Gå til innhold

samordna opptak 2017


lololo9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

Dette blir spennende! Har søkt samfunnsfag årsstudium. Har noen samfunnsfaglige emner fra før, men vil gjerne ha eksamen i samfunnsvitenskapelig metode. Neida, er ikke så lenge til vi får svar. Tror det var i midten av juli? 

Er litt overrasket over at denne tråden ikke koker over av innlegg, men syns å huske at det var en lignende tråd i fjor. Kanskje den fortsatt er aktiv.

Lenke til kommentar

Dette blir spennende! Har søkt samfunnsfag årsstudium. Har noen samfunnsfaglige emner fra før, men vil gjerne ha eksamen i samfunnsvitenskapelig metode. Neida, er ikke så lenge til vi får svar. Tror det var i midten av juli? 

 

Er litt overrasket over at denne tråden ikke koker over av innlegg, men syns å huske at det var en lignende tråd i fjor. Kanskje den fortsatt er aktiv.

det står på samordna sine sider at hovedopptaket er ca. den 20 juli, men jeg har vært innom flere tråd fra 2016,2015, osv., og man får vanligvis svaret den 16 eller 17 juli :) Jeg grugleder meg! Jeg søkte profesjonsstudiet i psykologi  :huh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324

Wow, steike! Heftig utdanning det. Kjenner flere med profesjonsutdanning i psykologi. Virker som om førsteåret er hardt, men etter det går det visst greit. Masse lykke til med opptaket!

Lenke til kommentar

Wow, steike! Heftig utdanning det. Kjenner flere med profesjonsutdanning i psykologi. Virker som om førsteåret er hardt, men etter det går det visst greit. Masse lykke til med opptaket!

Håper jeg kommer inn! Gleder meg til å få svaret, men gruer meg også! Tusen takk og lykke til! :)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Wohuu !!! det er ikke lenge til vi får svar!!! For å være ærlig Jeg gueeeeeeeegleeeeder meg å få svar . Har vært girra å studere siden nytt året 2017. Nå  begynner det å nærmere seg . det er 11 dager igjen , men det føles 11 år. jeg har ordnet student bolig og har skrevet under kontrakten. men det problemet er at jeg søker om dispensasjon fordi klarte ikke å bestå i matte faget. de 3 år jeg gått på vgs har jeg bestått med alle fag unntatt siste året matte 2py. jeg strøk matte pga jeg har hatt diagnose ''  psykose'' . jeg har sendt til skolen en søknad der jeg beskriver grunnen jeg søker om dispensasjon og 2 erklæringer fra sykehuset og psykologi  . jeg tror jeg har sjanse de tar meg inn!! hva tenker dere ? det hadde vært fint om dere kunne si deres meninger ?

jeg håper at alle dere som har søkt høyre utdanning kommer inn .  

Lenke til kommentar

Venter spent på resultatet jeg også. Tror jeg leste svaret kommer rundt 7. juli, eller leste jeg feil? Kanskje forskjellige datoer på forskjellige skoler.

 

 

Skal være mer enn kvalifisert nok, men skummelt å tenke på at jeg har misforstått eller gjort noe feil som setter søknaden i fare. :)

7 juli ? det hadde vært veldig moro ! tror alle skal få svar samtidig . men hvor leste du det fra ? vi får 17 juli , kanskje du lest feil .

Lenke til kommentar

 

 

 

7 juli ? det hadde vært veldig moro ! tror alle skal få svar samtidig . men hvor leste du det fra ? vi får 17 juli , kanskje du lest feil .

 

Svarten, tror du har rett! Har sikkert bare ikke sett 1-tallet når jeg leste 17. da. Noen sier tilogmed 20. juli. Venter på svar fra HiOA i alle fall. Jaja. Litt mer spenning bare :)

 

20 juli er hovedopptaket . men de deler vi får 17 juli liksom ikke nå til mandag men neste mandag. håper du kommer inn fra hjertet . har du skaffet deg bolig ? :D

Lenke til kommentar

Wow, steike! Heftig utdanning det. Kjenner flere med profesjonsutdanning i psykologi. Virker som om førsteåret er hardt, men etter det går det visst greit. Masse lykke til med opptaket!

 

 

Vet du noe om hvordan psykologi er ift. medisin/farmasi/odontologi ? 

Lenke til kommentar

 

Wow, steike! Heftig utdanning det. Kjenner flere med profesjonsutdanning i psykologi. Virker som om førsteåret er hardt, men etter det går det visst greit. Masse lykke til med opptaket!

 

Vet du noe om hvordan psykologi er ift. medisin/farmasi/odontologi ?

Kjenner en som studerer psykologi i utlandetnog han har fortalt meg at det er en del biologi og kjemi osv.. men i Norge kreves jo ikke realfag for å komme inn på psykologi, så jeg håper at kjemi fra vg2 er nok til å forstå alt jeg kanskje skal lære om!
Lenke til kommentar

Wohuu !!! det er ikke lenge til vi får svar!!! For å være ærlig Jeg gueeeeeeeegleeeeder meg å få svar . Har vært girra å studere siden nytt året 2017. Nå begynner det å nærmere seg . det er 11 dager igjen , men det føles 11 år. jeg har ordnet student bolig og har skrevet under kontrakten. men det problemet er at jeg søker om dispensasjon fordi klarte ikke å bestå i matte faget. de 3 år jeg gått på vgs har jeg bestått med alle fag unntatt siste året matte 2py. jeg strøk matte pga jeg har hatt diagnose '' psykose'' . jeg har sendt til skolen en søknad der jeg beskriver grunnen jeg søker om dispensasjon og 2 erklæringer fra sykehuset og psykologi . jeg tror jeg har sjanse de tar meg inn!! hva tenker dere ? det hadde vært fint om dere kunne si deres meninger ?

jeg håper at alle dere som har søkt høyre utdanning kommer inn .

No er eg i utgangspunktet veldig skeptisk til diagnosen psykose, men på kva måte hindrar tilstanden din deg i å gjere det bra i matematikk? Lukke til med studiane?

Lenke til kommentar

 

Wohuu !!! det er ikke lenge til vi får svar!!! For å være ærlig Jeg gueeeeeeeegleeeeder meg å få svar . Har vært girra å studere siden nytt året 2017. Nå begynner det å nærmere seg . det er 11 dager igjen , men det føles 11 år. jeg har ordnet student bolig og har skrevet under kontrakten. men det problemet er at jeg søker om dispensasjon fordi klarte ikke å bestå i matte faget. de 3 år jeg gått på vgs har jeg bestått med alle fag unntatt siste året matte 2py. jeg strøk matte pga jeg har hatt diagnose '' psykose'' . jeg har sendt til skolen en søknad der jeg beskriver grunnen jeg søker om dispensasjon og 2 erklæringer fra sykehuset og psykologi . jeg tror jeg har sjanse de tar meg inn!! hva tenker dere ? det hadde vært fint om dere kunne si deres meninger ?

jeg håper at alle dere som har søkt høyre utdanning kommer inn .

No er eg i utgangspunktet veldig skeptisk til diagnosen psykose, men på kva måte hindrar tilstanden din deg i å gjere det bra i matematikk? Lukke til med studiane

 

Jeg sliter ofte hukommelse når det gjeldet tall.  

Lenke til kommentar

 

Dette blir spennende! Har søkt samfunnsfag årsstudium. Har noen samfunnsfaglige emner fra før, men vil gjerne ha eksamen i samfunnsvitenskapelig metode. Neida, er ikke så lenge til vi får svar. Tror det var i midten av juli? 

 

Er litt overrasket over at denne tråden ikke koker over av innlegg, men syns å huske at det var en lignende tråd i fjor. Kanskje den fortsatt er aktiv.

det står på samordna sine sider at hovedopptaket er ca. den 20 juli, men jeg har vært innom flere tråd fra 2016,2015, osv., og man får vanligvis svaret den 16 eller 17 juli :) Jeg grugleder meg! Jeg søkte profesjonsstudiet i psykologi  :huh:

 

WHAT? Mener du at noen får svar om hva de har kommet inn på 16-17 Juli? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...