Gå til innhold

samordna opptak 2017


lololo9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Beste med nytt studie er fadderuken! Gleder meg noe sykt :D

Jeg gruer meg til fadderuka Drikker ikke alkohol pga. Helseproblemer, så føler at det blir vanskeligere for meg å bli kjent med andre:(

 

 

 

Jeg drikker ikke jeg heller. Har ikke helseproblemer eller noe slikt, har bare ikke behov rett og slett.

Lenke til kommentar

 

Beste med nytt studie er fadderuken! Gleder meg noe sykt :D

Jeg gruer meg til fadderuka ? Drikker ikke alkohol pga. Helseproblemer, så føler at det blir vanskeligere for meg å bli kjent med andre:(

De aller fleste skolene har vel også alkoholfrie grupper vil jeg tro?? Og dessuten skal det vel ikke være noe problem å bli kjent med folk selv om du er edru??

Lenke til kommentar

 

 

Beste med nytt studie er fadderuken! Gleder meg noe sykt :D

Jeg gruer meg til fadderuka ? Drikker ikke alkohol pga. Helseproblemer, så føler at det blir vanskeligere for meg å bli kjent med andre:(
De aller fleste skolene har vel også alkoholfrie grupper vil jeg tro?? Og dessuten skal det vel ikke være noe problem å bli kjent med folk selv om du er edru??

Helt enig! Det handler ikke om å drikke for å gjøre seg kjent. Se folk i øynene, med et smil og prøv å få kontakt. Ingen biter deg. Men ja, enig med at den første uken er litt nervepirrende :)

Lenke til kommentar

 

 

Beste med nytt studie er fadderuken! Gleder meg noe sykt :D

Jeg gruer meg til fadderuka Drikker ikke alkohol pga. Helseproblemer, så føler at det blir vanskeligere for meg å bli kjent med andre:(

De aller fleste skolene har vel også alkoholfrie grupper vil jeg tro? Og dessuten skal det vel ikke være noe problem å bli kjent med folk selv om du er edru?

 

Jeg ble bedre kjent med folk da vi hadde obligatoriske seminarer nå i vår enn en uke på fylla sammen med helt ukjente mennesker. Har vel ingen kontakt med noen fra faddergruppen min fra i fjor, får se hvordan den nye blir. :-p

Endret av Hoppipolla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...