Gå til innhold

samordna opptak 2017


lololo9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ææææ, nå blir jeg helt gal snart. Fikk ikke sove i nattt, og hvis jeg i det hele tatt klarte å sovne drømte jeg bare om Samordna opptak og denne tråden. For det første drømte jeg om at det var noen i denne tråden som hadde fått svar fra Samordna Opptak, mens andre ikke. Og jeg var en av de som ikke fikk svar. Uff, jeg begynner å bli skikkelig nervøssss. Klarer ikke å forlate macen, må bare refreshe. Resultatet kan jo komme når som helst.:p

Lenke til kommentar

 

Jeg har stor tro på at i dag er dagen! Jeg tror det er liten vits å sende Mail til SO. De kan ikke si så mye likevel :)

Ja, er helt sikker på at det kommer i dag ? men tror ikke det kommer før i ettermiddag.. jeg er helt utslitt ? har hatt nervene i høyspenn i flere dager nå ?

Samme her, er kjempe nervøs :(

Lenke til kommentar

Ææææ, nå blir jeg helt gal snart. Fikk ikke sove i nattt, og hvis jeg i det hele tatt klarte å sovne drømte jeg bare om Samordna opptak og denne tråden. For det første drømte jeg om at det var noen i denne tråden som hadde fått svar fra Samordna Opptak, mens andre ikke. Og jeg var en av de som ikke fikk svar. Uff, jeg begynner å bli skikkelig nervøssss. Klarer ikke å forlate macen, må bare refreshe. Resultatet kan jo komme når som helst. :p

Hahaha! Akkurat det samme med meg! 

Lenke til kommentar

 

Våknet uvanlig tidlig idag og har sjekket Samordna opptak. Håper de publiserer snart. Vi har ventet nok! :ninja:

 

Våknet uvanlig tidlig også, selv når jeg sovnet 0400.. ja vi har ventet lenge nok..

 

 

Sov selv rundt den tida og våknet 8. Mangel på søvn, men søren vil det være verdt det om ting blir plublisert snart.

Lenke til kommentar

 

 

Våknet uvanlig tidlig idag og har sjekket Samordna opptak. Håper de publiserer snart. Vi har ventet nok! :ninja:

Våknet uvanlig tidlig også, selv når jeg sovnet 0400.. ja vi har ventet lenge nok..

Sov selv rundt den tida og våknet 8. Mangel på søvn, men søren vil det være verdt det om ting blir plublisert snart.

Helt enig! Da får vi forhåpentligvis god søvn fram til skolestart?

Lenke til kommentar

 

 

 

Våknet uvanlig tidlig idag og har sjekket Samordna opptak. Håper de publiserer snart. Vi har ventet nok! :ninja:

Våknet uvanlig tidlig også, selv når jeg sovnet 0400.. ja vi har ventet lenge nok..

Sov selv rundt den tida og våknet 8. Mangel på søvn, men søren vil det være verdt det om ting blir plublisert snart.

Helt enig! Da får vi forhåpentligvis god søvn fram til skolestart

 

 

Haha, jepp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...