Gå til innhold

samordna opptak 2017


lololo9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har veldig godt fått med meg når svarene har blitt lagt ut de siste årene. Kanskje kan dere lese spørsmålet mitt ordentlig før dere svarer. Spørsmålet var om det tidligere også har stått at opptaket publiseres f.eks 20 juli, men at det blir gjort noen dager før det?

En ting er når opptaket er klart, og en annen ting er når det blir publisert for oss spente studenter.

 

De gangene svaret har kommet 16. og 17. juli, stod det da også at svaret kommer 20. juli? Hvis ja, så skal jeg nok sitte og trykke "oppdater" på hjemmesiden dems som en galing frem til svaret dukker opp!

 

Hahah, da er du vel en galing som meg. Sitter å oppdaterer Samordna Opptak sine sider :p

 

PS: Beklager for å kalle deg galing!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahah, da er du vel en galing som meg. Sitter å oppdaterer Samordna Opptak sine sider :p

PS: Beklager for å kalle deg galing!

Haha, jeg har ikke tellinga over hvor mange ganger jeg har oppdatert siden dems. Begynner å gå lei. Er bare å være tålmodig, for svaret kommer når det kommer. Ikke lenge til igjen uansett:) Endret av Sommer2017
Lenke til kommentar

 

Hahah, da er du vel en galing som meg. Sitter å oppdaterer Samordna Opptak sine sider :p

PS: Beklager for å kalle deg galing!

Haha, jeg har ikke tellinga over hvor mange ganger jeg har oppdatert siden dems :D Begynner å gå lei. Er bare å være tålmodig, for svaret kommer når det kommer. Ikke lenge til igjen uansett:)

Helt enig. Det kommer når der skal komme :)

Lenke til kommentar

Hei, er det for sent å søke om stipend og lån dersom jeg skal studere til høst?

Vil helst ha det når jeg skal kjøpe bøker, betale depositum osv...

 

I tillegg, hvordan kan jeg finne ut når den avsluttende eksamen er på studiet? 

Ikke for sent, du kan søke stipend helt til langt utpå senhøsten en gang. Men merk at det lønner seg å være tidlig ute, for det er stor pågang på denne tiden. Pensum og eksamenstider kan ligge ute, avhenger av studiestedet ditt. Haster som regel ikke med å skaffe bøker. Mye penger kan spares ved å erfare hva som lønner seg å kjøpe og hva som ikke er nødvendig. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...