Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Har skjønt det slik at kvinner velger menn utifra høyde. Hvis mannen er lavere enn kvinnen, så er det ikke aktuelt å bli sammen med den personen uansett hvor god personlighet han har, eller hvor hot han ellers er.

 

 

Så jenter, hvor høy er dere og er jeg med mine 177 cm for lav for dere?



Anonymous poster hash: a9f02...8c1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvinner velger ikke et høyt rasshøl over en medium høy drømmeman. Personlighet og utstråling får oppmerksomhet i større grad enn høyde. Første blikk er noe annet enn førsteinntrykk.

 

Har også snakket med flere damer som sier rett ut at de liker utseende X mens mannen de elsker er Y ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har skjønt det slik at kvinner velger menn utifra høyde. Hvis mannen er lavere enn kvinnen, så er det ikke aktuelt å bli sammen med den personen uansett hvor god personlighet han har, eller hvor hot han ellers er.

 

 

Så jenter, hvor høy er dere og er jeg med mine 177 cm for lav for dere?

Jeg har blitt spurt flere ganger på datingapper hvor høy jeg er. Før vi i det hele tatt har blitt kjent med hverandre.

Dessverre er det nok ikke høyden din som er grunnen til hvorfor du sliter med damene. 

 

Det gir mening å trekke den konklusjonen utifra det lille TS skriver....

 

Han er jo direkte frekk, det skal ikke så mye mer til...

 

Hvis det er frekkt så er du voldsomt sensitiv synes jeg. Eller snakker du om videoen som heller ikke er frekk, men påpeker en dobbelmoral.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvis det er frekkt så er du voldsomt sensitiv synes jeg. Eller snakker du om videoen som heller ikke er frekk, men påpeker en dobbelmoral.

 

 

Det som skrives er veldig dømmende, og derfor igjen veldig frekt. Jeg er en relativt høy mann, så jeg tar meg ikke nær av det men klarer å se at slike holdninger holder de fleste damer unna. 

Lenke til kommentar

Det er ikke dømmende å ha et inntrykk basert på erfaring, spesiellt ikke siden dette gjelder datingapper. På datingapper så er det mye rart og det er jo TS som har blitt dømt ;)

 

Men men, da tolker vi det forskjellig. Jeg synes bare synd på TS at han har fått det generelle inntrykket av at høyde er viktigst for damer.

Lenke til kommentar

Å være kort er ingen unnskyldning. Hit the gym!!

 

1.77 er ikke lavt, når du begynner å nærme deg Tom Cruises høyde kan du kalle deg for kort

 

 

Hit the gym? Dude. Hva slags forhåndsdømming er det du holder på med? Sa aldri noe om hvordan jeg så ut. Jeg er rimelig ripped og trener 4 gang i uka. 

 

Anonymous poster hash: a9f02...8c1

Lenke til kommentar

 

Ut i fra posten er det sannsynligvis andre problemer enn høyden inne i bildet her.. 

 

 

Hva er problemet ditt? Og frekk? Wtf? Du er rar.

 

Anonymous poster hash: a9f02...8c1

 

 

Ja det er dømmende å frekt, at du finner meg rar sier jo igjen at det nok ligger en del andre problemer her. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...