Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del er det ikke nok å bare ha en Nokialogo. Foruten et snes tidligere nokiaansatte er det lite av gamle Nokia som er representert her, og jeg frykter for at HMD i første runde satser på salg av navn fremfor å innfri i produktene. Dette har skjedd utallige ganger før, og jeg ser ikke noe som automatisk tilsier noe annet her. Selv med Nokianavnet er HMD en liten aktør.

Lenke til kommentar

Rart når de for en gangs skyld skal lage en smart phone at de ikke lærer fra fortiden og når de ser de nye på markedet? En sånn halveis bra telefon er ikke noe folk løper å kjøper selv om prisen er ganske lav, hadde ikke giddi å kjøpt en sånn!

Lenke til kommentar

Nokia har ikke sluppet ut en ny telefon på evigheter, og når de først kommer med en nyhet er det bare en sånn halvgrei mobil? Skjønner ikke hva de tenker når de ser konkurrenter som Samsung og Motorola gir mye mobil for rundt 2000 kr. Det er veldig få som kommer til å kjøpe denne tenker jeg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Helt grei mobil til 1500.-

Det er det den koster og da blir det feil å sammenligne den med en som koster over 30% mer.

Sammenlign heller Nokia 5, når den kommer, med Moto G5.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er dette telefonen Nokia-fans har drømt om i årevis?

 

 

Nei.

 

nokia-n950-04.jpg

 

Og apropos mimringen over.

 

Jeg var så fan en gang i tiden at jeg kjøpte meg en håndfull aksjer i Nokia. De eier jeg fortsatt. Men det firmaet jeg har aksjer i, Nokia, har altså lite eller ingenting å gjøre med mobilene som i dag bærer Nokias navn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Nei, den har ikke "kliss rein Android"... Der er modifikasjoner av diverse småting og spesielt enkelte design elementer. Men den er ganske ren ja.. Men ikke like "kliss rein Android" som en Google Pixel har.

Kan du fortelle hva som ikke er helt reint android med den telefonen? Har ikke hatt Android på 7 år nå, så jeg har ikke fulgt så nøye med.

Lenke til kommentar

 

Nei, den har ikke "kliss rein Android"... Der er modifikasjoner av diverse småting og spesielt enkelte design elementer. Men den er ganske ren ja.. Men ikke like "kliss rein Android" som en Google Pixel har.

Kan du fortelle hva som ikke er helt reint android med den telefonen? Har ikke hatt Android på 7 år nå, så jeg har ikke fulgt så nøye med.

Det er når den nettopp er kommet ut av vaskemaskinen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

 

Nei, den har ikke "kliss rein Android"... Der er modifikasjoner av diverse småting og spesielt enkelte design elementer. Men den er ganske ren ja.. Men ikke like "kliss rein Android" som en Google Pixel har.

Kan du fortelle hva som ikke er helt reint android med den telefonen? Har ikke hatt Android på 7 år nå, så jeg har ikke fulgt så nøye med.

 

Rein Android er Android der produsenten ikke har fylt telefonen med bloatware, egne launchere eller annen egenprodusert søppel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...