Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Var på vei til å kjøpe alt fra Canada, men de ville ikke sende juice med nikotin til Norge. Mener grunnen var at bare eu-land kunne sende nikotinholdig juice til Norge.. wtf?

Det stemmer. Les de siste 3-4 sidene, skal være et innlegg med endel ok sider å bestille fra som selger med nikotin. Det er forbudt å selge nikotinholdig i Norge.

 

Bestilte selv fra http://www.switch2-ecigs.com sist torsdag og pakken er på brevkontoret i Norge allerede nå.

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det høres rart ut, men jeg forstår jeg ikke hvordan det er lovlig og bevisst lage misvisende titler som gjerne spiller på liv og død så andre skal kjøpe + abonnement

 

Når vi har så mange lover og regler for alt, er det ikke på tide med en ny? Tar liksom aldri feil ang. de titlene, eller skal jeg si alltid feil

Lenke til kommentar

Fikk min første leveranse fra Liberty Flights i dag.

Alt jeg har tenkt om damping møtte nye høyder. Hadde aldri trodd at det er så store forskjeller på E-juice. :)

Billig juice fra Svinesund er det slutt på. Nå har jeg en virkelig god sigarett erstatning, og har ikke hatt lyst på normal røyk hittil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

tenkte å kjøpe Vision E-Fire v2 1000mA Spinner Batteri. hva trenger jeg av utstyr? mulig å bruke nautilus?

 

og hva regnes som tilsvarende sigarett med 9 mg nikotin (prince)?

Hei.

 

Du trenger tank, lader og e-juice. Nautilus vil fungere, men Nautilus er stor, og det er mulig du ikke vil like hvordan de estetisk passer sammen. Nautilus er en av de to beste "ferdigtankene", så du blir sikkert fornøyd med damp og smak.

 

Angående styrke som er tilsvarende Prince, så ville jeg gått for 18mg, eventuelt 24mg. Noen væsker har høyt innhold av PG, og disse river veldig i hals på noen, men ikke alle.

Lenke til kommentar

hva annet av tank anbefales? vil helst så få deler som mulig.

Kanger protank mini 3 for mindre batterier http://www.fasttech.com/products/0/10004861/1651404-authentic-mini-protank-3-dual-coil-clearomizer

Kanger protank http://www.fasttech.com/products/0/10004861/1640003-authentic-protank-ii-pyrex-glass-clearomizer-2-5ml

Ellers anbefaler jeg Aspire Nautilius, men den var kanskje nevnt før.

Lenke til kommentar

 

 

ingen tilbakemelding om oppsettet mitt altså ?

SVD + Nautilus er veldig bra.

 

Settings må man nesten prøve seg frem til selv, og det kommer an på juicen. Jeg syns 9-12w fungerer fint på Nautilus.

 

 

Hvor mange volt da ?

 

Når du bruker watt-innstilling er volt irrelevant, da mod'en automatisk stiller inn volten i forhold til motstanden i coilen din. :)

Lenke til kommentar

*snipp*

Når du bruker watt-innstilling er volt irrelevant, da mod'en automatisk stiller inn volten i forhold til motstanden i coilen din. :)

 

 

Hehe...etter å ha lest litt rundt omkring så kom jeg frem til samme konklusjonen... *kremt*

Kom frem til at min sweet-spot ligger på 9-9,5 på nest største hull.

 

Eneste jeg ikke likte, var at det plutselig rant e-juice ut av "luftehullene"

 

STOR kontrast fra ecab'en jeg kommer fra, kunne ha spart meg de kronene ved å gå rett på dette oppsettet

 

Tror det eneste jeg potensielt endrer på nå er dripp-tip og kanskje en bedre lader...fikk med en Efest eller noe,den gjør da jobben men tok tåpelig lang tid (føltes det som) kan hende det bare er første dag jitters

Endret av technicality
Lenke til kommentar

At væske lekker fra luftehullene kan komme av feil trykk og / eller at du har fylt på for mye juice.

 

Når jeg fyller på min, stopper jeg når jeg ser jeg har nådd 1 ml-merket. I tillegg tar jeg noen trekk mens den står på det største hullet - uten å trykke inn knappen, før jeg går tilbake til det minste og damper slik jeg liker det.

Lenke til kommentar

At væske lekker fra luftehullene kan komme av feil trykk og / eller at du har fylt på for mye juice.

 

Når jeg fyller på min, stopper jeg når jeg ser jeg har nådd 1 ml-merket. I tillegg tar jeg noen trekk mens den står på det største hullet - uten å trykke inn knappen, før jeg går tilbake til det minste og damper slik jeg liker det.

 

 

Ikke jeg som fylte så det kan jeg ikke svare på, men det skjedde ikke rett etter fyllingen, hadde dampet "en runde" tidligere. hva mener du med feil trykk forresten ?

Lenke til kommentar

Var bare noe jeg plukka opp da jeg kjøpte min. Lufttrykket inne i tanken. Det er garantert noen andre her inne som kan forklare dette bedre enn hva jeg kan. Jeg forstår det ikke, jeg bare gjør det.

 

Første gang min begynte å lekke, var etter at jeg hadde tatt den fra hverandre, satt den sammen igjen og fylt den helt opp, og så tatt en sexy photoshoot. Mista 5 ml herlige ananasdamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...