Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18


Maefteda

Anbefalte innlegg

Zappacosta tar ikke over plassen til Azpi, men Moses ja. Azpi er en spiller som Conte liker og spilte samtlige 90min forrige sesong. Står med 2assist etter 4 runder...

 

Tips til en spiller på midtbanen for 7,5 eller under med tanke på KUN til denne runden?? Ikke Willian eller Ramsey takk.

En av midtbanespillerne til Liverpool må ta steget opp nå som Mane er borte. OX/Wijnaldum/Can må prøve seg offansivt mot Burnley. Usikker om han bruker Coutinho!

 

Eller hvis du ønsker å være dristig kan han Choupo i Stoke som møter Newcastle være et riktig trekk. 

 

Eller så ser det ut som han Gross i Brighton gjør noe riktig. De møter Burnemouth og Newcastle og kan være verdt å ha over to runder.

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er du dessverre i nomansland. Alt under 8 er det stort sett bare dritt eller punts. Jese, Choupo-Mouting, Ayew, Shaqiri, Mata (som en joker, tror kanskje han starter) og Antonio er navn som popper opp.

Vurderer å bruke WC, har både Ramsey pg Willian i laget, en av dem må ryke, og har jeg 7,5 å rutte med. Tror jeg gambler med Jese...som ikke spiller 90min engang...Dritt.
Lenke til kommentar

Brukte Wildcard jeg og..

Mye rusk her. Forsvaret er katastrofe. Hegazi mister nok plassen sin snart, kanskje allerede denne runden. Danilo starter kun når noen andre er utilgjengelige (først var Mendy skadet, så Walker suspendert og sist Kompany skadet). Holgate er heller ikke sikret startplass, pluss at Everton er råtne defensivt. Toby gir ikke mening når Davies er både billigere og langt mer offensiv.

 

Du har også investert 10m i keeperne. Få inn Elliot for Courtois og du er nede på 8.6m. Din åttende angriper koster 5.2m, få inn en som koster 4.5m (Carroll, Chalobah). Så har du plutselig 2m ekstra som du kan investere i en dyrere midtbanespiller eller noen spennende vingbacker (Alonso, Kolasinac, Mendy etc).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Brukte Wildcard jeg og..

Mye rusk her. Forsvaret er katastrofe. Hegazi mister nok plassen sin snart, kanskje allerede denne runden. Danilo starter kun når noen andre er utilgjengelige (først var Mendy skadet, så Walker suspendert og sist Kompany skadet). Holgate er heller ikke sikret startplass, pluss at Everton er råtne defensivt. Toby gir ikke mening når Davies er både billigere og langt mer offensiv.

 

Du har også investert 10m i keeperne. Få inn Elliot for Courtois og du er nede på 8.6m. Din åttende angriper koster 5.2m, få inn en som koster 4.5m (Carroll, Chalobah). Så har du plutselig 2m ekstra som du kan investere i en dyrere midtbanespiller eller noen spennende vingbacker (Alonso, Kolasinac, Mendy etc).

 

 

Godt innlegg. 

 

Tanker om mine wildcard-forslag ovenfor, da? 

Lenke til kommentar

Tanker om mine wildcard-forslag ovenfor, da?

Liker ikke balansen i det første laget. Altfor lite investert i midtbanen. Andre laget er bedre, men ser fortsatt noen utfordringer. 3 stk for 5.5m på midten er for drøyt. Synes du kan erstatte én av dem med en 4.5-spiller. Så kan du friske opp forsvaret og heller spille 442. Bytt Forster til en 4.5-keeper, så har du nok til å oppgradere Clark til en dyr vingback.

 

 

Om jeg hadde brukt WC nå så hadde jeg nok gått for noe sånt:

 

Upcki8P.png

 

4 i forsvar. Tre hyperoffensive vingback, Mee/Wimmer roterer annenhver på den fjerde forsvarsplassen. Brukbart angrep. Ingen City og ingen Lukaku, men noe må man ofre når budsjettet er så stramt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tanker om mine wildcard-forslag ovenfor, da?

Liker ikke balansen i det første laget. Altfor lite investert i midtbanen. Andre laget er bedre, men ser fortsatt noen utfordringer. 3 stk for 5.5m på midten er for drøyt. Synes du kan erstatte én av dem med en 4.5-spiller. Så kan du friske opp forsvaret og heller spille 442. Bytt Forster til en 4.5-keeper, så har du nok til å oppgradere Clark til en dyr vingback.

 

 

Om jeg hadde brukt WC nå så hadde jeg nok gått for noe sånt:

 

 

 

4 i forsvar. Tre hyperoffensive vingback, Mee/Wimmer roterer annenhver på den fjerde forsvarsplassen. Brukbart angrep. Ingen City og ingen Lukaku, men noe må man ofre når budsjettet er så stramt.

 

 

Takk!

 

Ser veldig fristende ut.. Eneste problemet er at om jeg kjører det laget der er jeg -1,2 itb... Katastrofe :(

 

Edit: Da var det gjort, ble følgende. Igjen takk!

95c4c79b0e23a53a8188d68ed1b37485.png

Endret av d'espresso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...