Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke helt riktige stedet for slik research, men hvilke smaker ville dere sagt er must have for salg av e-juice? (evnt hva savner dere i norske butikker)

Har fått en leverandørliste med nærmere 300 smaker så er litt vanskelig få bestemt seg, spesielt siden der er minimumskvanta på de forskjellige smakene for OEM leveranser så kan ikke bare ta 10 av alt heller.

 

Ser det er mye stive/varierte priser i norske nettbutikker(samt finn etc) fra 49kr til 100kr+ for en 10ml flaske.

At de utenlandske butikkene kan ta 2-3$ sier jo sitt om hva innkjøpsprisene ligger på.

 

Tenker at rundt 29-39kr pr flaske er mer fornuftig salgspris, hva ville dere som nå kjøper fra utlandet vært villige til betale for leveranse fra norge iløpet av et par dager siteden?

 

 

Siden det ikke er lov å selge væske med nikotin i Norge, er markedet veldig lite.

 

Så kjøp av e-juice i Norge er stort sett uaktuelt for de fleste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, Praha er fantastisk. Sørg for å få med deg gamlebyen om du ikke allerede har gjort det. Vi fikk en fantastisk guide, ei ung jente som snakket brukbart engelsk og hadde planer om å komme til Norge. Siden vi var de eneste som hadde meldt oss på den guidede turen, fikk vi med oss mye ekstra som de vanligvis ikke hadde tid til med full gruppe. :)

 

Lurer på om jeg ikke blogget om det her på forumet også. :p

Lenke til kommentar

Ja, Praha er fantastisk. Sørg for å få med deg gamlebyen om du ikke allerede har gjort det. Vi fikk en fantastisk guide, ei ung jente som snakket brukbart engelsk og hadde planer om å komme til Norge. Siden vi var de eneste som hadde meldt oss på den guidede turen, fikk vi med oss mye ekstra som de vanligvis ikke hadde tid til med full gruppe. :)

 

Lurer på om jeg ikke blogget om det her på forumet også. :p

 

 

Jeg var her en uke i fjor sommer også, så begynner å bli brukbart kjent her, har fått med meg de fleste turistfellene. :) Nå håper jeg bare på litt dårligere vær, så det blir litt finere bilder. :)

Lenke til kommentar

Her er det kos for alle penga! :) Selv med solfaktor 30 ligger jeg an til å bli småsvidd i panna, så mulig jeg ta en dag i baren.... :D

 

Er som å ha brukt en tidsmaskin tilbake til sent 80-tall å komme hit, herlig!

 

80-tallet ja... :D Trodde ikke det fantes lenger.. Blir vel tenåring igjen da antagelig.. :D

Det å holde seg vakker og rynkefri er den beste grunnen til å tilbringe en dag i baren. Så det skal du absolutt gjøre. Gjerne MED faktor 30 på...

Ellers har jo Datasmurf forslag til aktiviteter som både krever, eller ikke krever.. solfaktor. :grin:

Damper du inne på hotell-baren da?

Lenke til kommentar

80-tallet ja... :D Trodde ikke det fantes lenger.. Blir vel tenåring igjen da antagelig.. :D

Det å holde seg vakker og rynkefri er den beste grunnen til å tilbringe en dag i baren. Så det skal du absolutt gjøre. Gjerne MED faktor 30 på...

Ellers har jo Datasmurf forslag til aktiviteter som både krever, eller ikke krever.. solfaktor. :grin:

Damper du inne på hotell-baren da?

 

Nå fikk jeg med meg slutten av tenårene på slutten av 80-tallet, så dette er moro :) Det røykes i stor skala rundt meg i hotellbaren, så null problem å dampe der.

 

Har tilogmed røyket noen sigaretter de siste dagene, men de går i askebegeret etter 4-5 trekk hver gang, er rett og slett ingen glede med de, noe som er helt supert, var veldig godt å få det bekreftet. :)

Smaken er meget tvilsom, og veldig lite damp :D

 

Jeg valgte røykfritt hotellrom i år, det lukter litt bedre enn det jeg hadde i fjor! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg glemmer at det finnes steder i verden der ting fortsatt er tillatt... :)

Selvfølgelig kan man ta seg en sigarett på ferie. :) Men du har i rett i at det smaker litt ekkelt.

Jeg har aldri tatt en beslutning om å slutte å røyke. Er bare en bi-virkning av dampingen at jeg røyker så lite som jeg gjør... :) Men er meget fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Hehe, artig lesning fra 2006! :)

 

Ja det er vel greit å ikke blir for bastant og nazi. Jeg hadde ikke røyket siden 14.januar, så jeg så det bare som et lite eksperiment. Og det viser seg at damping duger i massevis.

Skal vel klare å ta kål på 20-pakiningen jeg kjøpte Torsdag snart, men har ikke akkurat blitt 20 om dagen som før nei! :)

Lenke til kommentar

Nei, det er noe man burde holde seg unna, fordi man ender opp med ferie fra forumet man er avhengig av. :p

 

Det hele var basert på et rykte om at en person hadde gjort noe han ikke hadde, og vi ble delt i to sider, en som støttet den ene personen, en som støttet den andre.

Jeg valgte feil side, for å si det sånn. Ikke fikk jeg meg noe heller. :p

 

Lakus, husker du dramaet i DNFK? :p

Lenke til kommentar

Hehe, artig lesning fra 2006! :)

 

Ja det er vel greit å ikke blir for bastant og nazi. Jeg hadde ikke røyket siden 14.januar, så jeg så det bare som et lite eksperiment. Og det viser seg at damping duger i massevis.

Skal vel klare å ta kål på 20-pakiningen jeg kjøpte Torsdag snart, men har ikke akkurat blitt 20 om dagen som før nei! :)

 

Jeg er sikker på at hvis jeg sier til meg selv at røyking IKKE ER LOV.., da kommer jeg til å begynne å kjederøyke i ren protest mot meg selv.. Så jeg har lov, så ofte jeg vil, med det resultatet at det blir veldig lite røyk. Så jeg bruker vel igrunnen omvendt psykologi.. på meg selv.... :D Og det funker kjempebra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...