Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Nei, den har ikke "kliss rein Android"... Der er modifikasjoner av diverse småting og spesielt enkelte design elementer. Men den er ganske ren ja.. Men ikke like "kliss rein Android" som en Google Pixel har.

Kan du fortelle hva som ikke er helt reint android med den telefonen? Har ikke hatt Android på 7 år nå, så jeg har ikke fulgt så nøye med.

 

Rein Android er Android der produsenten ikke har fylt telefonen med bloatware, egne launchere eller annen egenprodusert søppel.

Tror han lurte på hvorfor denne ikke er å anse som helt ren Android. Jeg lurer og. Hva er tilpasset?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Tror han lurte på hvorfor denne ikke er å anse som helt ren Android. Jeg lurer og. Hva er tilpasset?

Akkurat. Du vet jo at man ikke skal diskutere med brønnpissere og idioter. De drar deg bare ned på sitt nivå og knuser deg på erfaring. 

Eneste jeg kan se på den telefonen som ikke er fra Google, er en app som heter Support.

 

For øvrig har de kanskje noen innstillinger om hvor telefonen skal sjekke for systemoppdateringer. Nokia må jo godkjenne når 7.1 skal få lovt til å rulles ut til Nokia 3.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

To Nokia-tester, med mer eller mindre irrrelevante telefoner. To slakt, fordi dere tester de etter 'norske premisser'. Nokia 3310 er en gimmick for å lage blest om merkenavnet, Nokia 3 er en telefon som er myntet på mindre kjøpesterke markeder enn det norske. Ingen av disse testene kan taes helt på alvor, så håper vi får en grundig en av Nokia 6 (når den tid kommer)! :)

Endret av Aiphoenix
Lenke til kommentar

For min del er det ikke nok å bare ha en Nokialogo. Foruten et snes tidligere nokiaansatte er det lite av gamle Nokia som er representert her, og jeg frykter for at HMD i første runde satser på salg av navn fremfor å innfri i produktene. Dette har skjedd utallige ganger før, og jeg ser ikke noe som automatisk tilsier noe annet her. Selv med Nokianavnet er HMD en liten aktør.

 

Har vært "bekymret" for at 3ern kom til å bli litt i svakeste laget. Tipper 5ern er et bedre valg når den kommer. Selv skal jeg ha en 6 inntil videre.

 

Det er i alle fall ikke noe å si på byggekvaliteten :):

https://www.youtube.com/watch?v=0M3Budnl3aI&t=11s

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

 

Nei, den har ikke "kliss rein Android"... Der er modifikasjoner av diverse småting og spesielt enkelte design elementer. Men den er ganske ren ja.. Men ikke like "kliss rein Android" som en Google Pixel har.

Kan du fortelle hva som ikke er helt reint android med den telefonen? Har ikke hatt Android på 7 år nå, så jeg har ikke fulgt så nøye med.

 

Han kunne tydeligvis ikke komme med en bekreftelse på sitt eget utsagn.

Vel det er mange i den kategorien.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...