Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den aldersforskjellen er ikke uvanlig i det hele tatt, så ja det kan dere, MEN det vil være mer naturlig og enklere å få til å fungere når dere begge har blitt noen år eldre. Dere er på ganske forskjellige steder aldersmessig nå, og det vil kreve en del av dere begge.

 

Det er 4,5 år aldersforskjell på min kone og meg så det er jo omtrentlig den samme aldersforskjellen, men vi traff hverandre noen år senere enn dette, vi hadde garantert ikke vært et par om hun hadde vært 16 år og jeg nesten 21 år.........

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Gutt 21 jente 16, ja det går men gutten blir sett på som en gris.

Jente 21 gutt 16, ja det går gutten får legendestatus.

Gutt 21 år må bare vente til hun er 17 år så er det ingen som vil synes at det er gris tydeligvis :p Jeg fikk ingen kommentar av negativ art når jeg var 22 år og hun 17 år. Ja det var godt kjent blant vennegjengen :)

Lenke til kommentar

Jeg var selv sammen med ei som var 17 og blei 18 når jeg var 22. Det var litt blanda mottakelser blant venner o.l. men følte det var rett på det tidspunktet.

Lærte mye, men i dag angrer jeg ettersom det var en del shit som skjedde og hun var ganske umoden. Men men. Lærte mye de 6mnd det varte også.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...