Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ha sex med kompis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det har ikke noe med sikkerhet å gjøre. Det er bare veldig upassende, og bare cucks vil tillate at kjæresten henger med ekser. 

 

 

Anonymous poster hash: acdf1...5e7

 

 

 

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

 

Finnes sånne folk enda? Jeg trodde dudebros var en utdøende rase?

 

:laugh: :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det har ikke noe med sikkerhet å gjøre. Det er bare veldig upassende, og bare cucks vil tillate at kjæresten henger med ekser. 

 

 

Anonymous poster hash: acdf1...5e7

 

 

 

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

 

Finnes sånne folk enda? Jeg trodde dudebros var en utdøende rase?

 

:laugh: :laugh:

 

 

Ekte mannfolk lar ikke kjæresten henge med ekser. Det er uansett ikke noe kjæresten bør like å gjøre. 

 

Anonymous poster hash: acdf1...5e7

Lenke til kommentar

Ekte mannfolk lar ikke kjæresten henge med ekser. Det er uansett ikke noe kjæresten bør like å gjøre. 

 

Anonymous poster hash: acdf1...5e7

 

 

Ekte mannfolk er ikke så usikre at de må ha partneren i bånd.

 

Det er du som har dårlig selvtillit, som ikke tør å sette grenser for dama di. 

 

Anonymous poster hash: acdf1...5e7

 

 

 

"Sette grenser for dama"? Er du sikker på at det ikke egentlig er en hund du vil ha?

Lenke til kommentar

Jeg hadde sex i går med kameraten min, han ga meg 4 orgasmer å var temmelig hes etterpå?. Vi er unge å eksperimenter mye sexuelt, men syns ikke det går utover vennskapet. Vi er bestevenner det gjør at vi slapper så bra av sexuelt å han gir meg de beste orgasmene i verden ?

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest 0680e...896

Har dette dilemmaet selv... kompisen min har utrolig deilig kropp, er raus og utrolig snill. Samt et herlig smil! Vi har ikke kjent hverandre så lenge, men han tilbydde meg «nærhet» (vet ikke hvordan jeg skal forklare det). Har egentlig utrolig lyst, men samtidig er dette et vennskap jeg tror kan bli veldig bra.. (ingen av oss er ute etter noe seriøst) Det at jeg tviler på om jeg skal gjøre det sier kanskje sitt? Samtidig har jeg ganske lyst.. men! Vi er også i en felles vennegruppe, og vil ikke at dynamikken skal bli rar...

Anonymous poster hash: 0680e...896

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...