Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Når jeg var inne på healtcabin fikk jeg øye på det søteste jeg har sett på lenge... :love: En Kamry K101 i LILLA. :love: Da ble det et lite impulskjøp på meg. Aner ikke om den er bra, men den duger vel en stund. Ellers så får den stå til pynt på e-sig-bordet mitt. :)

Den blir sendt den 13. på grunn av kinesisk festival.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg var inne på healtcabin fikk jeg øye på det søteste jeg har sett på lenge... :love: En Kamry K101 i LILLA. :love: Da ble det et lite impulskjøp på meg. Aner ikke om den er bra, men den duger vel en stund. Ellers så får den stå til pynt på e-sig-bordet mitt. :)

Den blir sendt den 13. på grunn av kinesisk festival.

 

 

Hehe nice, nå lager Kamry noen av de aller beste Kina-mech-moddene, så det blir nok bra. :)

 

Killer som som du spurte om er en en RBA laget for å brukes i en cartotank, som den Terminatoren er en heller skrøpelig "klone" av.

http://www.houseofmods.co.uk/ProductDetails.asp?ProductCode=Killer

 

Stort sett ikke på lager.

Lenke til kommentar

Hehe nice, nå lager Kamry noen av de aller beste Kina-mech-moddene, så det blir nok bra. :)

 

Killer som som du spurte om er en en RBA laget for å brukes i en cartotank, som den Terminatoren er en heller skrøpelig "klone" av.

http://www.houseofmo...ductCode=Killer

 

Stort sett ikke på lager.

 

Så fint at den er noenlunde bra. :) Har fyreknappen "under"... Det er jeg spent på. :)

Er den killeren en slik som jeg greier å sette opp? Altså "igo-type", sånn som jeg har lært? Hvis ja, så må jeg vel sette den på handlelisten. Etter reo-mizer.. Godt at det kommer litt ekstra penger i juni. Jeg er rimelig blakk etter ferien. :)

Lenke til kommentar

Jo det var skrevet veldig rett frem.

 

Feks: "jeg lar ikke blinde folk spise is" er veldig rett frem. Men logikken er likevel fraværende.

 

Det Jeg lurer på er hvorfor du ikke lar folk under atten prøve fordamper, ikke hvorvidt du gjør det eller ei =) .

Lenke til kommentar

Da har jeg fått mine flasker med pur VG.

 

Cola, Flue Cure og D'doff.

 

Sitter og damper litt D'doff nå. Herlige saker, kjenner ikke den kjipe følelsen i halsen jeg fikk med VG/PG mix så langt, men skal dampe videre i løpet av dagen og se hvordan det blir.

 

Håper virkelig dette funker.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått mine flasker med pur VG.

 

Cola, Flue Cure og D'doff.

 

Sitter og damper litt D'doff nå. Herlige saker, kjenner ikke den kjipe følelsen i halsen jeg fikk med VG/PG mix så langt, men skal dampe videre i løpet av dagen og se hvordan det blir.

 

Håper virkelig dette funker.

Flott da. Håper det gjør susen for deg. Har bare smakt en ren VG juice selv, Hangsen Indian Tobacco og den liker jeg godt :) Hvordan smak er en D'doff da? Rart navn :) Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Skal D'off være Davidoff..?

 

Fikk pakke fra fasttech i dag! Herlig! Fire grønne batterier samt tre flasker. Markert som 'total value USD 4.50'. Markert som 'gift'. 'Case and replacement parts'. Herlig.

Høres flott ut. Hvor lenge siden er det du bestilte og tok det lang tid før de sendte bestillingen? Jeg bestilte lyssverdet den 06 juni og de har ikke sendt det enda. Mektig irriterende siden det er på lager.
Lenke til kommentar

Høres flott ut. Hvor lenge siden er det du bestilte og tok det lang tid før de sendte bestillingen? Jeg bestilte lyssverdet den 06 juni og de har ikke sendt det enda. Mektig irriterende siden det er på lager.

 

 

Jeg ser på ECF at alle som har bestil SVD fra FT venter enda, er visst komboen av helligdager og sen levering til de som er årsaken. Så som alltid med Kina, man må bestille, og så bare glemme det til hentelappen ligger i postkassa..... :)

Lenke til kommentar

 

 

Sendt 30.05 :) Bestillingen ble lagt inn 29.05.

Merkelig forskjell på kjappheten her da. Frister ikke til flere bestillinger derfra. Om jeg ikke får mail på at den er sendt i natt kommer jeg til å sende en mail å purre. Makan :(

 

 

 

 

Jeg ser på ECF at alle som har bestil SVD fra FT venter enda, er visst komboen av helligdager og sen levering til de som er årsaken. Så som alltid med Kina, man må bestille, og så bare glemme det til hentelappen ligger i postkassa..... :)

Hvilke helligdager? Og sen levering til de? Den er da på lager.
Lenke til kommentar

Merkelig forskjell på kjappheten her da. Frister ikke til flere bestillinger derfra. Om jeg ikke får mail på at den er sendt i natt kommer jeg til å sende en mail å purre. Makan :(

 

Sånn er det når man handler fra Kina, Fasttech har også nylig blitt "oppdaget" på ECF da de kom med den billige SVD'n og har nok fått helt sykt mye ordrer pga dette.

 

Som sagt, det går aldri fort derfra, så man må bare smøre seg godt inn med tålmodighet, det hjelper ikke å bli sur, ta frem en godamper og tenk på at du vil etterhvert få en SVD for under halvparten av hva den koster stort sett alle andre steder. Du må huske på at dette ikke fra Ramzy! :) Han er jo kjappere enn sin egen skygge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...