Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk vapemail fra Skyline Vapor i dag.

http://skylinevapor.com/

 

Veldig fornøyd med den butikken, sendte pakken rask, fikk med sample og rabattkupong til neste kjøp.

 

Fikk

MOTHER'S MILK by Suicide Bunny

SUCKER PUNCH by Suicide Bunny

v. 3ml - Glass Dropper Cap (Fits 30ml Bottles)

 

Skal vente med å prøve disse til jeg får Vulcan og en av mine box mods :)

 

edit:

Noen som har handlet fra http://greyhaze.co.uk/ ?

Fått et sporings nr, men vet ikke hvem som leverer pakken. Prøvd royalmail, ups og DHL.

Sporings nr er RI............GB

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Fikk vapemail fra Skyline Vapor i dag.

http://skylinevapor.com/

 

Veldig fornøyd med den butikken, sendte pakken rask, fikk med sample og rabattkupong til neste kjøp.

 

Fikk

MOTHER'S MILK by Suicide Bunny

SUCKER PUNCH by Suicide Bunny

v. 3ml - Glass Dropper Cap (Fits 30ml Bottles)

 

Skal vente med å prøve disse til jeg får Vulcan og en av mine box mods :)

 

edit:

Noen som har handlet fra http://greyhaze.co.uk/ ?

Fått et sporings nr, men vet ikke hvem som leverer pakken. Prøvd royalmail, ups og DHL.

Sporings nr er RI............GB

Er det ikke litt risky å bestille juice fra USA?

Har også hatt lyst til å prøve Suicide Bunny, lest mye bra om de. Men må nok vente litt, har alt for mye juice nå som det er.

 

Prøv å spore her: http://www.packagetrackr.com/

Lenke til kommentar

En risk er det. Men jeg har ikke dampen noe annet en US juice det siste året og har enda ikke hatt noe problemer (betyr ikke at du ikke vil få det første gangen du prøver).

 

Det du eventuelt kan gjøre er å kjøpe juice uten nikotin og blande i det selv.

 

Fant ikke pakken der heller :/ (sendt for 3 dager siden så burde dukket opp)

Lenke til kommentar

 

Herregud tree of life klonen er SKUMMEL, skrur på sikringen selv og sånt, den eksploderte nesten i går da vi var på stranda og bare hadde lagt den fra oss... Var GLOVARM, og typen fikk brannsår på tommelen :(

Hvor er den kjøpt ?

 

Vapor Life, en sjappe i florida. Shabby butikk. Etter nærmere inspeksjon så var ALT på modden ødelagt, batteriet hadde flaket av (klone det også, kjøpt samme sted) insulatoren på dripperen var smeltet, drip tipen smeltet, ALT ble ødelagt.. Så da fikk han en tidlig julegave, en manhattan (har ekstremt tung bunnknapp, er original, og du kan kjenne kvaliteten, hele greia er basicly en stor magnet), en Plum Vail og ett par nye batterier fra SaVvy Vapor. Glad i den sjappa.. de vet virkelig hva de driver med!

 

edit: OG karen som drev med mods så min kayfunen og nevnte at han hadde glass til den (quarts) så jeg kjøpte ett nano kit med quarts glass til 20 dollar :D O glede!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

 

................ batteriet hadde flaket av (klone det også, kjøpt samme sted) insulatoren på dripperen var smeltet, drip tipen smeltet, ALT ble ødelagt ............

 

ALDRI stol på batterier du ikke vet hvor kommer ifra - om du fremdeles lurer på det ;)

 

Jeg kjøpte det ikke, typen som skulle prøve å spare penger. Jeg fortalte han at du ikke burde gå for kloner, og at jeg syntes at tree of life klonen hans var skikkelig shady, spesielt etter første gangen den ''løp varm'' i lomma hans (gikk ikke i stykker men har vært skeptisk siden da).

Lenke til kommentar

Til dere som bygger coils. Hvilken indre diameter har dere når dere lager coil? Ser at 2-2,5mm er mest normalt. Vist jeg øker til 3mm hvilken fordeler/ulemper vil det ha (annet enn å øke ohm)?

 

Har bommet litt på wire, så må finne ut hvordan jeg skal få opp ohm. Vil ikke at min første build skal bli sub ohm:/

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg klarte å rekruttere ei dørvakt til esigg i natt. Hovedmålet fortsetter fortsatt å røyke kreftpinnene sine, men jeg gir meg ikke før han er like hekta på esigg som jeg er.

Prøvd å rekruttere en del, men folk er av en eller annen grunn skeptiske fordi de f ex leste i en avis at WHO ikke anbefaler e-cig.

Litt ironisk da det står "RØYKING DREPER" med bilder av ødelagte innevoller på pakka de kjøper i butikken nå.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Det har jeg ikke noe problem med. Problemet mitt er at folk ikke akter å kutte røyken. Kompisen min har prøvd e-sigg flere ganger, mine - så ordentlige saker, ikke noe cig-a-like-ræl, og han liker det, men ikke nok til å gi opp røyken sin.

 

Dette til tross for at mora hans, dama hans og jeg pusher hardt for at han skal hoppe på bølgen. Har i og for seg pusha siden jeg kutta så lett som jeg gjorde.

Lenke til kommentar

Til dere som bygger coils. Hvilken indre diameter har dere når dere lager coil? Ser at 2-2,5mm er mest normalt. Vist jeg øker til 3mm hvilken fordeler/ulemper vil det ha (annet enn å øke ohm)?

 

Har bommet litt på wire, så må finne ut hvordan jeg skal få opp ohm. Vil ikke at min første build skal bli sub ohm:/

Ulempen er at det tar lenger tid å varme opp, pga stor flate. Ikke noe stort problem, egentlig.

 

Selv bruker jeg 26awg Kanthal og 3mm på Rose'n min, fordi den er litt stivere, og da blir den enklere å sette opp.

Lenke til kommentar

Det er mange sider i denne posten, Er det noen som kan linke meg en side som selger seriøse varer til en grei pris ? Jeg vil gjerne prøve dette fremfor røyking men gidder ikke ende opp meg og kjøpe noe "Jall" som blir ødelagt eller ikke fungerer som det skal når jeg først skal prøve. Fint om du trykker "svar" så jeg se når du svarer =)

 

Edit: har sett på noen modeller og kommentarer til de forskjellige modeller, Folk skriver jo om dette som om de bygger en pc xD har lest startinlegget til denne tråden men fy så mye ord,begrep utstyr og ting folk diskuterer :O

 

Takk =)

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...