Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Ah. Jeg har personlig aldri intenst lyst på røyk eller snus etter at jeg slutta. Mye på grunn av den forferdelige smaken, og fordi jeg får nikotinen min fra e-sigg i disse dager.

 

Kanskje det er fordi jeg aldri var tro mot sigarettene heller. Jeg røkte strå, mose, bananskall, sokker, rullings, sigg, pipe, cigar, cigarillos, hasj, brukte snus, oliver twist, ordentlig skrå, snuff og hva enn det skulle være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det gav bare en mild hodepine. Litt som å innta muskat med andre ord.

 

For øvrig:

From SMOKTECH

Dear All Valued Customers,

Confirmed by laboratory of Smoktech,SMOKTECH GROOVE might have an potential safety hazard due to the design defects.

we deeply apologize for all the panic and inconvenience

After careful deliberation, to be responsible for customer satisfaction of normal use, to keep the brand integrity of SMOKTECH, we’ve made the decisions below:

1) As for the groove that are still at the warehouse of our distributors, pls try to destroy them at the purpose of environment protection and safety

2) as for the groove that are already sold to end users, please do a 100% recall instantly.

3) SMOKTECH distributors can choose any MOD in SMOKTECH current product line and we will send the quantity of equal value.

4) SMOKTECH will pay the shipping from factory to warehouse of our distributors.

5) We are attaching instructions on the best way to destroy the groove.

6) We will stop production of Groove since today.

At last ,thanks a lot for all your support during the past 3years. we appreciate all the advice and comments of the items from all the customers and distributors. SMOKTECH will supply the most updated ,best quality and safest products to the market in future.

Thanks.

Smoktech Marketing Department

June, 09, 2013

Lenke til kommentar

Fjerna ene veka på den ene ProTanken i stad. Synes det smaker litt bedre nå, kan være innbilning siden det smakte bra fra før, men synes Throat Hit'en er større i hvert fall. :) Fasttech har enda ikke makket seg til å sende SVD'n. Skal de lage den først tro?

 

Gikk inn på healthcabin for å se om det kanskje er noen kinesisk høytid. Og det er det, på en måte..

Det er "dragon boat festival" fra 9-12 juni. Så de sender ikke før den 13. Sikkert samme hos disse her om det er kinesisk butikk. Og det er det vel... :) Så da må du nok bare vente...

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

Noe som er fullt forståelig, du selger ikke til mindreårige. Jeg lar ikke mindreårige prøve fordamperene mine når jeg er på fest heller. Uansett om de røyker / snuser / ruser seg på andre måter til vanlig. Mye det samme prinsippet som at jeg ikke kjøper alkohol til mindreårige.

 

Men... What? Jeg ser ikke logikken her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...