Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Fikk denne i posten for et par dager siden (settet). Er ikke veldig imponert hittil.

Clearomizerene som følger med fungerer ikke tilfredsstillende, og selve toppen på batteri-tuben er løs.

Godt mulig jeg har fått en dårlig modell, sendt mail til fasttech for å forhøre meg.

 

Takk for svar. Clearomizerene hadde jeg ikke tenkt til å bruke allikevel, jeg bruker Kanger Protank og den er himmel og hav mye bedre enn CE 4. Men hvis batterituben ikke er noe tess, da styrer jeg unna. Håper Fasttech ordner opp for deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg koser meg med at glass rødvin, ProTank med blanding av Turkish Tobacco og Tvisted Java fra Halo på DrawTuben, og en Smok Pyrex Cartotank med Hot Cinnamon på iTast'en. For øvrig står det 10 andre tanker fremme på bordet her med forskjellig juice på, så å bytte om er fort gjort. For øvrig tømmer jeg glatt 2 ProTanker på en dag :)

 

Hva slags cartomizer bruker du i Smok pyrex tanken din?

 

Jeg har denne selv og satte inn en hjemmepuncha "Buffycarto" i den. Boge cartomizeren er for kort for tanken, så det er bare så vidt driptipen satte seg fast. Tanken er også MYE fastere i O-ringene enn Boge F16, det gjør det vanskelig å sette hjemmepuncha cartomizer inn og også vanskelig å fylle på juice. Jeg ga opp denne tanken og gikk tilbake til F16 med hjemmepuncha...

Lenke til kommentar

 

 

Hva slags cartomizer bruker du i Smok pyrex tanken din?

 

Jeg har denne selv og satte inn en hjemmepuncha "Buffycarto" i den. Boge cartomizeren er for kort for tanken, så det er bare så vidt driptipen satte seg fast. Tanken er også MYE fastere i O-ringene enn Boge F16, det gjør det vanskelig å sette hjemmepuncha cartomizer inn og også vanskelig å fylle på juice. Jeg ga opp denne tanken og gikk tilbake til F16 med hjemmepuncha...

Jeg bruker den som fulgte med fra damping.no en Smok carto på 1.5 ohm. Finner det vanskelig å fylle på denne selv. Cartoen sitter så fast at man må ta i for å dra den nedover. Har skjedd en gang at jeg dro så hardt at hele cartoen kom ut og all juicen rant ned i fanget på meg. Har man først fått fyllt, så fungerer den meget bra :)
Lenke til kommentar

Jeg bruker den som fulgte med fra damping.no en Smok carto på 1.5 ohm. Finner det vanskelig å fylle på denne selv. Cartoen sitter så fast at man må ta i for å dra den nedover. Har skjedd en gang at jeg dro så hardt at hele cartoen kom ut og all juicen rant ned i fanget på meg. Har man først fått fyllt, så fungerer den meget bra :)

'

 

Kjøpte min på damping.no jeg også. Dessverre prøvde jeg å punche større hull i den cartoen som fulgte med og resultatet ble at jeg ikke fikk den inn i tanken igjen... Jeg har tatt vare på den og skal prøve om den passer i F16 tanken. Har du utvidet hullene? Eller fungerer den bra som den er?

 

Når jeg forsøkte å fylle på den hjemmepuncha ble resultatet akkurat som det ble for deg, måtte ta i og hele cartoen spratt ut. Heldigvis sto jeg over kjøkkenvasken når det skjedde og det var ikke så mye juice igjen i tanken, synd å søle bort edle dråper...

Lenke til kommentar

'

 

Kjøpte min på damping.no jeg også. Dessverre prøvde jeg å punche større hull i den cartoen som fulgte med og resultatet ble at jeg ikke fikk den inn i tanken igjen... Jeg har tatt vare på den og skal prøve om den passer i F16 tanken. Har du utvidet hullene? Eller fungerer den bra som den er?

 

Når jeg forsøkte å fylle på den hjemmepuncha ble resultatet akkurat som det ble for deg, måtte ta i og hele cartoen spratt ut. Heldigvis sto jeg over kjøkkenvasken når det skjedde og det var ikke så mye juice igjen i tanken, synd å søle bort edle dråper...

Jeg har ikke puncher og har aldri punchet cartoer, så jeg bruker den som den kom ja :)
Lenke til kommentar

Dere to, når dere skal dytte i Cartomizeren etter å ha fylt så sett inn cartomizeren litt, så snur du hele tanken på en benk og dytter cartomizeren ned. Perfekt hver gang, ingen juice går til spille!

Det er ikke da det er problem, men når du skal etterfylle tanken. Da trenger du å dytte cartoen lenger ned for å få fyllt. Å dytte den ned er problemet, ikke å få den inn igjen.
Lenke til kommentar

Det er ikke da det er problem, men når du skal etterfylle tanken. Da trenger du å dytte cartoen lenger ned for å få fyllt. Å dytte den ned er problemet, ikke å få den inn igjen.

 

Jeg bruker en smørkniv og "lirker" den av.

 

Edit: men jeg skal skaffe meg en tang eller noe sånt for å dra den ut.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Ja, det var når jeg skulle dra den litt ut for å få fyllt at hele greia spratt ut. Problemet er jo at cartoene sitter så veldig trangt i Smok tanken og min hjemmepuncha satt så hardt at jeg VIRKELIG måtte ta i ;-). Skal prøve om kragecartoene til Boge kan passe bedre i denne tanken.

 

Har forresten kjøpt meg en sånn en:

 

http://www.biltema.n...-8-deler-20547/

 

til Dremelen, så jeg kan "slotte" cartoene slik som denne karen gjør det:

 

http://www.youtube.com/watch?v=64Bjf67PArw

 

Da blir det i hvert fall ingen deformering av cartoen eller problemer med matingen.

Endret av Vaperizer
Lenke til kommentar

Da hjalp jeg en kompis med å bestille ett sett fra fasttech med to 1100 mah Egobatterier i svart med to CE4, lader (til både pc og veggplugg), bag pluss en tom flaske. Så slang vi med 10 CE4 fordamperere (atomizers). Så hjalp jeg han med å bestille 15 cartomizers fra vapescape.co.uk siden de er så pålitelige og enkle å ha med å gjøre hvis man bare bruker dem som de er, og så bestilte vi 50 ml med VRjuice fra ecigwizard.com.

 

Han ble litt fortvilt over at det var så 'dyrt', men fikk overbevist han om at 600 kr for så mye stuff er en ganske bra deal for en random røyker :)

Lenke til kommentar

Da hjalp jeg en kompis med å bestille ett sett fra fasttech med to 1100 mah Egobatterier i svart med to CE4, lader (til både pc og veggplugg), bag pluss en tom flaske. Så slang vi med 10 CE4 fordamperere (atomizers). Så hjalp jeg han med å bestille 15 cartomizers fra vapescape.co.uk siden de er så pålitelige og enkle å ha med å gjøre hvis man bare bruker dem som de er, og så bestilte vi 50 ml med VRjuice fra ecigwizard.com.

 

Han ble litt fortvilt over at det var så 'dyrt', men fikk overbevist han om at 600 kr for så mye stuff er en ganske bra deal for en random røyker :)

Det er bra :) Bare forbered ham på å røyke i mange uker til. At dette selskapet kaller seg Fasttech må være ironi. Nå kaller jeg dem Slowtech. Sendte forespørsel i natt om lyssverdet mitt. Fikk svar i 12 tiden i dag der de beklaget men skulle sende den denne uka. I dag er det en uke siden jeg bestilte , og pr skrivende stund er den enda ikke sendt. Blir aldri mer bestille noe fra Slowtech.
Lenke til kommentar

Fortalte han det Amund sa her for en stund siden i denne tråden, at vi burde bestille og glemme det :p

 

Det er nok lurt ja. Men da blir jo kompisen din sittende med juice og cartoer en stund før batteriene kommer... Det må være litt kjedelig. Husker hvor ivrig jeg var på å begynne. Så du må kanskje låne han et batteri. :) Så han får satt i gang.

Lenke til kommentar

Hallo, da har jeg endelig fått mitt eGo C twist Vision sett og begynt så smått og dampe.

 

Bestilte meg noen smaksprøver på nettet osv, liker det jeg ser så langt.

 

Har et par spørsmål angående dette med innedamping, vil lukten sette seg i gardiner og vegger? Samboeren min sender meg en god del stygge blikk når jeg sitter i kroken og smådamper.

Lenke til kommentar

Det er nok lurt ja. Men da blir jo kompisen din sittende med juice og cartoer en stund før batteriene kommer... Det må være litt kjedelig. Husker hvor ivrig jeg var på å begynne. Så du må kanskje låne han et batteri. :) Så han får satt i gang.

 

Han driver å damper på ett gammelt og godt egobatteri, samt en carto og en flaske juice han fikk av meg, så det skal gå :)

Lenke til kommentar

Han driver å damper på ett gammelt og godt egobatteri, samt en carto og en flaske juice han fikk av meg, så det skal gå :)

 

Godt å høre. :) Ble et øyeblikk bekymret for at gutten måtte sitte og tvinne cartoer mellom fingrene i 14 dagers tid.. :D Men du ville jo ikke latt det skje.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...