Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med begge tankene, er det forskjellige atomizere eller samme atomizer med to forskjellige tanker (eGo-type?) I så tilfelle kan det ha vært atomizeren som ikke er helt god. Har han andre batterier som han har testet på tankene for å se om de funker da?

 

Når det gjelder eGo batteriene så lyser knappen når du trykker på den selv om det ikke er koblet til noe, slik at dersom det ikke er kontakt, så vil knappen fortsatt lyse om han trykker på den

Forskjellige atties ja. En på 1.8 (Vision Clearomizer CE5) og en på 2.4 (Vivi Nova). Begge tankene fungerer greit på reservebatteriet hans, mens på passthroughen fungerer de ikke.

 

Og jeg vet godt at eGo-batteriene fortsetter å lyse selv om de ikke har kontakt. Har et liggende her hvor ledningene til den oppvarmersaken røk av.

Lenke til kommentar

Hei gjen! Jeg er fotsatt igang med webshop'n, og håper dere her inne kanskje har noe bra innputts :)

Kommer til å jobbe endel med denne siden imårra, så det forhåpentligvis er klar til åpning i helgen.

 

Slenger ut en link her:

http://demo39051.srv105.webshopdemo.net/category/apollo-disposables-10/

 

Alle priser er satt opp i all hast, me det er vel sånn ca der vi kommer til å ha prisene.

Kom gjerne med positiv og negativ kririkk, alle hjelp er god hjelp :)

 

Det kommer til å blir oversatt alt til Norsk, for de som sønsker det, og skal ha våre egen logo )

Lenke til kommentar

Ok så Apollo Extreme er 808-batterier, og Apollo normal er 510?

 

Ser sånn ut, men står ikke noe om det på produktet. Står heller ikke, såvist jeg så på batteriene, hvordan farge LEDen er.

Kan man velge forskjellige farger på batteriene?

 

Syntes cartomizerne så dyre ut, før jeg så de er prefylte.

 

Selger dere ufylte cartos også?

 

Det jeg personlig hadde benyttet meg av er tilgang på 808 og 510 cartos, batterier og usbladere, samt ejuice.

Dersom prisene er fornuftige ift konkurransen.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Var hos legen, sa jeg bruker elektrisk røyk og spurte om nikotin er farlig (sånn for å småprate). Niks, totalt greit i små mengder, som et glass vin i ny og ne. Vi har jo brukt nikotin til avslapping og beroligende i et par tusen år.

Noen tidligere i tråden fikk vel beskjed av legen sin at nikotin ikke er bra og ferdig med den saken.

Den personen trenger en ny lege :p .

Lenke til kommentar

Fortell hva du syns om det! Jeg ga det opp øyeblikkelig siden jeg ikke ville sitte å dryppe hele tiden.

Ja, det er litt styr med å konstant gripe til flasken for å dryppe, men utenom det syntes jeg det fungerte veldig greit. Sykt mye damp og god smak :)

Ser også på dette som en grei måte å teste nye smaker :)

 

 

NÅ har jeg fått pakke med RAWR i posten. Hva slags feedingsystem er det best på??? Cartomizers eller Vivi nova???

Nice, Jeg håper min pakke med RAWR juice har kommet også da. Finner ut om halvannen time, når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar

Det billigste hvis det ikke haster. Fra england tar det som regel en uke før det kommer frem. Hvis jeg skulle hatt varene I GÅR som f.eks hvis jeg har gått tom for juice eller svidd mine siste atomizerheads og cartomizers så tar jeg den kjappeste frakten som er, og da kommer det på ca 150 kr for frakten for å få den levert dagen etterpå. Det er verdt det hvis man plutselig går tom.. Sitter og er litt redd her nå, har 5 atomizerheads til vivi nova'en, men blir svett fordet mens jeg venter på ny forsending av cartomizers :p

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

hehe, jeg skjønner hva du mener :D

 

atomizerheads kan jo kjøpes fra Norge da.

 

Har to bestillinger fra Liberty Flights som var sendt henholdsvis 20.12.og 21.12., så håper de dukker opp snart. Regner med at både den ekstra julepost mengden og alle fridagene de siste to ukene skaper en del forsinkelse.

 

Jeg har en del væske fortsatt, men har begynt å bli "sulten" på å teste noe annet :p

Damper for det meste Caramelized Cappuccino på jobb nå, litt på trass siden jeg ikke liker den noe særlig, men da sparer jeg mer på godsakene :D

Lenke til kommentar

en 5-pack med vivi nova atomizere koster ca 89-90 kr. pluss frakt fra vapeescape. Hos eliqcig koster de 99,- og gratis frakt.

Hos Keens koster de kr. 19,- pr. stk. (vet ikke frakt da jeg ikke har handlet der og er usikker på hvilken utførelse det er siden de er presentert til å passe både nova og CE5)

Lenke til kommentar

en 5-pack med vivi nova atomizere koster ca 89-90 kr. pluss frakt fra vapeescape. Hos eliqcig koster de 99,- og gratis frakt.

Hos Keens koster de kr. 19,- pr. stk. (vet ikke frakt da jeg ikke har handlet der og er usikker på hvilken utførelse det er siden de er presentert til å passe både nova og CE5)

Huh?.. Norsk side med fornuftige priser...

Har du bestillt derifra før eller?

Er det sånn at dem bestiller fra kina og rett til meg når jeg legger inn ordere?

8 uker leveringstid og ikke bestill over 200,- pga toll?

Har nesten litt lyst til å bestille en 5 pack med vivi-nova heads..

Lenke til kommentar

en 5-pack med vivi nova atomizere koster ca 89-90 kr. pluss frakt fra vapeescape. Hos eliqcig koster de 99,- og gratis frakt.

Hos Keens koster de kr. 19,- pr. stk. (vet ikke frakt da jeg ikke har handlet der og er usikker på hvilken utførelse det er siden de er presentert til å passe både nova og CE5)

 

Har også dårlig erfaring med den norske e-cig butikken e-sigaretten.no. Da jeg nettopp hadde begynt sendte jeg dem en lang mail med masse spørsmål siden jeg ønsket å kjøpe en start pakke til min daværende svigermor. Hørte aldri fra dem.. So much for service. Får alltid svar når jeg skriver til leverandører fra andre land, til og med fra vaporgod.com, selv om de kan være arrogante rasshøl. Føler meg ''trygg'' på kvaliteten på servicen når jeg bestiller fra butikker jeg allerede har hatt en god handel med.

Lenke til kommentar

Har handlet hos eliqcig.com noen ganger.

 

Har så langt bestilt en vivi nova, en eVic og en 5-pack med Kanger T3.

Novaen bestilte jeg på ettermiddagen 14.12. (fredag), den ble sendt dagen etter og lå i postkassen på mandagen. T3'ene ba jeg om at sendes sammen med eVic'en når han får den inn, så de har jeg derfor ikke mottatt enda.

 

Utfra den informasjonen jeg har fra forumet Norsk Dampselskap, drives butikken på østlandet av en inder som holder lave priser og selger enkelte av produktene med tap (grunnet at han står for fraktkost) da han heller vil at folk skal slutte å røyke enn å profittere.

 

Min erfaring med butikken er ihvertfall positiv så langt :)

 

Jeg har ikke handlet hos Keens.no enda, men har hørt at de er raske på leveransene også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...