eneste som taler mot Moreno er at han ikke er 100% sikker på å starte, men han har spilt 90 minutter de siste fem kampene og han spilte ikke kampen hvor Liverpool slapp inn mål hjemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...