Gå til innhold

Kamptråd - Tottenham vs Arsenal


#TeamBenbjo

Anbefalte innlegg

Ønsket lag:

 

Cech

Gabriel - Koscielny - Holding

Chambo - Coquelin - Xhaka - Monreal

Özil - Alexis

Welbeck

 

Trodde aldri jeg skulle sette opp Coquelin i en ønsket ellever igjen, men han så ut til å fungere greit i 3-4-3 mot Leicester, og i dag er vi nødt til å være bunnsolide defensivt og håpe at trioen på topp klarer å skape noe på egenhånd. Welbeck har også sett langt bedre ut i den nye formasjonen enn Giroud har. Fornøyd med ett poeng i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

                 Er Coquelin i startellveren så blir det tap, for han er ikke god nok. Coqoelin har nåd sitt toppnivå, når han kommer til kort, som han ofte gjør i disse store kampene. Så bruker han overfall og nedsparking for manglende  kompetanse, Jeg mener kampen for to år siden er et er godt eksempel på hva resultatet med Coquelin på banen kan bli. Det ble vel 2-2 og det er ikke god nok i kveld.

                                                          post-217403-0-61799800-1493542618_thumb.jpg

Endret av Erlend Bjelland
Lenke til kommentar

Jeg sliter med å se hvordan Arsenal skal slå Tottenham i dag. Til tross for seier i de to siste for Arsenal er det noe som ikke er der det skal være spillemessig. Har sett ut som et lag med 11 random spillere i store deler av sesongen, mens Tottenham har vært et kollektiv på et helt annet nivå og har et vanvittig momentum med best form i PL på de siste 10.

 

Tottenham er i sitt livs form. Spiller fantastisk og kanskje best i PL når de har dagen. Det er siste NLD på White Hart Lane som også kan prege motivasjonen inn til kampen.

 

At det markerer et maktskifte er jeg uenig i, men det kan fort bli en demonstrasjon av Tottenham hvis Arsenal ikke møter opp. Det kreves en kamp langt over det jevne som er levert i PL denne sesongen for at dette skal gå veien.

 

Jeg håper denne posten blir gjort totalt til skamme med en gjennomføring av laget som er verdig fansen og klubben. Men jeg kan ikke si at jeg ser hvordan det skal skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...