Gå til innhold

Guds kjærlighet


per777

Anbefalte innlegg

 

 

 

til hjortesvin

 

25 Rettferdige Far, verden kjenner deg ikke. Men jeg kjenner deg og disse vet nå at du har sendt meg. 26 Jeg har gjort ditt navn ( Jehova ) kjent for dem og skal fortsatt gjøre det for at den kjærlighet du har harr til meg, kan være i dem og jeg selv kan være i dem.

Det var en mann som het Nikodemus. Han var fariseer og en av jødenes rådsherrer. 2 Han kom til Jesus om natten og sa: «Rabbi, vi vet at du er en lærer som er kommet fra Gud. For ingen kan gjøre de tegnene du gjør, uten at Gud er med ham.» 3 Jesus svarte: «Sannelig, sannelig, jeg sier deg: Den som ikke blir født på ny, kan ikke se Guds rike.» 4 «Hvordan kan en som er gammel, bli født?» sa Nikodemus. «Kan noen komme inn i mors liv igjen og bli født for andre gang?» 5 Jesus svarte: «Sannelig, sannelig, jeg sier deg: Den som ikke blir født av vann og Ånd, kan ikke komme inn i Guds rike. 6 Det som er født av kjøtt, er kjøtt, men det som er født av Ånden, er ånd. 7 Undre deg ikke over at jeg sa til deg: ‘Dere må bli født på ny.’ 8 Vinden blåser dit den vil, du hører den suser, men du vet ikke hvor den kommer fra, og hvor den farer hen. Slik er det med hver den som er født av Ånden.» 9 «Hvordan kan dette skje?» spurte Nikodemus. 10 Jesus svarte: «Du er en lærer for Israel og vet ikke det? 11 Sannelig, sannelig, jeg sier deg: Vi taler om det vi vet og vitner om det vi har sett, men dere tar ikke imot vårt vitneutsagn. 12 Hvis dere ikke tror når jeg taler til dere om det jordiske, hvordan kan dere da tro når jeg taler om det himmelske? 13 Ingen annen er steget opp til himmelen enn han som er steget ned fra himmelen: Menneskesønnen, *som er i himmelen•. 14 Og slik Moses løftet opp slangen i ørkenen, slik må Menneskesønnen bli løftet opp, 15 for at hver den som tror på ham, skal ha evig liv. 16 For så høyt har Gud elsket verden at han ga sin Sønn, den enbårne, for at hver den som tror på ham, ikke skal gå fortapt, men ha evig liv. 17 Gud sendte ikke sin Sønn til verden for å dømme verden, men for at verden skulle bli frelst ved ham. 18 Den som tror på ham, blir ikke dømt. Den som ikke tror, er allerede dømt fordi han ikke har trodd på Guds enbårne Sønns navn. 19 Og dette er dommen: Lyset er kommet til verden, men menneskene elsket mørket høyere enn lyset fordi deres gjerninger var onde. 20 For den som gjør det onde, hater lyset og kommer ikke til lyset, for at hans gjerninger ikke skal bli avslørt. 21 Men den som følger sannheten, kommer til lyset, så det skal bli klart at hans gjerninger er gjort i Gud.» (Joh. 3)

Du kan se og lese at Jesus er ikke Gud men Guds sønn

 

Joh 17: 3 : ( Jesus sa i bønn til sin Far) Dette er det evige liv at de kjenner deg, den eneste sanne Gud og ham du har utsendt, Jesus Kristus.

1I begynnelsen var Ordet.

Ordet var hos Gud,

og Ordet var Gud.

 

Dette GT plagiatet er sterkt disputert i likhet med prologen til Johannes 1-18, De to første kapitler hos Lukas, og de tolv siste vers hos Markus.

 

Er det ikke merkelig at for å få en jesus opp å gå må man ty til ulovligheter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da Jesus levde som menneske, bar han fram bønner og nødrop, med høye skrik og tårer, til ham ( Jehova ) som kunne frelse ham fra døden og han ble bønnhørt fordi han var gudfryktig.

 

Det var ikke Guds hensikt at Jesus skulle bli ydmykt for evig ved å være et kjødelig menneske for evig, for da Jesus hadde ofret sitt fullkomme menneskeliv, reiste Jehova den allmektige ham opp opp igjen til udødelig himmelsk liv som en herlig åndskapning. Han opphøyde ham over alle engler og alle andre deler av Guds universelle organisasjon, til å bli den høyeste nest etter ham selv, den høyeste Gud.

Jesus Kristus stod opp som et menneske ikke som en ånd !  Jehovas vitner er falske kristne.

 

Les selv,

 

Luk 24:36-43 "Mens de snakket om dette, sto Jesus selv midt iblant dem og sa: «Fred være med dere!» De ble forferdet og redde, for de trodde de så en ånd. Men han sa til dem: «Hvorfor er dere grepet av angst, og hvorfor våkner tvilen i hjertet deres? Se på hendene og føttene mine. Det er jeg. Ta på meg og se! En ånd har ikke kjøtt og bein, som dere ser at jeg har.»  *Dermed viste han dem hendene og føttene sine.Da de i sin glede ennå ikke kunne tro, men bare undret seg, spurte han dem: «Har dere noe å spise her?» De ga ham et stykke stekt fisk, og han tok det og spiste mens de så på." 

Endret av IHS
Lenke til kommentar

18 ingen har noen gang sett Gud

 

Men mange har jo sett Jesus

ER hva du er forledet til å tro ja... Dessverre for deg og dine meningsfeller (ikke for at dere bryr dere for det da, det å forholde seg til hva som mest sannsynlig er sannhet er ikke en religiøs dyd...) så finnes det ikke filla av beviser for denne jesusen heller, så hvordan kan da mange ha sett ham? Fantasier og innbilninger er IKKE bevis vettu... :)

Lenke til kommentar

 

Da Jesus levde som menneske, bar han fram bønner og nødrop, med høye skrik og tårer, til ham ( Jehova ) som kunne frelse ham fra døden og han ble bønnhørt fordi han var gudfryktig.

 

Det var ikke Guds hensikt at Jesus skulle bli ydmykt for evig ved å være et kjødelig menneske for evig, for da Jesus hadde ofret sitt fullkomme menneskeliv, reiste Jehova den allmektige ham opp opp igjen til udødelig himmelsk liv som en herlig åndskapning. Han opphøyde ham over alle engler og alle andre deler av Guds universelle organisasjon, til å bli den høyeste nest etter ham selv, den høyeste Gud.

Jesus Kristus stod opp som et menneske ikke som en ånd !  Jehovas vitner er falske kristne.

 

Les selv,

 

Luk 24:36-43 "Mens de snakket om dette, sto Jesus selv midt iblant dem og sa: «Fred være med dere!» De ble forferdet og redde, for de trodde de så en ånd. Men han sa til dem: «Hvorfor er dere grepet av angst, og hvorfor våkner tvilen i hjertet deres? Se på hendene og føttene mine. Det er jeg. Ta på meg og se! En ånd har ikke kjøtt og bein, som dere ser at jeg har.»  *Dermed viste han dem hendene og føttene sine.Da de i sin glede ennå ikke kunne tro, men bare undret seg, spurte han dem: «Har dere noe å spise her?» De ga ham et stykke stekt fisk, og han tok det og spiste mens de så på." 

 

 

Jesu oppstandelse  ( materialisert ) var derfor et bevis eller en forsikring som ble gitt til menneskene, for at de tillitsfullt kunne stole på Guds løfter om å vekke opp de døde. Jesus oppstandelsen er heller ikke et bedrag eller en innbilning, selv om datidens religiøse ledere ved sine maktløse tiltak prøvde å hindre at Guds sønn skulle oppstå fra graven. ( Matt 27: 62-66 )

 

Paulus kunne derfor uttale seg så tillitsfullt når det gjaldt dette viktige spørsmålet om oppstandelsen for han hadde selv sett den oppstandne Herres herlighet da han var på vegen til Damaskus. Han minner oss dessuten også om alle de vitnene som hadde sett Jesus etter at han var oppreist fra døden: Og at han ble sett av Kefas, deretter av de tolv. Deretter ble han sett av mer enn 500 hundre brødre på en gang. derfor ble han sett av Jakob, deretter av alle apostlene. Men sist av alle ble han og sett av meg som det ufullbårne foster. ( 1.kor 15: 6-9 )

 

Da Satan og demonene ikke hadde hatt hell med seg i å ødelegge menneskenes tro på oppstandelsen, prøvde de å fordunkle den rette forståelsen av denne læren. De sørget for at det oppsto vrangslære og at den ble forsynt for andre av menn som har fart vill fra sannheten, idet de sier at oppstandelsen allerede har vært og de nedbryter troen hos somme. ( 2.tim 2: 18 ) Når de hevdet at oppstandelsen var noe som allerede hadde vært og ikke mer ville finne sted, førte de andre ut i villfarelse og inn på en veg som gjorde dem uskikket til å vinne livet. Senere ble den hedenske læren om sjelens iboende udødelighet ført inn og antatt av den såkalte kristne religiøse organisasjon. Troen på denne læren ødela menneskenes sanne kristne tro fordi den fornekter den bibelske sannhet at ved døden går alle mennesker ned i graven, hvor det verken er gjerning eller klokskap eller kunnskap eller visdom. ( Pred 9:10 ) Læren om sjelenes udødelighet brakte forvirring i forståelsen av at de døde må bli i graven eller dødstilstanden inntil Guds tid er inne til å bringe dem fram igjen, nemlig etter at Guds rike er opprettet. Ingen av de lydige, trofaste mennesker i fortiden var blitt oppreist da Jesus kom til jorden.

 

Etter 40 dager blir Jesus løftet opp mot himmelen, for så å bli skjult for øynene deres av en sky. etter at han har dematerialisert sitt kjødelige legeme, farer han opp til himmelen som en åndeperson.

Lenke til kommentar

 

 

Etter 40 dager blir Jesus løftet opp mot himmelen, for så å bli skjult for øynene deres av en sky. etter at han har dematerialisert sitt kjødelige legeme, farer han opp til himmelen som en åndeperson.

Og kristne ler av Muhammeds eskapader og påstander om at han skal ha kløvet månen i to ridende på et bevinget esel...? :D 

 

Hvorfor tro du på dette sludderet? Bryr du deg overhodet ikke om et som faktisk er sant?

Lenke til kommentar

 ingen har noen gang sett Gud

 

Men mange har jo sett Jesus

Ditt forsøk på å skille Jesus ut fra Gud, ut fra Faderen, blir helt meningsløst når Jesus selv sier,

 

Joh 10:30 "Jeg og Far er ett"

 

Joh 14:9 "Den som har sett meg, har sett Far. Hvordan kan du da si: ‘Vis oss Far’? Tror du ikke at jeg er i Far og Far i meg?"
 
Joh 10:33 Jødene svarte: «Vi steiner deg ikke for noen god gjerning, men for gudsbespottelse: Du som er et menneske, gjør deg til Gud.» Jesus svarte: «Står det ikke skrevet i deres egen lov: Jeg har sagt: ‘ Dere er guder’?
 
Lenke til kommentar

Hvem oppreiste Jesus når du sier at Gud er død

Gud er ikke død, Gud forlot Jesus før han døde og oppreiste Jesus et par dager senere.

 

Matt 27:46 "Og ved den niende time ropte Jesus med høy røst: « Elí, Elí, lemá sabaktáni?» Det betyr: « Min Gud, min Gud, hvorfor har du forlatt meg?"
 
Det du ikke skjønner, er at Gud er ånd, Jesu Kristi ånd. Dvs. Gud er i Jesus Kristus
 
les selv,
 
Joh 4:24 "Gud er ånd"
 
Joh 14:10 "Far er i meg og gjør sine gjerninger"
 
Det er altså i virkeligheten, Gud som gjør mirakler.
Lenke til kommentar

Ikke for å kritisere men rent teologisk sett finner jeg diskusjonen mellom IHS og ildsint interresant for begge viser hvorfor de mener det de gjør og hva de er uenige i.

Problemet til jehovas vitner (ildsint) er at de plaserer de onde åndene utenfor kroppen. Mens Jesus Kristus sier de onde åndene er i menneskene rundt ham og den gode ånden er i ham selv. Slik at det hele blir en åndelig krig som Jesus Kristus, (dvs. den gode ånden i ham) vinner.

Endret av IHS
Lenke til kommentar

 

[...]

Var dette det beste denne guden klarte å finne på? Nok et mord ì et forsøk på å "løse" sine egne fuckups? 

 

Jeg er ikke imponert...

 

Det som er imponerende er at du er så imot religion at du er mer interresert i religion enn de fleste religiøse. Du snakker antagelig mer om religion enn paven.

 

Hvis religion er så ille hvorfor holder du på med det verste som finnes i religion?

 

Jeg tror han synes synd på de jeg omtaler som løgnaktige, enfoldige dårer.

Lenke til kommentar

 

Hvem oppreiste Jesus når du sier at Gud er død

Gud er ikke død, Gud forlot Jesus før han døde og oppreiste Jesus et par dager senere.

 

Matt 27:46 "Og ved den niende time ropte Jesus med høy røst: « Elí, Elí, lemá sabaktáni?» Det betyr: « Min Gud, min Gud, hvorfor har du forlatt meg?"
 
Det du ikke skjønner, er at Gud er ånd, Jesu Kristi ånd. Dvs. Gud er i Jesus Kristus
 
les selv,
 
Joh 4:24 "Gud er ånd"
 
Joh 14:10 "Far er i meg og gjør sine gjerninger"
 
Det er altså i virkeligheten, Gud som gjør mirakler.

 

 

La oss nå anta at Gud og Kristus hadde samme vesen, makt og evige tilværelse den tiden Jesus var på jorden, helt til han ble døpt. Hvor var da den tredje personen i treenigheten, den Hellige Ånd ? Uten å tenke vil de religiøse påstå at de alle tre var ett i det tidsrommet. Men viser ikke beretningen at da Jesus ble døpt, kom ånden ned over ham som en due og at den like etter førte ut i ørkenen. Tilhengere av treenighetslæren vil si at alle tre personene i treenigheten var til stede ved denne leilighet og henvise til Matteus 3: 16-17 :

 

Men da Jesus var døpt, steg han straks opp av vannet og se, himmelen åpnet seg for ham og han så Guds ånd fare ned som en due og komme over ham. Og se, det kom en røst fra himmelen og sa: Dette er min sønn, den elskede, i hvem jeg har velbehag. De som tror på treenighetslæren, vil imidlertid få mange vanskelige spørsmål å svare på i samband med dette skriftsteder. Hvilken røst var det som kom fra himmelen og sa: Dette er min Sønn, den elskede. Var det hans egen stemme ?

 

Og den hellige ånd, som nettopp da kom ned over Jesus, hvor hadde den vært hen? Og hadde ikke himmelen vært åpen for Jesus i tredve årene han hadde levd på jorden forut for den dagen. Hvis han var Gud eller en del av en treenighet med samme vesen, makt og evige tilværelse som Gud, da er det klart at han alltid ville hatt adgang til himmelen. Disse spørsmålene og andre som er like vanskelige, har overbevist prestene om at det er meget bedre å si at det hele er et stort mysterium.

Lenke til kommentar

 

La oss nå anta at Gud og Kristus hadde samme vesen, makt og evige tilværelse den tiden Jesus var på jorden, helt til han ble døpt. Hvor var da den tredje personen i treenigheten, den Hellige Ånd ? Uten å tenke vil de religiøse påstå at de alle tre var ett i det tidsrommet. Men viser ikke beretningen at da Jesus ble døpt, kom ånden ned over ham som en due og at den like etter førte ut i ørkenen. Tilhengere av treenighetslæren vil si at alle tre personene i treenigheten var til stede ved denne leilighet og henvise til Matteus 3: 16-17 :

 

Men da Jesus var døpt, steg han straks opp av vannet og se, himmelen åpnet seg for ham og han så Guds ånd fare ned som en due og komme over ham. Og se, det kom en røst fra himmelen og sa: Dette er min sønn, den elskede, i hvem jeg har velbehag. De som tror på treenighetslæren, vil imidlertid få mange vanskelige spørsmål å svare på i samband med dette skriftsteder. Hvilken røst var det som kom fra himmelen og sa: Dette er min Sønn, den elskede. Var det hans egen stemme ? ...

 

For noen dumheter, ildsint

 

Røsten var Faderen, Jesus var Sønnen og duen var Den hellige Ånd

 

Matt 28:19 "Da trådte Jesus fram og talte til dem: «Jeg har fått all makt i himmelen og på jorden. 19 Gå derfor og gjør alle folkeslag til disipler: Døp dem til Faderens og Sønnens og Den hellige ånds navn"
 
2 Kor 13:13 "Vår Herre Jesu Kristi nåde, Guds kjærlighet og Den hellige ånds samfunn være med dere alle!"
Endret av IHS
Lenke til kommentar

 

 

La oss nå anta at Gud og Kristus hadde samme vesen, makt og evige tilværelse den tiden Jesus var på jorden, helt til han ble døpt. Hvor var da den tredje personen i treenigheten, den Hellige Ånd ? Uten å tenke vil de religiøse påstå at de alle tre var ett i det tidsrommet. Men viser ikke beretningen at da Jesus ble døpt, kom ånden ned over ham som en due og at den like etter førte ut i ørkenen. Tilhengere av treenighetslæren vil si at alle tre personene i treenigheten var til stede ved denne leilighet og henvise til Matteus 3: 16-17 :

 

Men da Jesus var døpt, steg han straks opp av vannet og se, himmelen åpnet seg for ham og han så Guds ånd fare ned som en due og komme over ham. Og se, det kom en røst fra himmelen og sa: Dette er min sønn, den elskede, i hvem jeg har velbehag. De som tror på treenighetslæren, vil imidlertid få mange vanskelige spørsmål å svare på i samband med dette skriftsteder. Hvilken røst var det som kom fra himmelen og sa: Dette er min Sønn, den elskede. Var det hans egen stemme ? ...

 

For noen dumheter, ildsint

 

Røsten var Faderen, Jesus var Sønnen og duen var Den hellige Ånd

 

Matt 28:19 "Da trådte Jesus fram og talte til dem: «Jeg har fått all makt i himmelen og på jorden. 19 Gå derfor og gjør alle folkeslag til disipler: Døp dem til Faderens og Sønnens og Den hellige ånds navn"
 
2 Kor 13:13 "Vår Herre Jesu Kristi nåde, Guds kjærlighet og Den hellige ånds samfunn være med dere alle!"

 

 

Det neste skriftstedet vi skal undersøke, er Joh 10:30: Jeg og Faderen, vi er ett. Hvis en leser dette uten forbindelse med andre skriftsteder, kunne en nok med en viss rett hevde at Gud og Kristus er ett. Men Jehova gir oss dette råd: Kjøp visdom, Ja, kjøp forstand for alt ditt gods. ( Ordsp 4:7 ) Denne regelen må alltid følges, derfor også i dette tilfelle.

 

Jesus forklarer selv hva meningen er med Joh 10:30, I sin bønn til faderen aftenen før han ble henrettet sa han: Men jeg ber ikke for disse alene, men også for dem som ved deres ord kommer til å tro på meg, at de alle må være ett, liksom du, Fader, i meg og jeg i deg, at også de må være ett i oss, for at verden skal tro at du har utsendt meg og den herlighet som du har gitt meg, den har jeg gitt dem, for at de skal være ett, liksom vi er ett.

 

For  mannen er hustruens hode, liksom Kristus er menighetens hode, han som er sitt legemes frelser og så samler han alt inn under Jehova som hodet over det hele: Kristus er enhver manns hode og mannen er kvinnens hode og Gud er kristi hode. ( 1.kor 11:3 ) Den enkle sannhet kommer på hans legeme blir regnet som ett, blir også Jehova og Kristus regnet som ett. De er alle ett, fordi de er ett i forståelse, hensikt og organisasjon. Hvis ikke dette var den logiske slutning ville Jesus aldri sagt: Faderen er større enn jeg. ( Joh 14:28 ) og derfor også: Skje ikke min vilje, men din. ( Luk 22:42 ) Derfor er alle, Kristus innbefattet, fullstendig underlagt i det store hode, Gud den allmektige.

Lenke til kommentar

 

 

 

La oss nå anta at Gud og Kristus hadde samme vesen, makt og evige tilværelse den tiden Jesus var på jorden, helt til han ble døpt. Hvor var da den tredje personen i treenigheten, den Hellige Ånd ? Uten å tenke vil de religiøse påstå at de alle tre var ett i det tidsrommet. Men viser ikke beretningen at da Jesus ble døpt, kom ånden ned over ham som en due og at den like etter førte ut i ørkenen. Tilhengere av treenighetslæren vil si at alle tre personene i treenigheten var til stede ved denne leilighet og henvise til Matteus 3: 16-17 :

 

Men da Jesus var døpt, steg han straks opp av vannet og se, himmelen åpnet seg for ham og han så Guds ånd fare ned som en due og komme over ham. Og se, det kom en røst fra himmelen og sa: Dette er min sønn, den elskede, i hvem jeg har velbehag. De som tror på treenighetslæren, vil imidlertid få mange vanskelige spørsmål å svare på i samband med dette skriftsteder. Hvilken røst var det som kom fra himmelen og sa: Dette er min Sønn, den elskede. Var det hans egen stemme ? ...

 

For noen dumheter, ildsint

 

Røsten var Faderen, Jesus var Sønnen og duen var Den hellige Ånd

 

Matt 28:19 "Da trådte Jesus fram og talte til dem: «Jeg har fått all makt i himmelen og på jorden. 19 Gå derfor og gjør alle folkeslag til disipler: Døp dem til Faderens og Sønnens og Den hellige ånds navn"
 
2 Kor 13:13 "Vår Herre Jesu Kristi nåde, Guds kjærlighet og Den hellige ånds samfunn være med dere alle!"

 

 

Det neste skriftstedet vi skal undersøke, er Joh 10:30: Jeg og Faderen, vi er ett. Hvis en leser dette uten forbindelse med andre skriftsteder, kunne en nok med en viss rett hevde at Gud og Kristus er ett. Men Jehova gir oss dette råd: Kjøp visdom, Ja, kjøp forstand for alt ditt gods. ( Ordsp 4:7 ) Denne regelen må alltid følges, derfor også i dette tilfelle.

 

Jesus forklarer selv hva meningen er med Joh 10:30, I sin bønn til faderen aftenen før han ble henrettet sa han: Men jeg ber ikke for disse alene, men også for dem som ved deres ord kommer til å tro på meg, at de alle må være ett, liksom du, Fader, i meg og jeg i deg, at også de må være ett i oss, for at verden skal tro at du har utsendt meg og den herlighet som du har gitt meg, den har jeg gitt dem, for at de skal være ett, liksom vi er ett.

 

Vrøvel, ildsint de er alle ett fordi Guds ånd er i dem alle. Guds ånd er i Faderen, Guds ånd er i Sønnen, Guds ånd er i de kristne.

 

1. Kor 2:10 "Ånden utforsker alle ting, også dybdene i Gud" 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror han synes synd på de jeg omtaler som løgnaktige, enfoldige dårer.

Ja, jeg gjør fktisk det... Må være helt jævlig å løpe rundt hele livet og tro på latterlige påstander uten annen grunn at man tror de gir komfort og trøst i møte med det ingen så langt har overlevd.... Tro på falske håp og lovnader det med stor sannsynlighet ikke er noen grunn i verden å tro blindt på...   Må være fryktelig å leve med den frykten de tror rammer dem fra monsteret de tilber om de bruker hodet bittelitt og forferdelig å være stengt inne i tankefengselet som jo all religion er, ute av stand til å være et fritt, ansvarsfullt menneske... :(

 

Fytti grøss, er så glad jeg ble kvitt dette hjerne viruset i en alder av tretten, da jeg begynte å tenke selv... Tenk å alltid måtte tenke seg om hva de skal tenke og si, hele tiden, 24/7/365 fordi de alltid har tanke politiet med seg overalt de går, hele tiden.. Alltid dårlig samvittighet fordi de tror på kunstige påstander fremfor å slå seg til ro med sin naturlige natur.... Takke meg til en menneskelig diktator fremfor dette monsteret som de tilber, en sånn diktator kan i det minste ikke straffe deg når du er dau.... 

Lenke til kommentar

Og ved dette ble Guds kjærlighet åpenbart blant oss,

at Gud sendte sin enbårne Sønn til verden

for at vi skulle leve ved ham.

 

10 Ja, dette er kjærligheten, ikke at vi har elsket Gud,

men at han har elsket oss

og sendt sin Sønn til soning for våre synder. (1.Joh. 4) ... For så høyt har Gud elsket verden at han ga sin Sønn, den enbårne, for at hver den som tror på ham, ikke skal gå fortapt, men ha evig liv. (Joh. 3) ... Men Gud viser sin kjærlighet til oss ved at Kristus døde for oss mens vi ennå var syndere. (Rom. 5)

Gud hater alle mennesker.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...