Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ha sex med kompis


Anbefalte innlegg

Jeg har en god kompis som jeg i det siste har blitt litt interessert i seksuelt. Vi har alltid hatt en "flørtende" tone, dette i hermetegn siden vi i gjengen er relativt nære og fysiske med hverandre. Etter at jeg sov hos han sist endte det med en god del tafsing, før vi noen uker etter klinte på byen. Merk at vi var fulle begge gangene, og begge var på hans initiativ. Til helgen skal vi på samme fest, og jeg har mer og mer lyst å ha sex med ham. Det jeg lurer på er derfor:

 

- Er det noen som har erfaring med å ha sex med venner? Hvordan gikk det?

- Hvordan kan jeg gå frem på en litt diskré måte?

- Og til sist, tror dere at dette er noe han vil? 



Anonymous poster hash: 8b6e7...9ad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge begge takler å ikke gjøre ting merkelig i ettertid så går det helt fint å ha sex med venner.

Spør rett ut eller bare eskaler tafsing og tullingen frem til det blir pulings.

Hvis det var tafsing i fylla så vil jeg tro at han hvertfall er villig i den tilstanden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når du er så usikker, så er det kanskje lurt å la være. Finn deg noen å starte forhold med, så kan du fortsette å ha det gode vennskapet livet ut, hvis det betyr så mye. "Be worthy of respect (fra Sopranos ^^).

 

Barn utforsker, voksne står i forhold.

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

kjør på

 

hvordan du skal gå frem er ikke nødvendigvis helt opplagt. Men du kan jo sette deg på fanget hans, kline med han... hvis han er med på det, så kanskje stryke hånda litt hardere enn vanlig over pikken hans osv.... ta hånda hans på puppen din osv... hav fun. 

 

Det er lov å ha sex med hverandre selv om man bare er venner, det er det menn og damer gjør... om det skal bli noe mer får tiden vise



Anonymous poster hash: 08543...bf8
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når du er så usikker, så er det kanskje lurt å la være. Finn deg noen å starte forhold med, så kan du fortsette å ha det gode vennskapet livet ut, hvis det betyr så mye. "Be worthy of respect (fra Sopranos ^^).

 

Barn utforsker, voksne står i forhold.

 

 

Det må da være mulig å ha et aktiv sexliv uten å ønske å være i forhold, uten at man med det skal bli erklært "unworthy of respect"?

 

Jeg skjønner ikke dette her med å sette seg til doms over andre menneskers sexliv, all den tid de ikke gjør noe som går ut over noen uvillig part.

 

Til TS: den store risikoen med å ha sex med venner, er hvis den ene utvikler følelser og den andre ikke - da kan det lett bli sårt. Det er slettes ikke sikkert at det skjer, og selv om det skjer er det på ingen måte umulig å håndtere som voksne mennesker, men det er altså en viss risiko for det.

 

Hvordan gå fram på en diskret måte? Hvorfor nødvendigvis så diskre? Vil han så vil han, vil han ikke så vil han ikke. Så lenge du ikke overfaller ham skal det mye til å "skremme" ham - du kjenner ham jo best, så hvor hans tålegrenser ligger og ikke vet du langt bedre enn oss.

 

Det høres absolutt ut til at dette er noe han kunne tenkt seg, basert på hvordan du beskriver adferden hans.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

henrikwl: Nå trodde jeg disse to var venner, altså venner som kanskje ville prøve å forbli venner i lang tid. Ikke bare to som har møttes på byen et par ganger. Hva folk gjør på fritida er meg likegyldig, men å blande vennskap og intime følelser går ikke hvis man skal beholde vennskapet når man skal få fast partner og starte familie. Prøver bare å avverge en fremtidig katastrofe. Men det er opp til dem selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har en god kompis som jeg i det siste har blitt litt interessert i seksuelt. Vi har alltid hatt en "flørtende" tone, dette i hermetegn siden vi i gjengen er relativt nære og fysiske med hverandre. Etter at jeg sov hos han sist endte det med en god del tafsing, før vi noen uker etter klinte på byen. Merk at vi var fulle begge gangene, og begge var på hans initiativ. Til helgen skal vi på samme fest, og jeg har mer og mer lyst å ha sex med ham. Det jeg lurer på er derfor:

 

- Er det noen som har erfaring med å ha sex med venner? Hvordan gikk det?

- Hvordan kan jeg gå frem på en litt diskré måte?

- Og til sist, tror dere at dette er noe han vil? 

 

Anonymous poster hash: 8b6e7...9ad

Som regel går det dårlig. Den ene får alltid følelser. Kanskje den ene har følelser allerede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I call bullshit ↑

Jeg elsker sånne informative poster og saklig argumentéring.

 

Så jeg må spesifisere at jeg ikke synes det der stemmer og at det er pisspreik med mange ekstra ord som ikke hjelper med å få frem det jeg mener i det hele tatt? Hvorfor kan jeg ikke bare bruke 3 ord? Det er forresten helt saklig da det tilsier at det du skriver ikke nødvendigvis stemmer, etter min mening.

 

Jeg er en mann av få ord ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men slik innlegget står har det jo tilnærmet null verdi.

 

Jau jau. Det han skrev er oksebæsj alikevel. Voksne folk med et snev av fornuft ødelegger ikke vennskap pga. litt sex. Hvorfor skrive en avhandling når jeg ikke trenger. Vil ikke slite ut tastaturet unødvendig.

Lenke til kommentar

Da er vennskapet ødelagt, vær bare klar over det. Du kan aldri være sammen med han om du senere skulle få en kjæreste.

Du vet, det finnes mennesker som er sikre nok på seg selv at de tåler at partneren omgås tidligere kjærester/elskere.

 

Det finnes til og mennesker som klarer å ha både barn med og fungerende forhold til ekser, samtidig som de er i nye forhold.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...