Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La den stå og modne litt..

Den har fått gode reviews her: http://www.rawrvapor...ct/list/id/276/

Jeg har ikke fått mitt enda, så jeg kan ikke sammenligne enda..

 

Blir vanskelig da flasken ikke kunne åpnes engang, som jeg skrev. Nå har jeg vapet nesten alt da.. resten er i sprøyten nå :p Ble ikke bedre for min del. Er en helt OK juice, men ikke noe jeg bestiller mer av. Håper på bedre hell med de andre RAWR juicene, antidote luktet jo HIMMELSK. Fant også ut av at de passer perfekt til cartomizers.

Lenke til kommentar

Hei folkens. Har dere noen tanker om Joyetech e-vic? Den ser jo kul ut. Er dette noe dere har tenkt å kjøpe? Har lyst til å bestille den, men er så fersk med dette enda. Vil høre hva dere med mer erfaring synes.

:)

Min e-vic blei posta fra USA i går og er på vei nå. :)

Den ser fresh ut og virker som en grei mod.

$100++ virker litt dyrt da.. Jeg kjøpte min mellom en coop på ECF, så da blei det $80 inkl frakt. :)

Det er klart at jeg betalte mer enn det dobbelte for ProVari'n min, men det er jo en vanvittig solid og god mod som jeg veit jeg kommer til å ha i mange år..

 

Blir vanskelig da flasken ikke kunne åpnes engang, som jeg skrev. Nå har jeg vapet nesten alt da.. resten er i sprøyten nå :p Ble ikke bedre for min del. Er en helt OK juice, men ikke noe jeg bestiller mer av. Håper på bedre hell med de andre RAWR juicene, antidote luktet jo HIMMELSK. Fant også ut av at de passer perfekt til cartomizers.

Ja, det var den flaska di ja.. :p

Hehe. Litt spesiellt at du er ferdig med en 10ml før jeg i det hele tatt har fått mitt.. :p

Jeg er jo litt spent på å smake på disse.

Det jeg har smakt fra RAWR før har iallefall vært noe av det bedre jeg har smakt..

Lenke til kommentar

Ja, det var den flaska di ja.. :p

Hehe. Litt spesiellt at du er ferdig med en 10ml før jeg i det hele tatt har fått mitt.. :p

Jeg er jo litt spent på å smake på disse.

Det jeg har smakt fra RAWR før har iallefall vært noe av det bedre jeg har smakt..

 

Har som sagt high hopes for antidote. Det er alltid noen juicer innen noen merker man ikke liker, som VR sin blueberry.. den anbefaler jeg ingen. Den ga jeg faktisk bort!

 

Tror mye av juicen min nå har renni gjennom, har klart å overfylle ett par tre, fire ganger :p

Lenke til kommentar

Hei folkens. Har dere noen tanker om Joyetech e-vic? Den ser jo kul ut. Er dette noe dere har tenkt å kjøpe? Har lyst til å bestille den, men er så fersk med dette enda. Vil høre hva dere med mer erfaring synes.

:)

Om det er interesse, kan jeg legge denne til sortimentet i vår nettbutikk, da med en antatt pris på 649,-, ferdig fraktet i norge. Meld gjerne fra om det er interesse :)

Lenke til kommentar

Dere som venter på e-vic. Skriv en rapport etterhvert. Det er vel egentlig bare et batteri..? hva slags

"tanksystem" kommer dere til å bruke på den? Skjønner at den passer til det meste.

 

Ps. Etter noen dager med vaping er sigarettbruken redusert med 75% ca. :)

 

Er det ikke fantastisk!!??

 

Jeg har alltid litt juice med høyere mg enn det jeg pleier å vape, og 510 (lite) batterier for når jeg virkelig savner røyken (de første batteriene jeg kjøpte var 510, så har rundt 6 av dem), og jeg har ikke røyket på 2 mnd nå på dagen!! Gratulerer til meg :p Du finner ut av hva som funker for deg, bare å spørre oss hvis det er noe du lurer på eller trenger hjelp med! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ikke fantastisk!!??

 

Jeg har alltid litt juice med høyere mg enn det jeg pleier å vape, og 510 (lite) batterier for når jeg virkelig savner røyken (de første batteriene jeg kjøpte var 510, så har rundt 6 av dem), og jeg har ikke røyket på 2 mnd nå på dagen!! Gratulerer til meg :p Du finner ut av hva som funker for deg, bare å spørre oss hvis det er noe du lurer på eller trenger hjelp med! :)

 

Gratulerer, kjempebra. :thumbup:

Ja dette er helt fantastisk. Jeg har tatt EN prince i dag. Og jeg har faktisk aldri hatt lyst til å slutte engang..

Er sååå glad i røyken. Men nå tror jeg allerede at jeg liker vaping mer.. :grin: Trodde jeg ikke var mulig.

Jeg bruker joyetech ego-c 650. I dag fikk jeg ce5 cartomizer. Sånn uten synlige veker. Liker den. Har hatt i rawr Poison og dampet masse i dag. Syns den erstatter, eller rettere sagt overgår prince. God smak av tobakk og kanskje litt kirsebær eller karamell.. Vanskelig å definere.. Venter på mange flere smaker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Oi, det er jo kjempebra utvikling Amaline :)

 

Ja, jeg skjønner det nesten ikke selv.. :huh:

Dette er den beste oppfinnelsen ever.. :D Nå har jeg vært inne og bestilt enda 3 juicer. Nå må jeg stoppe litt med shoppingen. Får lyst til å prøve alt på en gang. Dette vet nok dere som har holdt på litt. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner nøyaktig hva du mener :p

 

Jeg vurderer å slenge inn noen flere bestillinger på juice. Venter fortsatt på RAWR juicene samt en 125ml 54mg PG nikotinbase (tenker å teste hjemmeblanding, men vil motta nikotinbasen før jeg skaffer resten).

 

Jeg har fortsatt en del juice her, men klør i fingrene etter å teste noe nytt. Skal jeg være like uheldig med leveringstidene på kommende bestillinger må jeg begynne å handle etterhvert :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...