Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Kan du gi et eksempel på feil hensikt? Jeg antar du mener at alle som er nålevende, bør få merkelappen "Ok", uansett... Med andre ord - hvem bryr seg? 

Men det er ikke OK når en tenker på hvordan de små babyene har blitt slik, og at de kommer til å videreføre dette til neste generasjon. Og i tillegg gjør de livet ubehagelig for normale mennesker. 

Jeg kunne sikkert kommet med eksempler på hva som er feil hensikt, men jeg er ikke i det moraliserende hjørnet. I stedet kan de som føler behovet for å konstruere kjønnsidentiteter for seg selv og andre moralisere over sine egne hensikter siden de tross alt kjenner dem best. Hvilke kombinasjoner av kvinnelige og mannlige egenskaper du er villig til å sette OK-stempelet på ditt handler om identiteter du har konstruert og dette kan du heller diskutere med den lille gruppen av "normale mennesker" som er villige og i stand til å leve opp til denne merkelappen din dersom disse menneskene ikke er så normale at de ikke eksisterer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne sikkert kommet med eksempler på hva som er feil hensikt, men jeg er ikke i det moraliserende hjørnet. I stedet kan de som føler behovet for å konstruere kjønnsidentiteter for seg selv og andre moralisere over sine egne hensikter siden de tross alt kjenner dem best. Hvilke kombinasjoner av kvinnelige og mannlige egenskaper du er villig til å sette OK-stempelet på ditt handler om identiteter du har konstruert og dette kan du heller diskutere med den lille gruppen av "normale mennesker" som er villige og i stand til å leve opp til denne merkelappen din dersom disse menneskene ikke er så normale at de ikke eksisterer.

 

Vel, jeg syns det virker som du har veldig mye du vil uttrykke i denne diskusjonen..

Lenke til kommentar

Det er mulig de gjør livet ubehagelig for deg og noen få av dine meningsfeller, men for normale mennesker er denne konspirasjonsteorien så langt ute på viddene at de ikke kunne brydd seg mindre. I så måte er det du som er unormal. 

 

Er ikke alltid det stemmer at "det du ikke vet, har du ikke vondt av".

Lenke til kommentar

Har linket til en artikkel om "forensics" for lenge siden, her er en til;

Og igjen sier du ingenting. Bare peker på noe og *wink* *wink* som om det skulle bety noe. Hva mener du vi skulle få ut av det? For det jeg fikk ut av det var at det er veldig vanskelig å bestemme kjønn om man ikke har tilgang på innsiden av en person.

Du leste det tydeligvis anderledes. Men hvem vet. Du sier jo absolutt ingenting.

 

Hva mener du da, at kraniet endrer form etter at vedkommende er død? Tenker nok det kjennes ubehagelig at det finnes artikler om å finne kjønnsidentiteten ut fra skjelettet.

Ikke i det hele tatt. Men det mer skremmende spørsmålet her er når du mener du kan ha bruk for denne kunnskapen. Har du tilgang på folks skjeletter?

Eller er du av den oppfatning at du kan se folks skjelett på bilder?

Gitt at du tror menn har pinnerette kragebein så velger jeg å tro det siste.

 

Kan du gi et eksempel på feil hensikt?

Feil hensikt vil være å undersøke et skjelett for å se om en person kledde seg i dameklær eller for å se om brystene var operert bort.

 

Jeg antar du mener at alle som er nålevende, bør få merkelappen "Ok", uansett...

Og det gjør ikke du. Det har vært ganske åpenbart gjennom tråden at selv barn du mener har blitt mishandlet på det groveste må forfølges.

 

Og i tillegg gjør de livet ubehagelig for normale mennesker.

Som sagt, når det begynner å innfluere hverdagen din slik at du ikke kan gjøre vanlige ting, da må man ta seg selv litt i nakken.

Hadde det vært alkohol som gjorde hverdagen din så vanskelig hadde de i livet ditt som bryr seg om deg tatt disse avgjørelsene ut av hendene dine for lenge siden.

 

Er ikke alltid det stemmer at "det du ikke vet, har du ikke vondt av".

Men det stemmer alltid at det du tror du vet ikke er bra for deg.
Lenke til kommentar

Det her MÅ være trolling! Jeg nekter å tro noe annet. Jeg har lest mye rart i mitt liv; Internet er jo en kilde til de mest ekstreme av ekstreme av teorier men likevel.... :nei:

 

Hei, hei. 

Det kommer stadig videoer som dette på youtube, denne vil dokumentere at Adam Levine er en kvinne:

 

https://www.youtube.com/watch?v=MIIOanR_4I8

 

Adam synger ofte med et meget lyst stemmeleie. 

Det er ikke umulig å se hvordan hodet ser ut, for hodet er ikke dekket av like mye fett og muskler som kroppen kan være. Men dette er jo en slank person. 

Lenke til kommentar

Og igjen sier du ingenting. Bare peker på noe og *wink* *wink* som om det skulle bety noe. Hva mener du vi skulle få ut av det? For det jeg fikk ut av det var at det er veldig vanskelig å bestemme kjønn om man ikke har tilgang på innsiden av en person.

Du leste det tydeligvis anderledes. Men hvem vet. Du sier jo absolutt ingenting.

 

 Det har vært ganske åpenbart gjennom tråden at selv barn du mener har blitt mishandlet på det groveste må forfølges.

 

Du er ute av stand til å lese artikkelen? 

Siden disse barna som muligens har blitt mishandlet ikke står fram selv, så blir det opp til andre å oppføre seg på en uvant måte og kommentere deres utseende. I praksis blir dette enda et overgrep mot dem som ikke tilhører organisasjonen - å tvinge andre til å etterforske dem på pinlige måter.

 

Har ikke skrevet at jeg ikke klarer å gå på gata og slikt, der er det du som dikter videre på det som jeg skrev. 

Lenke til kommentar

Du er ute av stand til å lese artikkelen?

Nei. Jeg er ute av stand til å komme til samme konklusjon som du. Og om du ikke sier noe om det, da kommer det aldri til å endres.

 

Siden disse barna som muligens har blitt mishandlet ikke står fram selv, så blir det opp til andre å oppføre seg på en uvant måte og kommentere deres utseende. I praksis blir dette enda et overgrep mot dem som ikke tilhører organisasjonen - å tvinge andre til å etterforske dem på pinlige måter.

Det finnes folk som tilskriver seg kristendommen som ser det som en gave til "ukristne" barn å ta livet av dem slik at de kommer til himmelen, noe de ikke ville gjort om de fikk vokse opp som ugudelige djeveldyrkere.

Nå sier jeg ikke at du dreper barn, men at du holder på slik ovenfor dem og tror du gjør dem en tjeneste er i grunn mer enn nok for meg.

 

Veien til helvete er dekket av gode intensjoner.

 

Har ikke skrevet at jeg ikke klarer å gå på gata og slikt, der er det du som dikter videre på det som jeg skrev.

Greit nok. Dersom du ikke klarer å gjøre dagligdagse ting uten at det gjør deg ukomfortabel, da har det gått for langt. Folk får psykologhjelp for mindre som for eksempel frykt for åpne plasser og menneskemengder.

Ubehag ved å bli sett på vet jeg ikke om har et navn engang, men det finnes helt sikkert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, hei. 

Det kommer stadig videoer som dette på youtube, denne vil dokumentere at Adam Levine er en kvinne:

 

https://www.youtube.com/watch?v=MIIOanR_4I8

 

Adam synger ofte med et meget lyst stemmeleie. 

Det er ikke umulig å se hvordan hodet ser ut, for hodet er ikke dekket av like mye fett og muskler som kroppen kan være. Men dette er jo en slank person. 

 

 

Glem det!

 

Denne teorien er så far out at jeg ikke gidder å kaste bort tid på å prøve å i det hele tatt ta en milimeter av det alvorlig. Det eneste jeg lurer på er, med mindre det er snakk om trolling, hvordan noen kan bruke så mye krefter og energi på å tenke ut noe som er så til de grader far out ekstremt og fjernt fra virkeloigheten. Jeg vet ikke hvem Adam Levine er og bryr meg heller ikke om å vite det.

Lenke til kommentar

Glem det!

 

Denne teorien er så far out at jeg ikke gidder å kaste bort tid på å prøve å i det hele tatt ta en milimeter av det alvorlig. Det eneste jeg lurer på er, med mindre det er snakk om trolling, hvordan noen kan bruke så mye krefter og energi på å tenke ut noe som er så til de grader far out ekstremt og fjernt fra virkeloigheten. Jeg vet ikke hvem Adam Levine er og bryr meg heller ikke om å vite det.

Svaret er å sette seg selv i fokus. Være viktig. Rettferdiggjøre ens eksistens. Og som det gjerne er med bøller så er den eneste måten de kan... å rakke ned på andre for å fremheve seg selv.

Transvestigation har bare tatt det hakket lenger ved at noen sitter og tjener penger på å få andre til rakke ned på folk for seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Svaret er å sette seg selv i fokus. Være viktig. Rettferdiggjøre ens eksistens. Og som det gjerne er med bøller så er den eneste måten de kan... å rakke ned på andre for å fremheve seg selv.

Transvestigation har bare tatt det hakket lenger ved at noen sitter og tjener penger på å få andre til rakke ned på folk for seg.

 

Nå ja, nå vet vi jo at det finnes folk som har som hobby å trolle i diskusjonsforum og ler så de gråter over folk som lar seg provosere av trollingen. Jeg mener; denne teorien her fremstår jo egentlig ikke som en konspirasjonsteori, men en PARODI på en konspirasjonsteori.

Lenke til kommentar

Nå ja, nå vet vi jo at det finnes folk som har som hobby å trolle i diskusjonsforum og ler så de gråter over folk som lar seg provosere av trollingen. Jeg mener; denne teorien her fremstår jo egentlig ikke som en konspirasjonsteori, men en PARODI på en konspirasjonsteori.

Dessverre er det ekte nok. Men at de ledende stemmer innen transvestigation tror noe mer på dette enn de ledende stemmer innen flat jord ser jeg som heller tvilsomt.

Mange gjør hva som helst for litt tilbedelse, om så fra forvirrede og lettledede sjeler, og bi-inntekter fra reklame fra videovisninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom du har ett trekk som muligens kan regnes som feminint etter Budeia sin subjektive kategorisering: Ja, definitivt.

 

Siden man kan lage tullete konspirasjonsteorier om hva som helst så lager jeg her og nå en teori hvor jeg påstår at alle som er med i kommentarfelter og diskusjonsforum er transkjønnede. Beviset er at det har jeg på følelsen fordi det er noe transeaktig i måten de skriver på.

Lenke til kommentar

Siden man kan lage tullete konspirasjonsteorier om hva som helst så lager jeg her og nå en teori hvor jeg påstår at alle som er med i kommentarfelter og diskusjonsforum er transkjønnede. Beviset er at det har jeg på følelsen fordi det er noe transeaktig i måten de skriver på.

Ups, der avslørte du meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dessverre er det ekte nok. Men at de ledende stemmer innen transvestigation tror noe mer på dette enn de ledende stemmer innen flat jord ser jeg som heller tvilsomt.

Mange gjør hva som helst for litt tilbedelse, om så fra forvirrede og lettledede sjeler, og bi-inntekter fra reklame fra videovisninger.

 

Ja, man kan aldri vite. Vi er jo 5 milliarder mennesker i verden så det er nok derfor også noen som i fullt alvor tror på slik galskap. Men om de så gjør de lurer jeg på hva de tenker å oppnå på et vanlig diskusjonsforum som dette hvor de fleste tror alt har beina plantet på bakken og i virkeligheten og hvorfor de ikke diskusterer dette mer med likesinnede på diskusjonsforumer for konspirasjonsteoretikere, for det er jo mange slike der ute. Forventer de virkelig at andre i det hele tatt skal ta dette seriøst? Sitter de for eksempel i middagsselskaper med familiemedlemmer og prøver å overbevise dem om at Erna Solberg er en mann og at Jonas Gahr Støre er en kvinne for eksempel? I lunspausen på jobben? Sitter de og forteller om hva slags ekstreme teorier de tror på? I det virkelige liv? Ute blant folk? :omg:

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...