Gå til innhold

Transvestigation - etterforskning av tvekjønn hos samfunnstopper


Anbefalte innlegg

Kan ikke du forklare hvordan du tenker barn blir til?

Fra de blir laget til de vokser opp..

 

Så er det jo det med at man ikke ser gravide menn(joda, har vært ett tilfelle eller to på verdensbasis, men da som åpent har vært gjennom deler av prosessen).

Hvor er alle mennene rundt om som er gravide? Skulle jo vært ett helt vanlig syn, mye vanligere enn gravide kvinner..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke du forklare hvordan du tenker barn blir til?

 

 

Hmm. Tenker først at babyen blir levert til foreldrene fra et laboratorium, eller fra en hemmelig fødeavdeling der "faren" i familien føder barnet. 

Og barnet blir så gitt et navn til det motsatte kjønn, klær og frisyrer også, og tidlig gitt hormoner til det motsatte kjønn. Gjennom hele oppveksten vil det være korrigering av utseende og oppførsel. Også med programmering, som gjør at barnet alltid framstår som det hygger seg maksimalt. Korrigering av utseende vil fortsette resten av livet.

 

Det er vanlig å se menn med ølmager, men det er ikke sikkert at vi i realiteten ser "menn med ølmager". 

Endret av Budeia
Lenke til kommentar

hormoner endrer ikke kjønn, gir du kvinnelige hormoner til en man vil penis alltid være der, og tilsvarende med kvinner.

 

Og, har du noen gang kjent noen som har født?

Selv kjenner jeg en god del, far er på jobb og mor går hjemme. Far er ikke mystisk borte i 9 måneder mens mor jobber uten at magen vokser..

 

Om du følger med på menn med ølmager, vi du se at de gjerne aldri endrer seg, men holder seg like i mange år, til de evt gjør noe med kostholdet, kutter ned på øl og begynner å trene :)

Lenke til kommentar

hormoner endrer ikke kjønn, gir du kvinnelige hormoner til en man vil penis alltid være der, og tilsvarende med kvinner.

 

Og, har du noen gang kjent noen som har født?

Selv kjenner jeg en god del, far er på jobb og mor går hjemme. Far er ikke mystisk borte i 9 måneder mens mor jobber uten at magen vokser..

 

Om du følger med på menn med ølmager, vi du se at de gjerne aldri endrer seg, men holder seg like i mange år, til de evt gjør noe med kostholdet, kutter ned på øl og begynner å trene :)

 

Det finnes grader av operasjoner på kjønnsorganer - full kastraksjon, delvis kastraksjon og full kjønnsskifteoperasjon. 

 

Det er på ingen måte nødvendig å reise bort i 9 mnd for å skjule en graviditet, men de siste månedene kan det jo bli vanskelig å skjule. 

 

Menn med ølmager er konstante fordi de nesten alltid er gravide :-)

Lenke til kommentar

Du kjenner kanskje ingen med verken ølmage eller par(mann og kvinne der mann skal bli far og kvinne har barn i magen og skal bli mor) har vært gravide, evt. fått barn?

 

Noen ser ut til å være i smaleste laget som du sier, men det er vanskelig å huske hvem som var bortreist når. Eller hatt en periode "på setra" i noen spesielt viktige uker.

Jeg har ikke vært så nært innpå disse kvinnene at jeg har fått kjent etter bevegelser i magene deres. Som vel ville vært et bevis på at de faktisk var gravide kvinner!

 

Har registrert et skifte, der det tidligere var om å gjøre å ikke bli sett under graviditeten, og senere ikke bli fotografert under graviditeten. Og gå med vide klær. 

Til det nåværende stadium, der unge vil bli fotografert mer eller mindre nakne med en gravid mage, og de vil lage avstøpning av gravidmagen og henge den opp på veggen. Mye av dette har nok med Demi Moore sitt forsidebilde å gjøre. De går ikke med vide klær lenger.

Lenke til kommentar

I det siste har det kommet flere reportasjer om "first transgender model", "first transgender in Miss Universe", o.l. Disse reportasjene beviser at unge, hvite menn kan gå gjennom en prosess der de kan passere som kvinner.

Sant nok. Men det relaterer jo ikke til det du driver med i det hele tatt. Det du driver med er å se på trekk som er fullt ut gangbare for et gitt kjønn og så beskylder du dem for uhumskheter fordi du er av en hellig overbevisning om at slike trekk ikke eksisterer for det kjønnet.

At du tolker dette som at jeg og andre benekter at folk kan bytte kjønn må du nesten ta på egen kappe.

 

Du nevner ikke plastiske operasjoner, som er en viktig ting å ta med i regnestykket.

Det er mye jeg ikke nevner. Vi får ta én ting av gangen om dette skal kunne ligne en diskusjon i stedet for en konkurranse om hvem som har flest ting å si.

 

De på youtube sier at "Skull and Bones don't lie". Med andre ord, at kjønnet kan leses av ved å se på skjelettet.

De på youtube sier hva som helst som får deg til å komme tilbake til kanalen deres så de kan tjene mer reklamepenger.

At du stoler på videoer med reklamer i som en kilde til fakta er mildest talt pussig. Litt kildekritikk kunne kommet deg til gode.

 

Hadde du stolt på en ernæringsbok sponset av Coca Cola?

Eller, så du den videoen med han duden fra Mythbusters hvor han viste at McDonalds har kun rene ingredienser? En video sponset og laget av McDondals selvfølgelig.

 

Det er likevel enkelte andre ting, som at kvinner har mer underhudsfett (ikke så synlige sener og muskler), og menn har store porer i ansiktet som skulle gitt plass til skjeggvekst.

På'n igjen med nye ting. Det jeg ikke skjønner er hvordan du i praksis sier at de kan endre selve kjønnet og utseende med hormoner og operasjoner, men likevel forventer du å se noe så idiotisk banalt som underhudsfett og store porer.

Er underhudsfett og store porer noe som er unntatt utviklingen når de klarer å endre alt annet?

Du kan ikke få begge deler. Denne eliten du føler er ute etter deg kan ikke både være kjempeflinke til dette og samtidig kjempedårlige.

 

Er ikke helt med på hvorfor du nevner 50% mer muskler, har jeg linket til en slik påstand?

De som er født kvinner og tar testosteron, kan få en stor muskelmasse ved å trene mye. Dette er også bevist ved transgenders som har stått fram offentlig.

Om du ikke leser din egen dokumentasjon skjønner jeg ikke hvorfor du bruker den. Leste du bare overskriften?

 

To av dine egne linker til dokumentasjon:

1. "Women are just over half as strong as men in their upper bodies, and about two-thirds as strong in their lower bodies."

2. "These data are often wrongly reported – it means men have 66% more upper-body muscle than women, and 50% more lower-body muscle."

 

Tilsvarende vil en mann som er kastrert før puberteten eller har tatt puberty blockers, komme ut av dette med noe mindre muskler enn hva som skulle vært tilfellet.

Gjetter du nå eller vet du dette? I så fall, hvordan vet du dette? Hva er puberty blockers?

 

Den er jeg langt på vei enig i, men hemmelige grupper kan holde på med ting som vi ikke helt kan forestille oss. F.eks. å drive med hormoninjeksjoner i fosterlivet, eller å operere på kjønnsorganer i fosterlivet som er tatt fra en klone av motsatt kjønn? Hvem vet.

Så magi, altså. Klone av motsatt kjønn? Det er like fysisk mulig som eneggede tvillinger av forskjellig kjønn. Du vet at kloner er helt like håper jeg. Og to personer av forskjellig kjønn er ikke like.

Sitter du bare og fantaserer for å få konspirasjonen til å gå opp?

 

Men er informasjonen du har funnet sann?

Man kan finne det man vil av informasjon, men bare fordi man finner en eller annen random person som har laget en film om noe, så betyr ikke det at filmen har noe grunnlag i virkeligheten.

Jeg så Downsizing her om dagen. Jeg må si meg meget overrasket over hvor langt man har kommet med krympningsteknologi per i dag.

 

Det er noen intervjuer med vitenskapsfolk.

Det påstås nå at det er mulig å klone hunden sin for 50 000 dollar. Virker faktisk som det er mulig, ut fra Google og youtube.

Vet du hva som ikke skjer når de kloner hunden? De får absolutt ikke en lik hund med annet kjønn.

 

Vel, det kan hende at de har inkubatorer som de ikke har gjort kjent for offentligheten ennå.

Selv tror jeg på forminskelsesteknologi som de ikke har gjort offentlig enda.

 

Jeg vet ikke, men de vil trenge veldig mange fangeleire med surrogatmødre for å kunne føde såpass mange barn. Og det virker som de misliker selve konseptet med at kvinner blir gravide og føder barn.

Misliker konseptet at gravide osv? Hvor henter du dette fra!? Hva er indikatorene du baserer dette på? Er det bare fri fantasi eller vet du om noe vi andre ikke vet?

 

Så er det også en del som tror at de kjønnsreverserte kvinnene, altså fedrene (eller eg. mødrene), er de som føder barna. Se "pregvestigation".

Pregvestigation? Syntes du ikke dette sklir litt ut nå? Er det noe som helst du ikke tror er del av en konspirasjon?

 

Hmm. Tenker først at babyen blir levert til foreldrene fra et laboratorium, eller fra en hemmelig fødeavdeling der "faren" i familien føder barnet.

Og barnet blir så gitt et navn til det motsatte kjønn, klær og frisyrer også, og tidlig gitt hormoner til det motsatte kjønn.

Gitt at barn ikke har slik hormonproduksjon verken den ene eller den andre veien... Ville ikke det der bare får 5-åringer til å se ut som om de var i puberteten?

Igjen - sitter du bare å finner på ting?

 

Gjennom hele oppveksten vil det være korrigering av utseende og oppførsel.

Kanskje jeg kan anbefale å lese litt barnepsykologi. I et nøtteskall - barn som under oppveksten har vært utsatt for overdreven forming av oppførsel vokser i meget stor grad opp til å bli mistilpassede personer i de fleste aspekter av livet.

 

Også med programmering, som gjør at barnet alltid framstår som det hygger seg maksimalt.

Slike barn har jeg aldri møtt. Det høres forøvrig ganske creepy ut også. Litt som hva som møter en når Jehovas Vitner står på døren. To personer som smiler selv uten noen grunn for å smile som om de nettopp har tenkt på noe morsom. Nesten så man venter at en kniv vippes frem når som helst mens latteren runger mellom husveggene.

Det er kanskje ikke en bok om barnepsykologi du trenger. Du trenger å møte et barn eller to.

 

Det er vanlig å se menn med ølmager, men det er ikke sikkert at vi i realiteten ser "menn med ølmager".

For menn med store ølmager mister de helt plutselig en gang. Som vi alle vet.
Lenke til kommentar

 

Gitt at barn ikke har slik hormonproduksjon verken den ene eller den andre veien... Ville ikke det der bare får 5-åringer til å se ut som om de var i puberteten?

Igjen - sitter du bare å finner på ting?

 

 

Det har ikke noe å si hvor mange trekk en person har fra ett kjønn?

 

Har tidligere linket til puberty blockers i tråden, fra Wikipedia. Det er noe som de kan gi til tenåringer for å utsette puberteten. Tror Emma Ellingsen ble satt på dette en stund, før han (og mora) fant ut at det var på tide å ta hele stasen for å kunne kose seg med å gå i badedrakt om sommeren. 

 

Interessant spm, om det ikke vil starte en tidlig pubertet, å ta testosteron fra barndommen av. De dosene som skaper en mannlig pubertet er veldig høye, antagelig. Blir du noe klokere av dette?

 

https://hormonesj15.imascientist.org.uk/question/do-boys-and-girls-have-the-same-level-of-testosterone-till-puberty/

 

Det hevdes at gutter har mye testosteron i løpet av fosterlivet, når de ytre kjønnsorganer utvikles.

"Testosterone first increases to puberty-like levels in boys during the first two trimesters of pregnancy. This testosterone is responsible for the development of the penis and scrotum, a process known as the masculinisation of external genitalia."

 

Men dette fører ikke til at guttebabyene har grove stemmer og skjegg når de kommer ut. 

 

Noe av problemet (?) er at jeg ser disse trekkene i videoer av tilfeldige mennesker. Plutselig dukker det opp noen i en video, og jeg begynner å notere ting ved personen. 

Som denne guiden som dukker opp i den siste videoen til Harald Baldr.

 

https://www.youtube.com/watch?v=qhgBvLRQ3Sc

 

Absolutt en søt guide, men jeg begynner fort å se at hun har riller nedover halsen, og store ører som oftest er skjult av det lange håret. 

Og slank, men det kan være en unormalt lav fettprosent for en kvinne. Er dette en mann, er det ikke veldig lett å se det. 

 

Ved 17:40 er det forresten en utgammel, stor og brun globus. En globus trenger et stativ, for det vil ikke være bra om den triller fritt rundt i rommet. Dette gjelder også den "globusen" som dere forestiller dere at vi bor på. 

Lenke til kommentar

Hva, mener du at ikke åpnet denne exellente linken?? https://www.bitchute.com/video/4AuVuGI61DbG/

Når du ikke forklarer hva du mener og hvorfor, så legger ved link kun som kilde som underbygger det du mener som ekstra materiale, men kun legger ved en linkog en "jeg ble sjokket når jeg så denne", så kan det umulig være en nyttig for diskusjonen sin del..

Ser at den er halvannen time lang nå, som gjør at jeg får enda mindre lyst til å se..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når du ikke forklarer hva du mener og hvorfor, så legger ved link kun som kilde som underbygger det du mener som ekstra materiale, men kun legger ved en linkog en "jeg ble sjokket når jeg så denne", så kan det umulig være en nyttig for diskusjonen sin del..

Ser at den er halvannen time lang nå, som gjør at jeg får enda mindre lyst til å se..

 

En skal ikke være absolutt nødt til å åpne en link, og langt fra en link om kloning...?

 

Men jeg hadde ikke sett flimen 6th day (https://en.wikipedia.org/wiki/The_6th_Day), som beveger seg i en virkelighet der kloning av organer og kjæledyr er rutine. Kloning av mennesker er ikke lov der, men Arnold Schwarzenegger blir likevel fortalt at han er en klone.

 

I tillegg er det en del intervjuer, og klipp fra en film med ei jente som har klonene sine poppende ut av et klonings-skap. Og disse klonene er ikke så snille, viser det seg. 

 

Denne filmen hadde jeg heller ikke sett (vet ennå ikke hvilken det er). Så jeg syntes det var veldig spennende å se disse filmklippene. 

 

Det er også interessant fra perspektiv der stadig flere synes det er greit å skaffe seg en kunstig ektefelle. Stadig flere menn kjøper seg en livaktig dukke som de lever sammen med. Dette er bare en dukke, men i 6th day selger de dukker med betraktelig flere funksjoner. 

 

Tenker jeg fritt rundt det, vil det også være litt som å være gift med en dukke, dersom mange er gift med kloner der ute. Høres jo ut som galskap, men... Synes at mange ser ut som kloner (direkte genetiske kopier) av den ene av foreldrene.

 

Før syntes jeg bare det var koselig at mange fikk et barn som var en nøyaktig kopi av dem selv, men nå begynner jeg å tenke litt friere(?) rundt det. Det bør kanskje være flere variasjoner i øyenfarge, hårfarge og tenner, og ikke bare det som virker som direkte kopier.

Lenke til kommentar

Det har ikke noe å si hvor mange trekk en person har fra ett kjønn?

Har det ikke noe å si om trekkene er eksklusive for et kjønn eller ikke?

Jeg sier det du peker på ikke er eksklusivt for ett kjønn, og ikke engang du selv sier de tingene du peker på er ekskulsive for ett kjønn. Du bare peker på det som om det betyr noe i seg selv. Man kan jo lure på hvorfor.

Likevel bruker du det som bevis på at kjønn må ha blitt byttet dersom noe finnes hos det annet kjønn.

Kan ikke menn ha lysere stemme enn en eller annen kvinne?

Kan ikke menn ha mindre muskelmasse enn en eller annen kvinne?

Kan ikke menn ha bredere hofter enn en eller annen kvinne?

 

Interessant spm, om det ikke vil starte en tidlig pubertet, å ta testosteron fra barndommen av. De dosene som skaper en mannlig pubertet er veldig høye, antagelig. Blir du noe klokere av dette?

 

https://hormonesj15.imascientist.org.uk/question/do-boys-and-girls-have-the-same-level-of-testosterone-till-puberty/

 

Det hevdes at gutter har mye testosteron i løpet av fosterlivet, når de ytre kjønnsorganer utvikles.

"Testosterone first increases to puberty-like levels in boys during the first two trimesters of pregnancy. This testosterone is responsible for the development of the penis and scrotum, a process known as the masculinisationof external genitalia."

 

Men dette fører ikke til at guttebabyene har grove stemmer og skjegg når de kommer ut.

Jeg prøver å se hvor du vil hen med dette, men får ikke til.

Altså mener du at testosteron på en side er grunnen til at en gutt får utvendige kjønnsorganer, eller mener du det er hva som gjør det til en gutt i det hele tatt?

 

Noe av problemet (?) er at jeg ser disse trekkene i videoer av tilfeldige mennesker. Plutselig dukker det opp noen i en video, og jeg begynner å notere ting ved personen.

Bortsett fra at du ikke kan vise at det betyr noe annet enn at du innbiller deg at det betyr noe.

 

Absolutt en søt guide, men jeg begynner fort å se at hun har riller nedover halsen, og store ører som oftest er skjult av det lange håret. 

Og slank, men det kan være en unormalt lav fettprosent for en kvinne. Er dette en mann, er det ikke veldig lett å se det.

Som betyr at... fordi...

 

Ved 17:40 er det forresten en utgammel, stor og brun globus. En globus trenger et stativ, for det vil ikke være bra om den triller fritt rundt i rommet. Dette gjelder også den "globusen" som dere forestiller dere at vi bor på.

:hmm:

Dette skjønte jeg ikke, men det er vel en annen diskusjon.

Lenke til kommentar

Har det ikke noe å si om trekkene er eksklusive for et kjønn eller ikke?

Jeg sier det du peker på ikke er eksklusivt for ett kjønn, og ikke engang du selv sier de tingene du peker på er ekskulsive for ett kjønn. Du bare peker på det som om det betyr noe i seg selv. Man kan jo lure på hvorfor.

Likevel bruker du det som bevis på at kjønn må ha blitt byttet dersom noe finnes hos det annet kjønn.

Kan ikke menn ha lysere stemme enn en eller annen kvinne?

Kan ikke menn ha mindre muskelmasse enn en eller annen kvinne?

Kan ikke menn ha bredere hofter enn en eller annen kvinne?

 

Hva hvis alle disse trekkene finnes samtidig?

 

Her ser vi at Iggy Pop har et utbygg på hofta. Et sånt utbygg har jeg selv, og kjenner det også igjen fra FTMs(?) som Olafur Darri Olafsson. 

Ingen av disse som en mistenker er MTFs, har noe slikt som går godt oppover ryggen. 

 

Guiden i videoen som vi nevnte tidligere, har også en kantet kjeve noen cm under øret. Bevisene hoper seg opp...

 

iggy-pop-1-620x413.jpg

Lenke til kommentar

Hva hvis alle disse trekkene finnes samtidig?

Men det er jo ikke hva du gjør. Du finner en eller to ting på flere personer og virker til å legge disse sammen etter metoden "puslespill med lim" prinsippet.

Du finner en hofte her. Tenner der. Skuldre her. Høyde der. Osv.

Men at du bare har funnet ett eneste trekk per person (eller to om du er "heldig") som kan finnes lignende på det annet kjønn virker ikke til å synke inn.

 

Hvis du blander to flasker whisky - får du 80 i alkoholprosent da? Det er jo dobbelt så mye alkohol.

Du virker til på bedrive slik matematikk med disse undersøkelsene dine.

 

Her ser vi at Iggy Pop har et utbygg på hofta. Et sånt utbygg har jeg selv, og kjenner det også igjen fra FTMs(?) som Olafur Darri Olafsson.

Jeg også - hvis jeg legger all vekta på bare den ene foten.

 

Ingen av disse som en mistenker er MTFs, har noe slikt som går godt oppover ryggen.

Vet ikke hva det skulle bety.

 

Guiden i videoen som vi nevnte tidligere, har også en kantet kjeve noen cm under øret. Bevisene hoper seg opp...

Du finner ett trekk på en person og ett trekk på en annen person og da hoper det seg opp? Det er fortsatt bare ett trekk på hver person. Ikke to.

Du kan ikke legge sammen "bevis" fra flere personer. Dersom 10 personer tilsammen har 12 kvinnelignende trekk, så betyr ikke det at alle sammen er kvinner fordi det har hopet seg opp. Om noe så indikerer det bare at det er vanlig at enkelte trekk mellom menn og kvinner kan ligne hverandre.

Lenke til kommentar

Jeg har nevnt flere trekk på en og samme person, jo. 

 

Her er minst to trekk: Ovalt ansikt (i motsetning til kantete), og ører som knapt er synlige forfra. 

 

Dette er vloggeren bald and bankrupt. Som jeg er litt i tvil om, da han er utrolig veltalende. Men... som sagt, minst to trekk. 

 

maxresdefault.jpg

Lenke til kommentar

Jeg har nevnt flere trekk på en og samme person, jo. 

 

Her er minst to trekk: Ovalt ansikt (i motsetning til kantete), og ører som knapt er synlige forfra. 

 

Dette er vloggeren bald and bankrupt. Som jeg er litt i tvil om, da han er utrolig veltalende. Men... som sagt, minst to trekk.

To trekk av hva da? Han har skallet hode, og han har skjegg. Det ble to trekk til, tilsammen fire trekk.

 

Det er ikke vanskelig å finne mange trekk på en person. Men du har da ikke bevist på noen som helst måte at ovalt ansikt og ører som knapt er synlige fra den vinkelen er spesifikt kvinnelige trekk.

Lenke til kommentar

To trekk av hva da? Han har skallet hode, og han har skjegg. Det ble to trekk til, tilsammen fire trekk.

 

Det er ikke vanskelig å finne mange trekk på en person. Men du har da ikke bevist på noen som helst måte at ovalt ansikt og ører som knapt er synlige fra den vinkelen er spesifikt kvinnelige trekk.

 

Kan sikkert finne noen linker... men rimeligheten tilsier at menn har store ører og store neser. 

 

Her er en med store, utstikkende og ikke minst lave ører.

 

cb54540498021bd11673278e8cad4ea8.jpg

Lenke til kommentar

Kan sikkert finne noen linker... men rimeligheten tilsier at menn har store ører og store neser. 

 

Her er en med store, utstikkende og ikke minst lave ører.

Fint at du viser så tydelig hvor tilfeldig og u-vitenskapelig du finner på å klassifisere trekk.

 

Hvis det ikke skal mere til enn at du personlig har funnet ut at du synes ett trekk burde tilhøre kun ett kjønn, så er det ikke rart du finner ut mye. Men det har jo da bare med din egen fantasi og lite med virkeligheten å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...