Gå til innhold

Hyundai vil utvikle fremtidens elbilbatteri selv


Anbefalte innlegg

LPG er varer nok bare for en stund siden det er så nært tilknyttet oljeproduksjonen

Kansje ren biogas er bedre

 

Når man snakker om gode no batterier så er det salvsagt snakk om lavest mulig vekt samtidig som kapasiteten er høyest mulig

Men hva betegner man med god nokk kapasitet ? hvor lang rekkvidde komemr inn under dette ?

Her ser jeg at noen mener at 2-3 dager er nok mens andre blir forbannet av dette

Når man forslår rekkvidde som tilsvarer de samme rekkviddeen som for en bensin eller dieseltank så mner andeer her at man er urealistisk . men er nå det egentlig så galt ?

 

Når man snkker om hø kapasitet på et batteri system så er det også anakk om mye strøm  aom vil ta tid å overføre til batteriene selv om det gjøres med en hurtigladder

 

Med tanke på at deler av samfunnet kan komme tila å bli rammet av strømkrise uten muligheter til å ladde bilen sine er da rena elbiller egelig det lureste ?

 

steigen komune i Nordland var uten strøm i 5 dager for 10 år siden.

Dette kan skje igjen , og det kan var mye lengre denne gangen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke om jeg gidder å svare her for du tuller det så til .

det første ar at sitaten blir kaos , slik at det ikke går ann å se strukturen

det andre er at du vrir og vender på det jeg skriver

her svare du på noe helt annet en det ejg skriver

Eg siterer nøyaktig det du skriv, og vrir ikkje på det. Men det du skriv gjev ikkje alltid meining. Til dømes dette:

 

når jeg skriver at man kan varme opp bilen uten å forvarme mottorene så bruker man lit drivstoff gjør du det samme med en elbil , uten at den ladder så tar du ut mere av energireserven det klar du å få en fordel av i forhold til elbilen

Hæ?

 

Poenget er rekkjevidda til både bensin- og dieselbilar vert redusert når det er kaldt, akkurat som for elbilar.

 

Når det gjelder infrastrukturen så skriver jeg at elbilen er mere avhengig av infrastruktur

Dette klrer du også dra en fordel av men du overhode ikke tenker på konsekvensen om denne infrastrukturen ikke er i orden

her er detr nok det er strømkrise eller at strømnettet skulle bryte sammen

 

Dersom straumnettet bryt saman, fungerer ikkje bensinstasjonar eller oljeraffineri heller. Ein elbil kan fint ladast frå eit aggregat. Har du ein slik og ei elekrtrisk motorsag, kan du klare deg fint sjølv etter akopalypsen når bensin og diesel ikkje er tilgjengeleg, og du er ikkje avhengig av sol, vind eller vatn heller. Kva som helst brennbart: http://www.inresol.se/the-genious-portable-multi-fuel-chp-stirling-generator/

 

Ein eksosbil er derimot alltid avhengig av bensin eller diesel, som treng ein heilt annan og mykje meir avansert infrastruktur frå brønn til tank. Det er ingen tvil om kva eg vil ha i tilfelle ei krise der eg må basere meg på sjølvforsyning.

 

diesel og bensin kunne man pupe med manuelle pumper om man vill det

å ladde en bil uten strøm blir umulig i alle tilfeler så er disse bilen avhengig av agregatt som igjen er avhengig av drivstoff.

Der breista logikken. So lenge du kan få tak i drivstoff til ein eksosbil, kan du òg få tak i drivstoff til eit aggregat. I staden for eit bensin- eller dieselaggregat kan elbilen ladast med solenergi, vindkraft, vasskraft eller termisk kraft produsert av kva som helst som er brennbart.

 

hvis en bensintank har så mue lufting som dus påstår , hvorfor minker da ikke det mere fra tanken ?

nå heter det seg at man ikke skal fulle tanke helt opp , bare nesten nettop for å ha romm for denne ekspansjonen .

hva skal man da med så mye lufting ?

Dersom den heilt fulle tanken skal kunne tømmast utan å implodere, må du ha lufting for å sleppe inn luft etter kvart som tanken tømmast.

 

og hva mner du med dette utsagnet ?

Vatn tek nok ikkje fyr om du varmar det opp. :-)

 

vann blir bare damp , men det kan blir så varmt at det setter fyr på ting

bensin blir til damp .og når temperaturen og blandingen er riktig så kan det selvantenne det samme kan man si om andre oljeprodukteter

 

 

Du forstår det kanskje betre i kontekst:

 

den fordamper lett ved lave tapertur og skan ta fyr når konsentrasjon er riktig

da trenger man ikke varme den opp for å få nok damp , slik man må gjøre med vann

Uansett kor lenge du kokar, får du ikkje nok vassdamp til at vassdampen tek fyr. :-) Det er alltid vassdamp i lufta.. I eit fuktig miljø ved 20 °C og havnivå er det 2,3% vassdamp i lufta. Hadde vassdamp vore like brennbart som bensin, hadde lufta då eksplodert ved den minste gneist.

 

nå har det faktisk tatt fyr i bilmotorer av egen verman fra motoren

da må det også bety at det ikek skal så mye varme til før det tar fyr .

Du påstod tidligere at man kunne koke bensin uten at det var farlig

 

Nei, bensin tek ikkje fyr berre av varmen frå motoren. Då hadde det ikkje vore naudsynt med tennpluggar. (Diesel tek derimot fyr ved den temperaturen og trykket som oppstår når stempelet er nær toppen.) Bilmotorar har mange tennkjelder som gladeleg tenner på bensindamp utanfor sylinderen òg. Børstane i generatoren, ymse elektriske relé, småstein som vert slått opp i metall osb.

 

 

Frå søndag til i går køyrde eg forresten ca 3100 km i elbilen min. Difor har eg ikkje hatt tid til å svare. Det kosta meg under 100 kroner i straum (den delen eg lada heime). Vi lada under måltid, arbeidspauser (eg treng berre nett for å arbeide) og overnattingar. Neste gong du tankar opp og betaler for bensin fleire gonger under ein so lang køyretur, so spør deg sjølv om det verkeleg er verd det.

Lenke til kommentar

Nå du skriver at man kan bare bruke strømen til å varme opp bilen mens man ladder , så er det igge noe annet en at man forvarmer enhver bil
metodene er litt forskjellige 
 
Så kriver jeg at man god kan starte kalde motorer men man taper mere på det om man bruker elbil
Da spør ejg hvilke fordeler har man av det ?
 
Du påstår eller prøver å få frem at man bruker så  frytelig mye bensin på det ,selv om du vet at det ikk er sant
at bilen bruker lit mere en under normal kjøring det vet alle , men så er det også over i løpet av få minutter
 
 

Dersom straumnettet bryt saman, fungerer ikkje bensinstasjonar eller oljeraffineri heller. Ein elbil kan fint ladast frå eit aggregat. Har du ein slik og ei elekrtrisk motorsag, kan du klare deg fint sjølv etter akopalypsen når bensin og diesel ikkje er tilgjengeleg, og du er ikkje avhengig av sol, vind eller vatn heller. Kva som helst brennbart: http://www.inresol.s...ling-generator/

Ein eksosbil er derimot alltid avhengig av bensin eller diesel, som treng ein heilt annan og mykje meir avansert infrastruktur frå brønn til tank. Det er ingen tvil om kva eg vil ha i tilfelle ei krise der eg må basere meg på sjølvforsyning.

 
båd ja og nei
man kan ibruke agregat til laddingen , men hvor mye drivstof går det da
bilen må mest sansylig også laddes i mange timer før du får nokk strøm på den
 
Hadde man helelr bruk dette agregsatet til punpe opp drivstoff på bensin elle dieselbilen så hadde man få langt mer energi ut av det
her er dt gså slik at man fod kan bruke en manuel punpe til fyelle tanken .
Det blir lang værre å bruke manuel ganerator for å generer strømm til elbilen
jeg tro nok at du kan regne mend å vær temelig utslitt når bilen er ferdig oppladdet
 
Du drar inn de forskjelige måten man kan produserer strøm på
i Norge bruker man utelukende vannkraft
de andre alternativen er bare på prøvestadiet enda
vindkrft er alt for ustabil til at det kan være noe fast kilde for strøm
solenergi har alt  for mye utvikling igjen til at de er prakrisk .
 
De bilene som har muligheten til å kunne ladde med solenergi kan få noen få KM ut av det
Hvor lenge har du da tankt å ladde bilen din hvis du bare skal bruke solen ?
Du vill bruke opp strømmen før du har klart å erstetert den
 
Her funger bensin/disel best og hybrid kommer som nr 2
hvorfor skal man bruke agregat til å ladde elbilen når man kan bruk en hybrid i stedetr ?
 
Tenker man på fremtiden der det er meningen at ingen skal bruke fosilt drivstoff hvordan skal man da komme seg frem hvis trømnettet kolapser
cluet her er å ha med seg ekstra energi om det skulle skje noe
Før i tiden hadde man med seg ekstra drivstoff
Det er ikke så vanlig lenger , men muligheten er der
 
kjører man elbil så er ikke den muligheten til stedet .
Man er enda mere avhengig av infrastruktiren en den man er med fosilbil
Deter det man kalle for rekkvidde
 
Det er kansje vanskelig for enkelt å se samenhengen men med bensin og diesel så trenger man ikke energipåfylling hver 20ende mil
Det må man mend eneklte elbiller
en elbil må ha ekstra energi mellom 20 og 50 mil
en fosilbil kan kjøre 150- 200 før man trenger å tilføre ekstra energi
alså mye tettere sevice punter
 

Dersom den heilt fulle tanken skal kunne tømmast utan å implodere, må du ha lufting for å sleppe inn luft etter kvart som tanken tømmast.

Det henter ventil
Det du har skrevet ttiligere hentydet at det var et åpent hull i tanken
Men da vill ikke drivstoffpunpen funger skikkelig
 
Jeg har  faktisk opplvd vakum i tanken fordi det var noe tull med drivstofpumpen på  en bil
da fikk motoren bensin også etter at man hdde slått av motoren
for stoppe bensinflyten så måtte man løsne på påfylingsproppene
 
Dette beviser at det du sa om lufting av tanke slik at de fordamper besnin hele tiden umulig kan stemme
 
 

Nei, bensin tek ikkje fyr berre av varmen frå motoren. Då hadde det ikkje vore naudsynt med tennpluggar. (Diesel tek derimot fyr ved den temperaturen og trykket som oppstår når stempelet er nær toppen.) Bilmotorar har mange tennkjelder som gladeleg tenner på bensindamp utanfor sylinderen òg. Børstane i generatoren, ymse elektriske relé, småstein som vert slått opp i metall osb.

Teorien sier at man må ha en gnist til for å få bensindamp til ekspolderer
 
At du vil garanterer at opvarmet og overophetet bensin ikke tar før sier bare hvor mye du vet om den sakene
bensin er et oljeprodukt
oljeprodukter kan selvantenne uten man gir det noen gnist

 

Her står det faktisk at hvis man varmer opp bensin så kan den selvantenne

https://www.naf.no/tips-og-rad/bilhold/teknisk-om-bilen/alt-du-ma-vite-om-drivstoff/sporsmal-og-svar-om-drivstoff:

Hvor brannfarlig er bensin i forhold til diesel?

Svar: Her må vi skille mellom brannfarlig damp/gass og søl av bensin eller diesel på varme overflater, f.eks. drivstofflekkasje i motorrommet hvor drivstoff kommer i kontakt med varme motordeler.

Bensin vil avgi antennbar gass ved temperaturer lavere enn minus 30°C. Følgelig vil bensinsøl ved alle «normale» temperaturer være brannfarlig og en liten gnist kan være tilstrekkelig til å antenne gassen og dermed bensinen.

Diesel derimot må varmes opp til ca. 60°C før den avgir en antennbar gass så dieselsøl (f.eks. på bakken under fylling av drivstoff) vil normalt ikke være farlig med tanke på brann/eksplosjon. Men dieselsøl på solvarm asfalt kan avgi antennbar gass.

Ved lekkasje av drivstoff i motorrommet er diesel farligere enn bensin. Årsaken til dette er at diesel har lavere selvantennelsestemperatur. Diesel kan selvantenne allerede ved 250°C (eller lavere) og dieselsøl på en eksosmanifold eller turbolader vil dermed selvantenne selv ved lav/moderat belastning på motoren.

Bensin derimot må varmes opp til over 400°C før den selvantenner, men eksosmanifolder og turboladere kommer også fort over denne temperaturen. I begge tilfeller vil drivstoffet avgi gass før det antennes og drivstofflekkasje i motorrommet er dermed farlig uansett drivstoff.
Lenke til kommentar

Nå du skriver at man kan bare bruke strømen til å varme opp bilen mens man ladder , så er det igge noe annet en at man forvarmer enhver bil

metodene er litt forskjellige

Ein vesentleg skilnad er tida det tek. Det går veldig mykje fortare å varme opp ein elbil enn ein eksosbil.

 

 

Så kriver jeg at man god kan starte kalde motorer men man taper mere på det om man bruker elbil

Da spør ejg hvilke fordeler har man av det ?

 

Du påstår eller prøver å få frem at man bruker så  frytelig mye bensin på det ,selv om du vet at det ikk er sant

Eg veit at min gamle dieselbil hadde veldig mykje høgare forbruk på vinteren enn på sommaren. og at eg måtte køyre ei mil før bilen var varm. Seier du at det ikkje er sant?

 

at bilen bruker lit mere en under normal kjøring det vet alle , men så er det også over i løpet av få minutter

Dei fleste køyreturar er òg over på få minutt, faktisk.

 

 

Dersom straumnettet bryt saman, fungerer ikkje bensinstasjonar eller oljeraffineri heller. Ein elbil kan fint ladast frå eit aggregat. Har du ein slik og ei elekrtrisk motorsag, kan du klare deg fint sjølv etter akopalypsen når bensin og diesel ikkje er tilgjengeleg, og du er ikkje avhengig av sol, vind eller vatn heller. Kva som helst brennbart: http://www.inresol.s...ling-generator/

 

Ein eksosbil er derimot alltid avhengig av bensin eller diesel, som treng ein heilt annan og mykje meir avansert infrastruktur frå brønn til tank. Det er ingen tvil om kva eg vil ha i tilfelle ei krise der eg må basere meg på sjølvforsyning.

båd ja og nei

man kan ibruke agregat til laddingen , men hvor mye drivstof går det da

bilen må mest sansylig også laddes i mange timer før du får nokk strøm på den

Nei, du får sjølvsagt straum inn på batteriet frå det sekundet du startar ladinga, akkurat som du får bensin på tanken frå det kjem bensin ut av pumpa. Kor mykje drivstoff det går på aggregatet er avhengig av aggregatet. Eg veit ikkje om det står i reklamen kor mange kWh du får pr liter. Det burde det gjere.

 

Hadde man helelr bruk dette agregsatet til punpe opp drivstoff på bensin elle dieselbilen så hadde man få langt mer energi ut av det

her er dt gså slik at man fod kan bruke en manuel punpe til fyelle tanken .

Det blir lang værre å bruke manuel ganerator for å generer strømm til elbilen

jeg tro nok at du kan regne mend å vær temelig utslitt når bilen er ferdig oppladdet

 

Nei, dei fleste ville nok brukt sol-, vind- eller vasskraft. Det er heller ikkje avhengig av ein bensinstasjon.

 

Du drar inn de forskjelige måten man kan produserer strøm på

i Norge bruker man utelukende vannkraft

de andre alternativen er bare på prøvestadiet enda

vindkrft er alt for ustabil til at det kan være noe fast kilde for strøm

solenergi har alt  for mye utvikling igjen til at de er prakrisk .

LOL! Danmark produserer over 50% av krafta si frå vindkraft. Det er langt forbi prøvestadiet. I Finnmark er forresten ca 40% av kraftproduksjonen gasskraft.

 

De bilene som har muligheten til å kunne ladde med solenergi kan få noen få KM ut av det

Dei kan få so mange km som batteriet har kapasitet til ut av det. Straumen frå solenergi er heilt identisk med straum frå til dømes vasskraft.

 

Hvor lenge har du da tankt å ladde bilen din hvis du bare skal bruke solen ?

Du vill bruke opp strømmen før du har klart å erstetert den

Kvifor trur du det? Med 10 stk 350 watt solcellepanel, som dei fleste har plass til på taket, kan du lade ca like fort som frå ein vanleg 16A-kurs.

 

Her funger bensin/disel best og hybrid kommer som nr 2

hvorfor skal man bruke agregat til å ladde elbilen når man kan bruk en hybrid i stedetr ?

Eg har aldri vore so langt frå innlagt straum til at eg har hatt bruk for ein hybrid, faktisk. I Noreg er det ingen stad som ligg so avsides til at bilen min ikkje når tur-retur frå ein stad med innlagt straum. Det kan hende du finn ein stad midt i Canada eller Mongolia, men eigentleg tvilar eg på at det går veg til ein slik stad. Eg ser uansett ikkje føre meg at eg nokon sinne kjem til å ta turen.

 

Tenker man på fremtiden der det er meningen at ingen skal bruke fosilt drivstoff hvordan skal man da komme seg frem hvis trømnettet kolapser

Dei som brukar eksosbilar vil nok få store problem, sidan oljeraffineri sluttar å fungere. Sjølv på kort sikt trur eg nok dei fleste bensinstasjonar ville fått problem med pumpene. Handpumper med godkjende mål for fylling av bilar trur eg ikkje er vanleg. Her i distriktet er det so mange kraftverk at eg nok skulle klare å få tak i straum ein stad. Spesielt når straumnettet ikkje fungerer, for då er det vanskeleg å få selt straumen til andre.

 

cluet her er å ha med seg ekstra energi om det skulle skje noe

Før i tiden hadde man med seg ekstra drivstoff

Det er ikke så vanlig lenger , men muligheten er der

 

kjører man elbil så er ikke den muligheten til stedet .

 

Kan du forklare meg kvifor eg ikkje kan ha med meg ekstra energi i elbilen min? Eg har forklart deg mange måtar å gjere det på. Straumnettet har svært god oppetid her i landet, so eg for min del har ikkje sett poenget med å gjere det.

 

Man er enda mere avhengig av infrastruktiren en den man er med fosilbil

Deter det man kalle for rekkvidde

Nei, du er mindre avhengig av infrastrukturen.

 

Det er kansje vanskelig for enkelt å se samenhengen men med bensin og diesel så trenger man ikke energipåfylling hver 20ende mil

Det må man mend eneklte elbiller

en elbil må ha ekstra energi mellom 20 og 50 mil

en fosilbil kan kjøre 150- 200 før man trenger å tilføre ekstra energi

alså mye tettere sevice punter

Det er ikkje mange eksosbilar som kan køyre 200 mil utan å fylle, om det er nokon. Med mine gamle eksosbilar prøvde eg ofte om eg kunne klare Førde-Oslo-Førde (85 mil, kanskje det var nærare 90 då) med full tank frå Førde. Det gjekk ikkje med nokon av dei, berre nesten.

 

 

Dersom den heilt fulle tanken skal kunne tømmast utan å implodere, må du ha lufting for å sleppe inn luft etter kvart som tanken tømmast.

Det henter ventil

Det du har skrevet ttiligere hentydet at det var et åpent hull i tanken

Ventilen toler litt trykk før han luftar, men det er ikkje mykje som skal til.

 

Men da vill ikke drivstoffpunpen funger skikkelig

Jaudå. Drivstoffpumpa fungerer heilt fint med ope tanklok. Berre prøv.

 

Jeg har  faktisk opplvd vakum i tanken fordi det var noe tull med drivstofpumpen på  en bil

da fikk motoren bensin også etter at man hdde slått av motoren

for stoppe bensinflyten så måtte man løsne på påfylingsproppene

 

Dette beviser at det du sa om lufting av tanke slik at de fordamper besnin hele tiden umulig kan stemme

Eg trur faktisk ikkje det du skriv kan stemme, for dersom det var vakuum på tanken skulle bensinen vorte sugd attende til tanken når drivstoffpumpa stansa. 

 

 

Nei, bensin tek ikkje fyr berre av varmen frå motoren. Då hadde det ikkje vore naudsynt med tennpluggar. (Diesel tek derimot fyr ved den temperaturen og trykket som oppstår når stempelet er nær toppen.) Bilmotorar har mange tennkjelder som gladeleg tenner på bensindamp utanfor sylinderen òg. Børstane i generatoren, ymse elektriske relé, småstein som vert slått opp i metall osb.

Teorien sier at man må ha en gnist til for å få bensindamp til ekspolderer

 

At du vil garanterer at opvarmet og overophetet bensin ikke tar før sier bare hvor mye du vet om den sakene

bensin er et oljeprodukt

oljeprodukter kan selvantenne uten man gir det noen gnist

Då skal det spesielle vilkår til, eller svært høg temperatur.

 

 

Her står det faktisk at hvis man varmer opp bensin så kan den selvantenne

https://www.naf.no/tips-og-rad/bilhold/teknisk-om-bilen/alt-du-ma-vite-om-drivstoff/sporsmal-og-svar-om-drivstoff:

[...]

Bensin vil avgi antennbar gass ved temperaturer lavere enn minus 30°C. Følgelig vil bensinsøl ved alle «normale» temperaturer være brannfarlig og en liten gnist kan være tilstrekkelig til å antenne gassen og dermed bensinen.

Nettopp. Ein gneist må til.

 

Ved lekkasje av drivstoff i motorrommet er diesel farligere enn bensin. Årsaken til dette er at diesel har lavere selvantennelsestemperatur. Diesel kan selvantenne allerede ved 250°C (eller lavere) og dieselsøl på en eksosmanifold eller turbolader vil dermed selvantenne selv ved lav/moderat belastning på motoren.

Stemmer. Akkurat som eg skreiv.

 

Bensin derimot må varmes opp til over 400°C før den selvantenner, men eksosmanifolder og turboladere kommer også fort over denne temperaturen. I begge tilfeller vil drivstoffet avgi gass før det antennes og drivstofflekkasje i motorrommet er dermed farlig uansett drivstoff.[/notis]

 

Ja, det er vel ca 4 bilbrannar om dagen her i landet. Bensin og diesel er farlege greier, men pussig nok er det lovleg likevel. Du skal likevel køyre ganske hardt for at eksosmanifolden skal komme over 400 grader.
Lenke til kommentar

 

Ein vesentleg skilnad er tida det tek. Det går veldig mykje fortare å varme opp ein elbil enn ein eksosbil.

Det har jeg liten tro på .

samenligner man det med en vanlig panal ovn på 2 kW så går det veldig lang tid før man får varme i det romet man opholder seg .

skal man varman opp en bilkupe med motoren i gang så går det mellom 5 og 10 minutter .

du får det ikke raskere til med strøm

 

 

Eg veit at min gamle dieselbil hadde veldig mykje høgare forbruk på vinteren enn på sommaren. og at eg måtte køyre ei mil før bilen var varm. Seier du at det ikkje er sant?

 

det er mange faktorer som telelr inn her

men det ejg vill frem til var at bilen som går på drivstoff hadde et høyere forbruk en normalt frem til motoren ble varm .

det betyr ikke at det går så mange prosent av energin fra tankene

samelignet med elbilen som tar en slik kaldstart

 

 

Dei fleste køyreturar er òg over på få minutt, faktisk.

Da kaunne du liekgod ha brukt føttene

deter faktisk bedre en å bruke en hvilken som helst bil

 

 

Nei, du får sjølvsagt straum inn på batteriet frå det sekundet du startar ladinga, akkurat som du får bensin på tanken frå det kjem bensin ut av pumpa. Kor mykje drivstoff det går på aggregatet er avhengig av aggregatet. Eg veit ikkje om det står i reklamen kor mange kWh du får pr liter. Det burde det gjere.

nå var poenget hvor my energi man får inn på tanken i forhold til å bare bruke strømmen til ladding

til det er et slik agregat lite effektivt

 

 

Dei kan få so mange km som batteriet har kapasitet til ut av det. Straumen frå solenergi er heilt identisk med straum frå til dømes vasskraft.

men det tar jo så frytelig lang tid .

husk nå på at det mest effktive solpanelene er bare på rund 20%

en ladder ere mange ganger bedre

 

Kvifor trur du det? Med 10 stk 350 watt solcellepanel, som dei fleste har plass til på taket, kan du lade ca like fort som frå ein vanleg 16A-kurs.

ingen solpaneler er så kraftige

 

Eg har aldri vore so langt frå innlagt straum til at eg har hatt bruk for ein hybrid, faktisk. I Noreg er det ingen stad som ligg so avsides til at bilen min ikkje når tur-retur frå ein stad med innlagt straum. Det kan hende du finn ein stad midt i Canada eller Mongolia, men eigentleg tvilar eg på at det går veg til ein slik stad. Eg ser uansett ikkje føre meg at eg nokon sinne kjem til å ta turen.

Du bør ler deg geografien i norge , samtid som du bør lære at ikke alle kjøre mellom byen her i landet

mange finner seg rimelig øde plasser når de er på tur

 

Mage parker også bilen for lengre tid når de går på tur

 

 

 

Dei som brukar eksosbilar vil nok få store problem, sidan oljeraffineri sluttar å fungere. Sjølv på kort sikt trur eg nok dei fleste bensinstasjonar ville fått problem med pumpene. Handpumper med godkjende mål for fylling av bilar trur eg ikkje er vanleg. Her i distriktet er det so mange kraftverk at eg nok skulle klare å få tak i straum ein stad. Spesielt når straumnettet ikkje fungerer, for då er det vanskeleg å få selt straumen til andre.

man har mere å gå på for fosielbilen

For man er ikke avhengig av elektriske punper for få tak i bensin . det funger med bensinfatt og manmuelle pumper også

 

 

Kan du forklare meg kvifor eg ikkje kan ha med meg ekstra energi i elbilen min? Eg har forklart deg mange måtar å gjere det på. Straumnettet har svært god oppetid her i landet, so eg for min del har ikkje sett poenget med å gjere det.

drar du rund med en ekstra batteri pakke som er nesten like stort som bagasje rommet til bilen  ?

 

 

Nei, du er mindre avhengig av infrastrukturen.

her bør du følge med i timen

en elbil har alt fra noen dagers kjøring med strøm til en uke , mens en bensinbil har 3-4 ukers drift på tankene

da er det logisk at elbilen er mere av hengig av et laddepunkt en en bensinbil er avhengig av en bensinstasjon .

forøverig så er det enste som betyr noe om man får tak i ny bensin når tenken er tom , hvor man står og fyller tenken er mindre viktig

 

elbilen er tross alt avhengig av et laddepunkt der bilen skan laddes til deter nokk strøm på den

 

 

 

Det er ikkje mange eksosbilar som kan køyre 200 mil utan å fylle, om det er nokon. Med mine gamle eksosbilar prøvde eg ofte om eg kunne klare Førde-Oslo-Førde (85 mil, kanskje det var nærare 90 då) med full tank frå Førde. Det gjekk ikkje med nokon av dei, berre nesten.

Det er jo bare å læse på broom,no hvor labgt man her kjørt på en tank

Det skal være god over 100 mil

 

Ventilen toler litt trykk før han luftar, men det er ikkje mykje som skal til.

ganske mye vil jeg si , men da sløser man helelr ikke med drivstofet

 

Jaudå. Drivstoffpumpa fungerer heilt fint med ope tanklok. Berre prøv.

Joda, men nå var ikk det ponget heller 

 

 

Eg trur faktisk ikkje det du skriv kan stemme, for dersom det var vakuum på tanken skulle bensinen vorte sugd attende til tanken når drivstoffpumpa stansa.

men nå var det faktisk sant

det skjedde på en gammel mishibishi colt

 

 

Nettopp. Ein gneist må til.

nei  400°C

 

Ja, det er vel ca 4 bilbrannar om dagen her i landet. Bensin og diesel er farlege greier, men pussig nok er det lovleg likevel. Du skal likevel køyre ganske hardt for at eksosmanifolden skal komme over 400 grader.

 

årsaken til bilbrann har nesten uendelig mange faktorer

Du kan ikke bare skylde på bensin i seg selv , barre for være vittig i denne diskusjonen

Lenke til kommentar

 

 

Ein vesentleg skilnad er tida det tek. Det går veldig mykje fortare å varme opp ein elbil enn ein eksosbil.

Det har jeg liten tro på .

samenligner man det med en vanlig panal ovn på 2 kW så går det veldig lang tid før man får varme i det romet man opholder seg .

skal man varman opp en bilkupe med motoren i gang så går det mellom 5 og 10 minutter .

du får det ikke raskere til med strøm

 

 

Eg veit at min gamle dieselbil hadde veldig mykje høgare forbruk på vinteren enn på sommaren. og at eg måtte køyre ei mil før bilen var varm. Seier du at det ikkje er sant?

 

det er mange faktorer som telelr inn her

men det ejg vill frem til var at bilen som går på drivstoff hadde et høyere forbruk en normalt frem til motoren ble varm .

det betyr ikke at det går så mange prosent av energin fra tankene

samelignet med elbilen som tar en slik kaldstart

 

 

Dei fleste køyreturar er òg over på få minutt, faktisk.

Da kaunne du liekgod ha brukt føttene

deter faktisk bedre en å bruke en hvilken som helst bil

 

 

Nei, du får sjølvsagt straum inn på batteriet frå det sekundet du startar ladinga, akkurat som du får bensin på tanken frå det kjem bensin ut av pumpa. Kor mykje drivstoff det går på aggregatet er avhengig av aggregatet. Eg veit ikkje om det står i reklamen kor mange kWh du får pr liter. Det burde det gjere.

nå var poenget hvor my energi man får inn på tanken i forhold til å bare bruke strømmen til ladding

til det er et slik agregat lite effektivt

 

 

Dei kan få so mange km som batteriet har kapasitet til ut av det. Straumen frå solenergi er heilt identisk med straum frå til dømes vasskraft.

men det tar jo så frytelig lang tid .

husk nå på at det mest effktive solpanelene er bare på rund 20%

en ladder ere mange ganger bedre

 

Kvifor trur du det? Med 10 stk 350 watt solcellepanel, som dei fleste har plass til på taket, kan du lade ca like fort som frå ein vanleg 16A-kurs.

ingen solpaneler er så kraftige

 

Eg har aldri vore so langt frå innlagt straum til at eg har hatt bruk for ein hybrid, faktisk. I Noreg er det ingen stad som ligg so avsides til at bilen min ikkje når tur-retur frå ein stad med innlagt straum. Det kan hende du finn ein stad midt i Canada eller Mongolia, men eigentleg tvilar eg på at det går veg til ein slik stad. Eg ser uansett ikkje føre meg at eg nokon sinne kjem til å ta turen.

Du bør ler deg geografien i norge , samtid som du bør lære at ikke alle kjøre mellom byen her i landet

mange finner seg rimelig øde plasser når de er på tur

 

Mage parker også bilen for lengre tid når de går på tur

 

 

 

Dei som brukar eksosbilar vil nok få store problem, sidan oljeraffineri sluttar å fungere. Sjølv på kort sikt trur eg nok dei fleste bensinstasjonar ville fått problem med pumpene. Handpumper med godkjende mål for fylling av bilar trur eg ikkje er vanleg. Her i distriktet er det so mange kraftverk at eg nok skulle klare å få tak i straum ein stad. Spesielt når straumnettet ikkje fungerer, for då er det vanskeleg å få selt straumen til andre.

man har mere å gå på for fosielbilen

For man er ikke avhengig av elektriske punper for få tak i bensin . det funger med bensinfatt og manmuelle pumper også

 

 

Kan du forklare meg kvifor eg ikkje kan ha med meg ekstra energi i elbilen min? Eg har forklart deg mange måtar å gjere det på. Straumnettet har svært god oppetid her i landet, so eg for min del har ikkje sett poenget med å gjere det.

drar du rund med en ekstra batteri pakke som er nesten like stort som bagasje rommet til bilen  ?

 

 

Nei, du er mindre avhengig av infrastrukturen.

her bør du følge med i timen

en elbil har alt fra noen dagers kjøring med strøm til en uke , mens en bensinbil har 3-4 ukers drift på tankene

da er det logisk at elbilen er mere av hengig av et laddepunkt en en bensinbil er avhengig av en bensinstasjon .

forøverig så er det enste som betyr noe om man får tak i ny bensin når tenken er tom , hvor man står og fyller tenken er mindre viktig

 

elbilen er tross alt avhengig av et laddepunkt der bilen skan laddes til deter nokk strøm på den

 

 

 

Det er ikkje mange eksosbilar som kan køyre 200 mil utan å fylle, om det er nokon. Med mine gamle eksosbilar prøvde eg ofte om eg kunne klare Førde-Oslo-Førde (85 mil, kanskje det var nærare 90 då) med full tank frå Førde. Det gjekk ikkje med nokon av dei, berre nesten.

Det er jo bare å læse på broom,no hvor labgt man her kjørt på en tank

Det skal være god over 100 mil

 

Ventilen toler litt trykk før han luftar, men det er ikkje mykje som skal til.

ganske mye vil jeg si , men da sløser man helelr ikke med drivstofet

 

Jaudå. Drivstoffpumpa fungerer heilt fint med ope tanklok. Berre prøv.

Joda, men nå var ikk det ponget heller 

 

 

Eg trur faktisk ikkje det du skriv kan stemme, for dersom det var vakuum på tanken skulle bensinen vorte sugd attende til tanken når drivstoffpumpa stansa.

men nå var det faktisk sant

det skjedde på en gammel mishibishi colt

 

 

Nettopp. Ein gneist må til.

nei  400°C

 

Ja, det er vel ca 4 bilbrannar om dagen her i landet. Bensin og diesel er farlege greier, men pussig nok er det lovleg likevel. Du skal likevel køyre ganske hardt for at eksosmanifolden skal komme over 400 grader.

 

årsaken til bilbrann har nesten uendelig mange faktorer

Du kan ikke bare skylde på bensin i seg selv , barre for være vittig i denne diskusjonen

 

En mil før bilen var varm høres lite ut. Min dieselbil trenger ofte 3-4-5 mil før den blir varm om vinteren.

Lenke til kommentar

Ja det er sant. EL er nok det beste, umiddelbar varme og kan forvarme med app.

jeg er ikke helt ening i det .

 

som sagt tidligerer

så stjeler man veldig mye av strømen fra batteriene om man bruker strømmen derfra til varme opp bilen

tar man en kaldstart fra en bensin mottor så går det noen minutter før motoren blir skikkelig varm . om 10-15  minutter før man får skikkelig varm i kupeen

med dieselbil tar det lengre tid .

men det kan nok reduseres lit med en eg booster ell dieslvarmer

 

skal man forhandsvarme bilen så er det ikke noen forskjell.

man har mulighten for mottorvarmer og kupevarmer som går på strøm uanset hvilken type bil deter snakk om

 

 

Alle ser det nok som en fordel at man bare kan koble i stikkontakten og så vente ein litren stund før bilen er varm .

Det dere bør slutte med er fremheve dette som en fordel som bare gjelder for elbilene

Lenke til kommentar

 

Ja det er sant. EL er nok det beste, umiddelbar varme og kan forvarme med app.

jeg er ikke helt ening i det .

 

som sagt tidligerer

så stjeler man veldig mye av strømen fra batteriene om man bruker strømmen derfra til varme opp bilen

tar man en kaldstart fra en bensin mottor så går det noen minutter før motoren blir skikkelig varm . om 10-15  minutter før man får skikkelig varm i kupeen

med dieselbil tar det lengre tid .

men det kan nok reduseres lit med en eg booster ell dieslvarmer

 

skal man forhandsvarme bilen så er det ikke noen forskjell.

man har mulighten for mottorvarmer og kupevarmer som går på strøm uanset hvilken type bil deter snakk om

 

 

Alle ser det nok som en fordel at man bare kan koble i stikkontakten og så vente ein litren stund før bilen er varm .

Det dere bør slutte med er fremheve dette som en fordel som bare gjelder for elbilene

Jeg bor i det kalde nord og har dieselbil. Etter 10-15 minutter BEGYNNER bilen å bli varm. Selv med motorvarmer på så er ikke motoren bruksvarm når jeg starter om vinteren uansett hvor lenge den står tilkoblet. Det er langt fra komfortabelt fra starten.

 

Endret av Lynxman
Lenke til kommentar

 

Ein vesentleg skilnad er tida det tek. Det går veldig mykje fortare å varme opp ein elbil enn ein eksosbil.

Det har jeg liten tro på .

samenligner man det med en vanlig panal ovn på 2 kW så går det veldig lang tid før man får varme i det romet man opholder seg .

skal man varman opp en bilkupe med motoren i gang så går det mellom 5 og 10 minutter .

du får det ikke raskere til med strøm

 

No har du verkeleg gått deg vill i skogen på jakt etter bær!

 

Bilen min har 12 kW med varmeapparat. 6 kW til kupeen og 6 kW til batteriet. Dette til ein bil med volum på nokre få kubikkmeter. Ikkje berre er bilen varm på fem minutt. All is på ruter er vekke òg.

 

Som mange andre har skrive – det er ikkje sjans for at du får varma ein eksosbil like fort. Då må du helle bensin i kupeen og tenne på. Då får du sikkert dogg på rutene, sidan brent bensin lagar vassdamp. Varmlufta frå eit elektrisk varmeapparat er tørr. Doggen forsvinn fort,

 

 

Eg veit at min gamle dieselbil hadde veldig mykje høgare forbruk på vinteren enn på sommaren. og at eg måtte køyre ei mil før bilen var varm. Seier du at det ikkje er sant?

det er mange faktorer som telelr inn her

men det ejg vill frem til var at bilen som går på drivstoff hadde et høyere forbruk en normalt frem til motoren ble varm .

det betyr ikke at det går så mange prosent av energin fra tankene

samelignet med elbilen som tar en slik kaldstart

 

Nei, det kan hende, men det er heller ikkje viktig. Min energi er billigare enn din energi. Om eg er redd for å ikkje nå fram, kan eg la vere å forvarme. So langt har ikkje det hendt.

 

 

Dei fleste køyreturar er òg over på få minutt, faktisk.

Da kaunne du liekgod ha brukt føttene

deter faktisk bedre en å bruke en hvilken som helst bil

 

Spørs kor mykje du skal ha med deg. Eg går ikkje til fots i fleire kilometer for å handle til familien på fire.

 

 

Nei, du får sjølvsagt straum inn på batteriet frå det sekundet du startar ladinga, akkurat som du får bensin på tanken frå det kjem bensin ut av pumpa. Kor mykje drivstoff det går på aggregatet er avhengig av aggregatet. Eg veit ikkje om det står i reklamen kor mange kWh du får pr liter. Det burde det gjere.

nå var poenget hvor my energi man får inn på tanken i forhold til å bare bruke strømmen til ladding til det er et slik agregat lite effektivt

 

Det ga ikkje mykje meining. Hugs at eit aggregat kan gå på optimalt turtal heile tida, i motsetnad til motoren i ein bil. Det kan godt hende du får fleire kilometer ut av ein liter bensin ved å bruke bensinen på eit aggregat som ladar ein elbil. Det kjem nok an på aggregatet. Ein seriehybrid brukar typisk mindre drivstoff enn ein parallellhybrid, fordi motoren kan gå på optimalt turtal heile tida. Eit klassisk bensinsparetiks for Volt/Ampera er å veksle mellom elektrisk og fjell-modus. I fjellmodus går motoren på optimalt turtal for å lade batteriet før ei mogeleg stigning der han må ha hjelp av elmotoren.

 

 

Dei kan få so mange km som batteriet har kapasitet til ut av det. Straumen frå solenergi er heilt identisk med straum frå til dømes vasskraft.

men det tar jo så frytelig lang tid .

husk nå på at det mest effktive solpanelene er bare på rund 20%

en ladder ere mange ganger bedre

 

Dysleksien din har tydelegvis hatt konsekvensar for skulegangen..

 

1 kW er nøyaktig den same om han kjem frå solcellepanel, vindkraft eller vasskraft. Verknadsgrada til solcellepanelet har absolutt ingenting å seie.

 

 

Kvifor trur du det? Med 10 stk 350 watt solcellepanel, som dei fleste har plass til på taket, kan du lade ca like fort som frå ein vanleg 16A-kurs.

ingen solpaneler er så kraftige

 

Her er eit 350W solcellepanel frå SunPower: https://us.sunpower.com/sites/sunpower/files/media-library/data-sheets/ds-sunpower-p17-355-commercial-solar-panels.pdf

 

 

Eg har aldri vore so langt frå innlagt straum til at eg har hatt bruk for ein hybrid, faktisk. I Noreg er det ingen stad som ligg so avsides til at bilen min ikkje når tur-retur frå ein stad med innlagt straum. Det kan hende du finn ein stad midt i Canada eller Mongolia, men eigentleg tvilar eg på at det går veg til ein slik stad. Eg ser uansett ikkje føre meg at eg nokon sinne kjem til å ta turen.

Du bør ler deg geografien i norge , samtid som du bør lære at ikke alle kjøre mellom byen her i landet

 

Dersom du trur du kan meir enn meg om geografi, kan du gjerne forklare meg kvar i landet denne staden finst. Eg kan køyre frå Alta til Tana på ei lading, og i mellom der er det mange stader eg kan lade. Kautokeino-Karasjok er berre 130 km, og eg kan sikkert få straum på fjellstova mellom dei i ei knipe.

 

mange finner seg rimelig øde plasser når de er på tur

Mage parker også bilen for lengre tid når de går på tur

Ja, det er ikkje vanskeleg, men eg trur ikkje du vil finne nokon stad i Noreg som har veg og ligg meir enn 200 km frå næraste stikkontakt.

 

 

Kan du forklare meg kvifor eg ikkje kan ha med meg ekstra energi i elbilen min? Eg har forklart deg mange måtar å gjere det på. Straumnettet har svært god oppetid her i landet, so eg for min del har ikkje sett poenget med å gjere det.

drar du rund med en ekstra batteri pakke som er nesten like stort som bagasje rommet til bilen ?

 

Nei, eg skreiv rett over at eg ikkje ser poenget med å dra rundt på noko som helst, fordi straumnettet i dette landet stort sett er oppe og går. Eg har med meg ein lang 2,5mm² skøyteleidning i frunken. Det er mi reservekanne som eg aldri har hatt bruk for.

 

Eg kan derimot dra med meg eit aggregat om eg vil det. Evt eit slikt flis-fyrt aggregat med stirling-motor. Eller solcellepanel eller ein liten vindturbin eller …. Eg har mange alternativ.

 

 

Nei, du er mindre avhengig av infrastrukturen.

her bør du følge med i timen

en elbil har alt fra noen dagers kjøring med strøm til en uke , mens en bensinbil har 3-4 ukers drift på tankene

 

Eg har fortalt deg før at straumen ikkje går ut på dato, men det glir visst ikkje heilt inn? Hugs òg at eg har full tank kvar morgon. Kva med deg? Fyller du tanken kvar natt, eller har du i realiteten mindre og mindre å gå på kvar dag?

 

da er det logisk at elbilen er mere av hengig av et laddepunkt en en bensinbil er avhengig av en bensinstasjon .

Nei, eg føl ikkje den logikken. Er elbilen tom for straum må han lade, og er bensinbilen tom for bensin må tanken fyllast. Den største skilnaden er at det er veldig mange fleire stader med straum her i landet enn det er bensinstasjonar, og at du kan fylle batteriet på ein elbil ved å taue han med eit anna køyrety. Om du tilfeldigvis går tom på veg opp eit fjell, kan du til og med lade batteriet ved å snu og køyre ned att. Då kan du komme ganske langt, avhengig av kor høgt og bratt det er, men du kjem sjølvsagt ikkje opp att utan å lade på andre måtar.

 

 

Det er ikkje mange eksosbilar som kan køyre 200 mil utan å fylle, om det er nokon. Med mine gamle eksosbilar prøvde eg ofte om eg kunne klare Førde-Oslo-Førde (85 mil, kanskje det var nærare 90 då) med full tank frå Førde. Det gjekk ikkje med nokon av dei, berre nesten.

Det er jo bare å læse på broom,no hvor labgt man her kjørt på en tank

Det skal være god over 100 mil

 

Dersom du går inn for det, og køyrer i eitt strekk, kan du køyre langt. Det same kan du med ein elbil. I går gjorde eg eit forsøk sjølv på å køyre med lågt forbruk, og kom ned i 154 Wh/km over ca 120 km fordelt på fire turar der eg til slutt endte på same stad som turen starta. Då heldt eg meg til fartsgrensa, hovudsakleg 80. Vanleg gjennomsnittsforbruk ligg på litt under 200 Wh/km.

 

 

Ventilen toler litt trykk før han luftar, men det er ikkje mykje som skal til.

ganske mye vil jeg si , men da sløser man helelr ikke med drivstofet

 

Jaudå. Drivstoffpumpa fungerer heilt fint med ope tanklok. Berre prøv.

Joda, men nå var ikk det ponget heller

 

Då forstår ikkje eg kva poenget ditt var…

 

 

Nettopp. Ein gneist må til.

nei 400°C.

 

I praksis må ein gneist til. For å få temperaturen opp i 400°C må du køyre veldig hardt, og samstundes må konsentrasjonen av damp vere passeleg. Det er vanskeleg å få til når bilen går fort framover og luftinga er god.

 

 

Ja, det er vel ca 4 bilbrannar om dagen her i landet. Bensin og diesel er farlege greier, men pussig nok er det lovleg likevel. Du skal likevel køyre ganske hardt for at eksosmanifolden skal komme over 400 grader.

årsaken til bilbrann har nesten uendelig mange faktorer

Du kan ikke bare skylde på bensin i seg selv , barre for være vittig i denne diskusjonen

 

Bensin- og dieselbilar brenn i alle fall mykje oftare enn elbilar. Endret av Sturle S
Lenke til kommentar

 

Det ga ikkje mykje meining. Hugs at eit aggregat kan gå på optimalt turtal heile tida, i motsetnad til motoren i ein bil. Det kan godt hende du får fleire kilometer ut av ein liter bensin ved å bruke bensinen på eit aggregat som ladar ein elbil. Det kjem nok an på aggregatet. Ein seriehybrid brukar typisk mindre drivstoff enn ein parallellhybrid, fordi motoren kan gå på optimalt turtal heile tida. Eit klassisk bensinsparetiks for Volt/Ampera er å veksle mellom elektrisk og fjell-modus. I fjellmodus går motoren på optimalt turtal for å lade batteriet før ei mogeleg stigning der han må ha hjelp av elmotoren.

 

Nå var det et tilfell der mercedeses tror jeg, hadde laget en hybrid , som i teorien skulle bruke mindre drivstoff en en den bilen brukeren hadde fra før 

Problemt var da at motoren som skulle ladde batterien var så kraftig at forbruket gik o forrhold til den forige bilen eieren hadde

dette var også en artikkel om det på nettsted Broom .no

 

 

1 kW er nøyaktig den same om han kjem frå solcellepanel, vindkraft eller vasskraft. Verknadsgrada til solcellepanelet har absolutt ingenting å seie.

 

Har du noen dokumentasjon på det .

det jeg finner er på rund 250 W og op til 270 W men de er ikke beregnet til plaser på bilen

Man må da rene at de panelen som brukes på biler har den samme efaktene

 

Her tyder alt på at om du vil ha den efakten du snakker om så er det ikke plass til fire slik paneler på bilen

du må i alle tilfelelr være svar tolmodig om du skulle bare bruke sola til å ladde bilen , som også var poengert mit

 

 

 

I praksis må ein gneist til. For å få temperaturen opp i 400°C må du køyre veldig hardt, og samstundes må konsentrasjonen av damp vere passeleg. Det er vanskeleg å få til når bilen går fort framover og luftinga er god.

 

Her var poenget at du påstod at bensin ikke kunne bli var mok til at den selvantent

Du har fått bevis på at det ert tilfelle

Dog så har det lit med kjøring å gjøre

så dra ikke inn selv kjøingen og varm mottor her

 

 

Bensin- og dieselbilar brenn i alle fall mykje oftare enn elbilar.

Det vil nå tiden vise

Da er de lit underlig at redningsmanskaper er mer skaptiske til å redde folk ut av elbiler en bensin og dieselbiler

De vill jo helst ikke klippe bilen i stykekr nettop fordi de er redd for at bilen skal gi støtt eller kosrsluttet på en elle anne måte

 

 

Nei, eg føl ikkje den logikken. Er elbilen tom for straum må han lade, og er bensinbilen tom for bensin må tanken fyllast. Den største skilnaden er at det er veldig mange fleire stader med straum her i landet enn det er bensinstasjonar, og at du kan fylle batteriet på ein elbil ved å taue han med eit anna køyrety. Om du tilfeldigvis går tom på veg opp eit fjell, kan du til og med lade batteriet ved å snu og køyre ned att. Då kan du komme ganske langt, avhengig av kor høgt og bratt det er, men du kjem sjølvsagt ikkje opp att utan å lade på andre måtar.

 

fikk du med deg at jeg skrev at i steigen kumune var man uten strøm en hel uke for en del år diden

Hvilke type kjørtøy var da best å bruke , som hadde minst påvirkning i forhold til den krisen

Elbilen vill ha gått tom i løpet av noen dager , mens bensin og diesle bilen hadde mere å gå å på før tenken var tom

 

Har man 2 nesten identiske biler der den ene er elektrisk og den andre er bensindrevet

man har bare lov å ladde bilen opp en gang  eller fylle tanken en gang  under eksperimantet.

hvem tror du får stopp først ?

 

Ellbilen selvfølgelig

 

Rekvidden matcher ikke bensinblien enda

 

i tillegg kan man dra med seg en bensin kanne for ha ekstra bensin

 

bruker man en elbil så er man mye mere avhengig av et  laddepunkt  en en bensinbil  er av et pafyllingspunkt

 

 

Infrastrukturen til elbilen er også avhengig stadig oppgradering for å følge kravene som kommer

De gamle bensistasjonen trenger ikke å opgrader pupene sine så ofte

 

Det bli som om man skal velge mellom pen og pappirt eller pc og printer med pappir .

Lenke til kommentar

 

1 kW er nøyaktig den same om han kjem frå solcellepanel, vindkraft eller vasskraft. Verknadsgrada til solcellepanelet har absolutt ingenting å seie.

 

Har du noen dokumentasjon på det .

 

Eh? Dysleksien hadde nokre konsekvensar for skulegangen din, forstår eg...

 

1 kW = 1000 W. 1W = 1 J/s. Det er heilt irrelevant korleis den joulen med energi er lagd. 1 W er det arbeidet 1 A gjer ved eit potensialfall på 1 V. Det er heilt uavhengig av korleis straumen er produsert.

 

 

det jeg finner er på rund 250 W og op til 270 W men de er ikke beregnet til plaser på bilen

Man må da rene at de panelen som brukes på biler har den samme efaktene

 

Her tyder alt på at om du vil ha den efakten du snakker om så er det ikke plass til fire slik paneler på bilen

Eg har då aldri meint å ha dei på taket av bilen!

 

 

du må i alle tilfelelr være svar tolmodig om du skulle bare bruke sola til å ladde bilen , som også var poengert mit

Plasser dei på taket av huset i staden.

 

 

 

I praksis må ein gneist til. For å få temperaturen opp i 400°C må du køyre veldig hardt, og samstundes må konsentrasjonen av damp vere passeleg. Det er vanskeleg å få til når bilen går fort framover og luftinga er god.

 

Her var poenget at du påstod at bensin ikke kunne bli var mok til at den selvantent

Du har fått bevis på at det ert tilfelle

 

Nei, eg skreiv at du kunne koke bensin utan at han tok fyr. Du treng ein tennkjelde. Temperatur over 400 °C er ein slik tennkjelde, og det er dobbelt so varmt som du treng for å koke vekk alle komponentane i bensinen.

 

 

 

Bensin- og dieselbilar brenn i alle fall mykje oftare enn elbilar.

Det vil nå tiden vise

 

Det ser vi allereie. Det er mange fleire brannar pr 1000 bensinbilar pr år enn det er pr 1000 elbilar pr år.

 

 

Da er de lit underlig at redningsmanskaper er mer skaptiske til å redde folk ut av elbiler en bensin og dieselbiler

De vill jo helst ikke klippe bilen i stykekr nettop fordi de er redd for at bilen skal gi støtt eller kosrsluttet på en elle anne måte

Dei har ugrunna frykt fordi dei manglar opplæring, som er synd. Det har ingenting å gjere med bilane. Produsentane av elbilar har dokumentert grundig korleis brannfolk og redningsarbeidarar skal gå fram. Elektrisk støyt er det ingen fare for.

 

 

 

Nei, eg føl ikkje den logikken. Er elbilen tom for straum må han lade, og er bensinbilen tom for bensin må tanken fyllast. Den største skilnaden er at det er veldig mange fleire stader med straum her i landet enn det er bensinstasjonar, og at du kan fylle batteriet på ein elbil ved å taue han med eit anna køyrety. Om du tilfeldigvis går tom på veg opp eit fjell, kan du til og med lade batteriet ved å snu og køyre ned att. Då kan du komme ganske langt, avhengig av kor høgt og bratt det er, men du kjem sjølvsagt ikkje opp att utan å lade på andre måtar.

fikk du med deg at jeg skrev at i steigen kumune var man uten strøm en hel uke for en del år diden

Hvilke type kjørtøy var da best å bruke , som hadde minst påvirkning i forhold til den krisen

Elbilen vill ha gått tom i løpet av noen dager , mens bensin og diesle bilen hadde mere å gå å på før tenken var tom

 

No har du kortslutta eit eller anna i toppen. Du veit at ein elbil har hjul og motor? Det er maks 73 km å køyre frå yst i Steigen til nabokommunen. Det er berre å køyre til nabokommunen for å lade. Mange elbilar har ei anna finesse, som du ikkje har med eksosbilen. Dei kan levere straum attende til huset! Det vert gjerne kalla V2G. Då kan bilen hente straum til huset i nabokommunen, slik at du har lys og maten i frysen ikkje vert øydelagd. Det får du ikkje til med bensinbilen!

 

 

Har man 2 nesten identiske biler der den ene er elektrisk og den andre er bensindrevet

man har bare lov å ladde bilen opp en gang  eller fylle tanken en gang  under eksperimantet.

hvem tror du får stopp først ?

 

Ellbilen selvfølgelig

Nei, har du sett! Det er mogeleg å konsturere eit eksperiment der elbilen kjem dårlegast ut. Men det var eit veldig urealistisk eksperiment. La oss prøve med eit eksperiment som er ca 1000 hakk meir realistisk:

 

Du har bensinbil og naboen har ein elles lik elbil. Naboen koplar bilen sin til straum utanfor garasja kvar ettermiddag (garasja er sjølvsagt full av skrot, slik som alle andre garasjer) og du parkerer din bensinbil utanfor di. Kvar dag køyrer de same veg til og frå jobb. Fem mil til saman. Kvar morgon slår naboen på forvarming av bilen medan han et frukost, slik at han er god og varm og isfri når han kjem til bilen, dreg ut ladekontakten og køyrer til jobb. Du må stå opp ti minutt før for å skrape is, og køyrer halve vegen til jobb i halvkald bil medan du jobbar med å halde rutene fri for dogg. Tilsvarande set naboen på forvarming frå kontoret ti minutt før arbeidsdagen er slutt, og trillar lydlaust forbi deg der du står innhylla i ei sky av giftig eksos og skrapar is. Du må fylle tanken på ein bensinstasjon kvar tredje veke. Det kostar 900 kroner. Naboen treng ikkje det, men brukar ca 10 kroner dagen ekstra i straum.

 

Kven har det mest komfortabelt og kastar vekk minst tid og pengar? Ville du vurdert å sitje på med naboen, eller trur du heller naboen vil sitje på med deg?

 

 

Rekvidden matcher ikke bensinblien enda

 

i tillegg kan man dra med seg en bensin kanne for ha ekstra bensin

 

bruker man en elbil så er man mye mere avhengig av et  laddepunkt  en en bensinbil  er av et pafyllingspunkt

Nei, det er motsett. Ein elbil kan du lade nesten kvar som helst av straum produsert på alle mogelege måtar. Til dømes eit vanleg motorvarmar-uttak som du finn over alt. Ein bensinbil kan berre tankast på 1500 bensinstasjonar i landet.

 

 

Infrastrukturen til elbilen er også avhengig stadig oppgradering for å følge kravene som kommer

De gamle bensistasjonen trenger ikke å opgrader pupene sine så ofte

Kva krav er det som kjem, og er du sikker på det med bensinstasjonane? Eg ladar bilen min frå ein kontakt i garasja. Kontakten er frå ca 1980. Då var 98 oktan blybensin standard og automatane tok 100-lappar. Ingen tok kort.

 

 

Det bli som om man skal velge mellom pen og pappirt eller pc og printer med pappir .

Den forstod eg ikkje? Tenkjer du på ein bensinbil som avhengig av infrastruktur (PC) og dyre proprietære toner-kassettar (bensin)?

Endret av Sturle S
Lenke til kommentar

 

Eh? Dysleksien hadde nokre konsekvensar for skulegangen din, forstår eg...

 

1 kW = 1000 W. 1W = 1 J/s. Det er heilt irrelevant korleis den joulen med energi er lagd. 1 W er det arbeidet 1 A gjer ved eit potensialfall på 1 V. Det er heilt uavhengig av korleis straumen er produsert.

Nå spurteejg egenlig om du kunne dokumeter e at disse solcellepanelen faltisk eksisterte

 

 

Det ser vi allereie. Det er mange fleire brannar pr 1000 bensinbilar pr år enn det er pr 1000 elbilar pr år.

Stter du det i kontakt til hvor mange vanlige biler som er på veine i forhold til elktriske biler så vil statistike bli annerledes

 

 

 

Dei har ugrunna frykt fordi dei manglar opplæring, som er synd. Det har ingenting å gjere med bilane. Produsentane av elbilar har dokumentert grundig korleis brannfolk og redningsarbeidarar skal gå fram. Elektrisk støyt er det ingen fare for.

Etter hva du har skrevet lit tidliger i samme innelg så burde du vite at vis man klipper av en strømførende kabel så  har du også et stor ptensielle for støtt

Det er ikke slik at alle ledinger i en slik bil er stømløse om bile kresjer

i utgangspunktet lik som på en valig bil , men her får det mindre strøm

 

 

 

No har du kortslutta eit eller anna i toppen. Du veit at ein elbil har hjul og motor? Det er maks 73 km å køyre frå yst i Steigen til nabokommunen. Det er berre å køyre til nabokommunen for å lade. Mange elbilar har ei anna finesse, som du ikkje har med eksosbilen. Dei kan levere straum attende til huset! Det vert gjerne kalla V2G. Då kan bilen hente straum til huset i nabokommunen, slik at du har lys og maten i frysen ikkje vert øydelagd. Det får du ikkje til med bensinbilen!

 

men så betyr det jo også at man må lete etter laddeemuligheter , vente og så har man lite støm igjern nåtr man er kommet hjemm

noen dager ttere så må man gjør den samme turen

en ting du neppe har fått med deg var at da steigen var ute strøm var det også vinter

poetnsialle for å ikke komme seg frem med bilen som at man bruker ekstra mye strøm , i teillg til laddeturen er til stedet

 

 

Egenlig så bør du ikke vektlegge at det  bare er 73 000 meter å kjøre da noe slkt kan  skje hvor som helst i landet 

 

 

Nå jeg kommer med eksemple der jg setter elbil opp mot bensinbil så prøver jeg legge premissene så like som mulig

Det gjør ikke du

 

feks hvi de skulle være samme premisser i forholde for varm eller kald bil så må  begge bilen enten stert med kald bil.

da vil elbile tappe my streøm før den blir var , mens en bensinbil vill bare bruk lit ekstra bensin før bilen blir varm

 

Det andre alternativet er da å starte begge bilen med oppvarmet bil

 

Du kan ikke skryte av at elbil som er oppvermet via ladde kontakten er bedre en bensinbil som sterter med kald mottor

Da vil sammeligninge bli meningsløs

 

jeg har komme med noen eksempler der ejg frar det til ytterste konsekvens .

Dette bør du ta mere alvorlig en som så

 

Infrastrukruren for elktriske kjøretøy vil altid være mer ekrevende en infrastrukturen for bensing og dieselbiler

Elnettet i hele verden, det inkluderer selvsagt også norge , vil være uttsatt for mange potensiell påvirkninger

Da risikere man å være uten strøm i mange dager , kansje flere uker .

Da duger ikke elbilen særelig stort

 

skal man sammeligne det med annen infrastruktur så  er det mye i dagens samfun som er sårbar for påvirkninger

 

 

Nei jeg tenker på at elbilen er belkkskriveren som må  må fylles med blekk ( strøm )

blekkskriveren fungerer jo heller ikke om den  er uten strøm

en slik skriver vil helle ikk ha det fulle poentsialet om den brukes alene

 

bruker man derimot pappir og penn , eller blyant så blir det samme so man hente reservekanne med bensin og fyller på tanken

 

Har du hørt  historein om at amerkaneren brukt store resurser på å utvikle en penn som kunne brukes der det var vakum.

russerene dermot brukte en ehlt vanlig blyant

man er på det samme nivået her , der elbilen er den kopliserte delen

Lenke til kommentar

Har du hørt  historein om at amerkaneren brukt store resurser på å utvikle en penn som kunne brukes der det var vakum.

russerene dermot brukte en ehlt vanlig blyant

Historien er mest sannsynlig ikke sann, og om den er det så hopper den over et par viktige momenter.

Blyanter inneholder grafitt (burde egentlig kalt det for grafittanter) som i praksis er et veldig fint støv med veldig god elektrisk ledningsevne. Akkurat den typen støv du ikke vil ha i luften i en kapsel med masse kritisk finelektronikk som beveger seg veldig fort veldig langt borte fra sikkerheten her nede på bakken.

 

Det vi kan lære av denne anekdoten, er at ingeniører ofte tenker over og tar hensyn til ting som vi vanlige dødelige ikke engang vet eksisterer.

Lenke til kommentar

 

Eh? Dysleksien hadde nokre konsekvensar for skulegangen din, forstår eg...

 

1 kW = 1000 W. 1W = 1 J/s. Det er heilt irrelevant korleis den joulen med energi er lagd. 1 W er det arbeidet 1 A gjer ved eit potensialfall på 1 V. Det er heilt uavhengig av korleis straumen er produsert.

Nå spurteejg egenlig om du kunne dokumeter e at disse solcellepanelen faltisk eksisterte

 

Det gjorde eg sist du påstod at dei ikkje eksisterte. Sitat: 

 

Her er eit 350W solcellepanel frå SunPower: https://us.sunpower....olar-panels.pdf

 

 

 

Det ser vi allereie. Det er mange fleire brannar pr 1000 bensinbilar pr år enn det er pr 1000 elbilar pr år.

Stter du det i kontakt til hvor mange vanlige biler som er på veine i forhold til elktriske biler så vil statistike bli annerledes

 

Pr 1000 bilar? Korleis vil den statistikken endre seg då, trur du? Prøv å lese det eg skreiv ein gong til.

 

 

 

Dei har ugrunna frykt fordi dei manglar opplæring, som er synd. Det har ingenting å gjere med bilane. Produsentane av elbilar har dokumentert grundig korleis brannfolk og redningsarbeidarar skal gå fram. Elektrisk støyt er det ingen fare for.

 

Etter hva du har skrevet lit tidliger i samme innelg så burde du vite at vis man klipper av en strømførende kabel så  har du også et stor ptensielle for støtt

Det er ikke slik at alle ledinger i en slik bil er stømløse om bile kresjer

i utgangspunktet lik som på en valig bil , men her får det mindre strøm

 

Les det eg skriv. Sjå gjerne die mange filmane Tesla og andre har lagt ut for å indstruere redningspersonell. Faktisk er det slik at bilen vert straumlaus når han kresjar, for då vil kontaktorane sleppe. Om det likevel ikkje skulle skje, er det heilt standardiserte metodar for å kappe høgspentkablane til bilen på ein trygg måte. Spenninga er forresten ikkje veldig høg. Maksimalt ca 400V. Det same som mellom to fasar i eit standard 400V TN-nett som mange har i huset.

 

 

 

No har du kortslutta eit eller anna i toppen. Du veit at ein elbil har hjul og motor? Det er maks 73 km å køyre frå yst i Steigen til nabokommunen. Det er berre å køyre til nabokommunen for å lade. Mange elbilar har ei anna finesse, som du ikkje har med eksosbilen. Dei kan levere straum attende til huset! Det vert gjerne kalla V2G. Då kan bilen hente straum til huset i nabokommunen, slik at du har lys og maten i frysen ikkje vert øydelagd. Det får du ikkje til med bensinbilen!

 

men så betyr det jo også at man må lete etter laddeemuligheter , vente og så har man lite støm igjern nåtr man er kommet hjemm

noen dager ttere så må man gjør den samme turen

en ting du neppe har fått med deg var at da steigen var ute strøm var det også vinter

poetnsialle for å ikke komme seg frem med bilen som at man bruker ekstra mye strøm , i teillg til laddeturen er til stedet

 

Eg er heilt sikker på at dei som bur i Steigen både veit kvar dei kan lade og tek dette heilt med ro. Det hadde eg gjort. Om det var so vanvittig dårleg vêr og butikkane og arbeidsplassane uansett ikkje hadde straum, var det sikkert like greit å sitje heime framfor peisen og ta det med ro,

 

 

Egenlig så bør du ikke vektlegge at det  bare er 73 000 meter å kjøre da noe slkt kan  skje hvor som helst i landet

Nei, ikkje eigentleg. Det skal ein del til.

 

 

Nå jeg kommer med eksemple der jg setter elbil opp mot bensinbil så prøver jeg legge premissene så like som mulig

Det gjør ikke du

Du må ta omsyn til at bilane er ulike. Det er ikkje naturleg å surre rundt i ein elbil i vekevis utan å kople han til straum om kvelden. Det er ikkje naturleg å stanse ein elbil for å lade, slik du må køyre ein bensinbil spesielt innom ein bensinstasjon for å fylle tanken. Du ladar elbilen fordi du har stansa og det er straum der.

 

 

feks hvi de skulle være samme premisser i forholde for varm eller kald bil så må  begge bilen enten stert med kald bil.

da vil elbile tappe my streøm før den blir var , mens en bensinbil vill bare bruk lit ekstra bensin før bilen blir varm

Nei, for det ville vere heilt unaturleg bruk av ein elbil.

 

 

Det andre alternativet er da å starte begge bilen med oppvarmet bil

Nei, for det ville vere heilt unaturleg bruk av ein eksosbil.

 

 

Du kan ikke skryte av at elbil som er oppvermet via ladde kontakten er bedre en bensinbil som sterter med kald mottor

Da vil sammeligninge bli meningsløs

Eg har ikkje sagt noko om motroren på bensinbilen er varm eller kald. Du må uansett ut for å starte bilen, og då er bilen kald sjølv om motoren har litt lunk. På jobb tok eg utgangspunkt i at ingen av dei var tilkopla straum.

 

 

Infrastrukruren for elktriske kjøretøy vil altid være mer ekrevende en infrastrukturen for bensing og dieselbiler

Elnettet i hele verden, det inkluderer selvsagt også norge , vil være uttsatt for mange potensiell påvirkninger

Da risikere man å være uten strøm i mange dager , kansje flere uker .

Da duger ikke elbilen særelig stort

Dette har eg forklart deg so mange gonger at er feil på veldig mange måtar, so du får berre gå attende og lese det eg har skrive før. Mykje tyder på at du ikkje les det spesielt nøye.

 

Elnettet i Noreg og Europa generelt er veldig solid. Det er ikkje mange som opplever å vere utan straum i flerie dagar, og samstundes ha framkommelege vegar. Elbilar er trass alt lagd for å kunne køyre opp til over 500 km utan tilgang til noko elnett.

 

 

skal man sammeligne det med annen infrastruktur så  er det mye i dagens samfun som er sårbar for påvirkninger

Bensinstasjonar, til dømes. Det vert stadig færre av dei.

 

 

Nei jeg tenker på at elbilen er belkkskriveren som må  må fylles med blekk ( strøm ) blekkskriveren fungerer jo heller ikke om den  er uten strøm

en slik skriver vil helle ikk ha det fulle poentsialet om den brukes alene

 

bruker man derimot pappir og penn , eller blyant så blir det samme so man hente reservekanne med bensin og fyller på tanken

Det var ei meiningslaus samanlikning. Kvar skal du fylle reservekanna?

 

 

Har du hørt  historein om at amerkaneren brukt store resurser på å utvikle en penn som kunne brukes der det var vakum.

russerene dermot brukte en ehlt vanlig blyant

man er på det samme nivået her , der elbilen er den kopliserte delen

Det stemmer ikkje. Pennen skulle ikkje fungere i vakuum, men i vektlaus tilstand. Russarane kjøpte USAnske pennar, for frå ein blyant får du grafitt-støv som leier straum og kan komme inn i og kortslutte elektronikken ombord.

Endret av Sturle S
Lenke til kommentar

linken gir 404 error.

 

Pr 1000 bilar? Korleis vil den statistikken endre seg då, trur du? Prøv å lese det eg skreiv ein gong til.

grunlaget

 

 

Les det eg skriv. Sjå gjerne die mange filmane Tesla og andre har lagt ut for å indstruere redningspersonell. Faktisk er det slik at bilen vert straumlaus når han kresjar, for då vil kontaktorane sleppe. Om det likevel ikkje skulle skje, er det heilt standardiserte metodar for å kappe høgspentkablane til bilen på ein trygg måte. Spenninga er forresten ikkje veldig høg. Maksimalt ca 400V. Det same som mellom to fasar i eit standard 400V TN-nett som mange har i huset.

hvordan kan en kust bil som i reraltiten er er krftværk  være hel strumløs ?

 

 

Eg er heilt sikker på at dei som bur i Steigen både veit kvar dei kan lade og tek dette heilt med ro. Det hadde eg gjort. Om det var so vanvittig dårleg vêr og butikkane og arbeidsplassane uansett ikkje hadde straum, var det sikkert like greit å sitje heime framfor peisen og ta det med ro,

Hva om området er lang størrer , at det er fler komuner som blir rammet ?

 

 

Du må ta omsyn til at bilane er ulike. Det er ikkje naturleg å surre rundt i ein elbil i vekevis utan å kople han til straum om kvelden. Det er ikkje naturleg å stanse ein elbil for å lade, slik du må køyre ein bensinbil spesielt innom ein bensinstasjon for å fylle tanken. Du ladar elbilen fordi du har stansa og det er straum der.

 

Det er konstruer forskjellig , men men til like bruksmønster

Det er det man må gå ut fra

man må også ta hensyn til realitene om det blir ekstrem problemer

bl.a at elbilen er helt avhengig av strøm og laddenetverk mye oftere en en bensinbilen er avhengig av påfylling

Dda lagger man opgaver som har et mål

Disse oppgavene er ikke laget for ta mere ehnsyn til den eller andre biltypen

 

Hvofor er det så unaturlig å forvarme eksosbilen om vinteren. ?

det er jo no mange gjør

 

 

 

Eg har ikkje sagt noko om motroren på bensinbilen er varm eller kald. Du må uansett ut for å starte bilen, og då er bilen kald sjølv om motoren har litt lunk. På jobb tok eg utgangspunkt i at ingen av dei var tilkopla straum.

 

Innlegget di bar tydelig preg av at elbilen skulle  varmes med laddekabel , mens eksobilen skulle stertes med kald motor og kupe .

Det virker også som om du ikke er klar over at man bruker båd kupevarmer og mottorvarmer på eksosbiler

da kan man ha varm bil uten eksos selv om de lager eksos når den kjøres

 

 

Dette har eg forklart deg so mange gonger at er feil på veldig mange måtar, so du får berre gå attende og lese det eg har skrive før. Mykje tyder på at du ikkje les det spesielt nøye.

Elnettet i Noreg og Europa generelt er veldig solid. Det er ikkje mange som opplever å vere utan straum i flerie dagar, og samstundes ha framkommelege vegar. Elbilar er trass alt lagd for å kunne køyre opp til over 500 km utan tilgang til noko elnett.

 

så argumentet er at jeg ikke leser hva du skriver , når jeg ikke er ening i argumentene dine ?

Angåand rekekviden så er det kunn noeen få modelelr som i terorin , det prkatiske blir noe hel annet ) kan klare 50 mil .

Leser man erfringene til de som har elbil så er nesten alle overrasket hvo mye mindre rekkevide de opnår en det produsente påstår at man skal kunne klare.

Det må detr være en grunn til

 

Elnettet  i norget er sårbart selv om kraftselskapen påstår at det solid nok

elbilen er jo mer avhengig av opplading og oftere en eksosbilen er avhengig av tanking ( det her ejg poengter tideligere )

Ergo så har man behov for mange ganger fler laddepunkter en bensisstasjoner

 

Nå er det slik at man må ikke kjøpe bensin på en bensistasjon , det finens noen andre altenativer

elbilen må ha et laddepunt som er tilknyttet strøm på en eller annen måte

Siden eksosbilen har såppas lang rekkvidde så er det egentlig ikke behov for alle diis besnsinstasjone

 

nå vil man jo likestille vakum med vekløs tilstand

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

linken gir 404 error.

Copy-paste-feil. Den originale som du fekk tidlegare fungerer:

https://us.sunpower.com/sites/sunpower/files/media-library/data-sheets/ds-sunpower-p17-355-commercial-solar-panels.pdf

 

 

Pr 1000 bilar? Korleis vil den statistikken endre seg då, trur du? Prøv å lese det eg skreiv ein gong til.

grunlaget 
Det gjer han berre tala meir nøyaktige. Det er meir enn nok bilar på vegen no (over 100.000) til å kunne slå fast at det er lågare risko for brann i ein elbil enn i ein eksosbil.

 

 

Les det eg skriv. Sjå gjerne die mange filmane Tesla og andre har lagt ut for å indstruere redningspersonell. Faktisk er det slik at bilen vert straumlaus når han kresjar, for då vil kontaktorane sleppe. Om det likevel ikkje skulle skje, er det heilt standardiserte metodar for å kappe høgspentkablane til bilen på ein trygg måte. Spenninga er forresten ikkje veldig høg. Maksimalt ca 400V. Det same som mellom to fasar i eit standard 400V TN-nett som mange har i huset.

hvordan kan en kust bil som i reraltiten er er krftværk  være hel strumløs ?
Fordi bilen ikkje lenger har kontakt med batteriet. Batteriet er grundig innkapsla i tjukke aluminiumsplater. Dersom smellen har vore so kraftig at det er øydelagt, finn du ingenting levande inni bilen heller. Då er det berre å sløkkje brannen med vatn.

 

 

Eg er heilt sikker på at dei som bur i Steigen både veit kvar dei kan lade og tek dette heilt med ro. Det hadde eg gjort. Om det var so vanvittig dårleg vêr og butikkane og arbeidsplassane uansett ikkje hadde straum, var det sikkert like greit å sitje heime framfor peisen og ta det med ro,

Hva om området er lang størrer , at det er fler komuner som blir rammet?
Då er eit aggregat til 1500 kroner ei mykje billigare forsikring enn ein eksosbil som brukar 1500 kroner i månaden i drivstoff. Men ærleg talt – i mitt over 40 år lange liv har eg aldri opplevd noko slikt. Sjølv ei eingongsinvestering på 1500 kroner vil vere ein høg forsikringspremie for eit so usannsynleg scenario. Det er som å betale i dyre dommar kvar månad for å forsikre seg mot å få ein meteoritt i hovudet. Dersom straumen forsvinn frå heile Vestlandet i dagevis, og eg absolutt må køyre veldig langt, får eg heller køyre bort til flyplassen og høyre om dei kan avsjå litt frå sitt aggregat. Eller til eit av dei lokale kraftverka.

 

 

Du må ta omsyn til at bilane er ulike. Det er ikkje naturleg å surre rundt i ein elbil i vekevis utan å kople han til straum om kvelden. Det er ikkje naturleg å stanse ein elbil for å lade, slik du må køyre ein bensinbil spesielt innom ein bensinstasjon for å fylle tanken. Du ladar elbilen fordi du har stansa og det er straum der.

Det er konstruer forskjellig , men men til like bruksmønster

Det er det man må gå ut fra

man må også ta hensyn til realitene om det blir ekstrem problemer

bl.a at elbilen er helt avhengig av strøm og laddenetverk mye oftere en en bensinbilen er avhengig av påfylling

Dda lagger man opgaver som har et mål

Disse oppgavene er ikke laget for ta mere ehnsyn til den eller andre biltypen

Kan du prøve å skrive dette ein gong til? Det er heilt uforståeleg.

 

Hvofor er det så unaturlig å forvarme eksosbilen om vinteren. ?

det er jo no mange gjør

Nei, det er det svært få som gjer. Mange klagar tvert imot over at dei ikkje kan ha elbil fordi dei manglar fast parkeringsplass med tilgjengeleg straum, og mange bensinbileigarar manglar rutina med å kople til straum når dei parkerer. Om dei har den rutina, er det i alle fall ingen ulemper med elbil.

 

 

Eg har ikkje sagt noko om motroren på bensinbilen er varm eller kald. Du må uansett ut for å starte bilen, og då er bilen kald sjølv om motoren har litt lunk. På jobb tok eg utgangspunkt i at ingen av dei var tilkopla straum.

Innlegget di bar tydelig preg av at elbilen skulle  varmes med laddekabel , mens eksobilen skulle stertes med kald motor og kupe .
Det er akkurat det same om du brukar kabel eller ikkje på elbilen, men når du har ein elbil er det naturleg å kople han til straum over natta. Difor står kabelen i om morgonen. Det ville vere heilt unaturleg å gå ut for å ta ut kabelen før oppvarming. Heile poenget mitt er å lage eit realistisk scenario, ikkje eit som er rigga for den eine eller den andre.

 

Det virker også som om du ikke er klar over at man bruker båd kupevarmer og mottorvarmer på eksosbiler

da kan man ha varm bil uten eksos selv om de lager eksos når den kjøres

Sjølv når du ikkje har straum tilgjengeleg der du parkerer? Fungerer det med magi, eller går det på batteri som ein elbil? Elektriske kupevarmarar til eksosbilar er dessutan mykje svakare enn varmeapparatet i ein typisk elbil, men du kan sjølvsagt kompensere med å slå kupevarmaren på tidlegare.

 

 

Dette har eg forklart deg so mange gonger at er feil på veldig mange måtar, so du får berre gå attende og lese det eg har skrive før. Mykje tyder på at du ikkje les det spesielt nøye.

 

Elnettet i Noreg og Europa generelt er veldig solid. Det er ikkje mange som opplever å vere utan straum i flerie dagar, og samstundes ha framkommelege vegar. Elbilar er trass alt lagd for å kunne køyre opp til over 500 km utan tilgang til noko elnett.

så argumentet er at jeg ikke leser hva du skriver , når jeg ikke er ening i argumentene dine ?
Om du ikkje er samd i argumenta mine, må du argumentere mot dei. I staden berre repeterer du ein påstand som eg har sabla grundig ned med motargument mange gonger.

 

Angåand rekekviden så er det kunn noeen få modelelr som i terorin , det prkatiske blir noe hel annet ) kan klare 50 mil .

Det er nokre få modellar som i praksis lett klarer over 50 mil, sjølv midt på vinteren, og fleire som klarer det i teorien.

 

Leser man erfringene til de som har elbil så er nesten alle overrasket hvo mye mindre rekkevide de opnår en det produsente påstår at man skal kunne klare.

Det trur eg ikkje. Produsentane er pålagt å oppgi NEDC-rekkjevidde når dei sel bilar i Europa, men dei fleste oppgjev ei typisk rekkjevidde i tillegg.

 

Elnettet  i norget er sårbart selv om kraftselskapen påstår at det solid nok

elbilen er jo mer avhengig av opplading og oftere en eksosbilen er avhengig av tanking ( det her ejg poengter tideligere )

Ergo så har man behov for mange ganger fler laddepunkter en bensisstasjoner

DET FINST ALLEREIE MANGE TUSEN GONGAR FLEIRE LADEPUNKT ENN BENSINSTASJONAR! Gjekk det inn no? Ein kvar kontakt med straum kan brukast som ladepunkt. I tillegg finst det hurtigladarar, superladarar osb til dei dagane ein skal langt og har det travelt. Berre ca halvparten av alle elbileigarar har nokon sinne brukt ein hurtigladar. Dei fleste klarer seg med å lade heime og kanskje på jobb eller der dei skal. Eg kunne klart meg med å aldri lade andre stader enn på butikken, om eg berre brukte bilen til å handle.

 

Nå er det slik at man må ikke kjøpe bensin på en bensistasjon , det finens noen andre altenativer

Jaha? Kvar har du kjøpt bensin utanom bensinstasjonar?

 

elbilen må ha et laddepunt som er tilknyttet strøm på en eller annen måte

Siden eksosbilen har såppas lang rekkvidde så er det egentlig ikke behov for alle diis besnsinstasjone

Det er fint det, for det vert stadig færre bensinstasjonar. Då må bensinbilane køyre stadig lengre omvegar for å fylle tanken, noko som kostar både tid og pengar. Men det er visst ikkje grenser for kor mykje du er villig til å betale for å forsikre deg mot eit straumbrot i Carrington-klassen? (Eit enormt kraftig utbrot på sola lagde ein geomagnetisk storm som sette straum- og telegraflinjer over heile verda ut av spel mellom 1. og 2. september 1859. Straumnettet er meir robust no, sjølvsagt. Solaktiviteten er lågare og magnetfeltet svakare, men det kan jo hende..)

 

 

nå vil man jo likestille vakum med vekløs tilstand

 

:rofl:

Då veit vi kva nivå naturfagskunnskapane dine ligg på. Det forklarer ein heil del, faktisk…

Lenke til kommentar

hvar ikke poenget her oprinelig at man skulle plaser disse panelen på taket på en bil.

jeg kan ikke se et det er mulig me de panelen e

 

som med hver statistik så gir mere data mer nøyaktig statistikk

Det ejg vill frem til var at det er så mange flere fosilbiler ute på veien i forhold til elbiler at statikken gir et unyaktig resultatt

 

 

Fordi bilen ikkje lenger har kontakt med batteriet. Batteriet er grundig innkapsla i tjukke aluminiumsplater. Dersom smellen har vore so kraftig at det er øydelagt, finn du ingenting levande inni bilen heller. Då er det berre å sløkkje brannen med vatn.

 

Nå går det jo kabler mellom batteri , mottorstyring og og mottor .

kablene mellom battri og mottor har jo høy effekt .

hvordan har du tankt deg at den skal kobles av batteriet om man kresjer med bilen ?

 

 

Då er eit aggregat til 1500 kroner ei mykje billigare forsikring enn ein eksosbil som brukar 1500 kroner i månaden i drivstoff. Men ærleg talt – i mitt over 40 år lange liv har eg aldri opplevd noko slikt. Sjølv ei eingongsinvestering på 1500 kroner vil vere ein høg forsikringspremie for eit so usannsynleg scenario. Det er som å betale i dyre dommar kvar månad for å forsikre seg mot å få ein meteoritt i hovudet. Dersom straumen forsvinn frå heile Vestlandet i dagevis, og eg absolutt må køyre veldig langt, får eg heller køyre bort til flyplassen og høyre om dei kan avsjå litt frå sitt aggregat. Eller til eit av dei lokale kraftverka.

 

 

Så du mner det er bedre å bruke et agregatt til 1550 kr for å ladde elbilen en kjjøpe bensin til den andre bilen .

Da her du ikke tat med den lange laddetiden og drivstofet til agrgatet .

 

 

Kan du prøve å skrive dette ein gong til? Det er heilt uforståeleg.

 

hva er så vanskelig å forstå ?

man har 2 biler som skal gjør den samme oppgaven

den ene går på strøm , den andre bruker oljebasert drivstoff

 

Så må man ta hensyn til realitetene

elbilen er avhengig å bli laddet flere ganger mens bensinbilen kjører på samme tank

 

Da lager man oppgaver som tester bilene på like premisser , ikke for å fremheve en fordel til den en bilen

 

Nei, det er det svært få som gjer. Mange klagar tvert imot over at dei ikkje kan ha elbil fordi dei manglar fast parkeringsplass med tilgjengeleg straum, og mange bensinbileigarar manglar rutina med å kople til straum når dei parkerer. Om dei har den rutina, er det i alle fall ingen ulemper med elbil.

Nå tøver du

 

Av en eller merkelig grun menr du tydelig at det ikk er bra å ha kupevermer til bensinbilen , mes det er helt ok å ha det til elbilen

 

 

Det er akkurat det same om du brukar kabel eller ikkje på elbilen, men når du har ein elbil er det naturleg å kople han til straum over natta. Difor står kabelen i om morgonen. Det ville vere heilt unaturleg å gå ut for å ta ut kabelen før oppvarming. Heile poenget mitt er å lage eit realistisk scenario, ikkje eit som er rigga for den eine eller den andre.

ja, men da bruker man også kable for varme ob begge bilene

 

 

Sjølv når du ikkje har straum tilgjengeleg der du parkerer? Fungerer det med magi, eller går det på batteri som ein elbil? Elektriske kupevarmarar til eksosbilar er dessutan mykje svakare enn varmeapparatet i ein typisk elbil, men du kan sjølvsagt kompensere med å slå kupevarmaren på tidlegare.

Du trenger da ikke  gjør deg dum her , så gærn er du da ikke ?

Det blir det samme med elbilen

Hva gjør du når du ikke får parkere ved ladde stasjonen den natta det er skikkelig kaldt ?

 

DET FINST ALLEREIE MANGE TUSEN GONGAR FLEIRE LADEPUNKT ENN BENSINSTASJONAR! Gjekk det inn no? Ein kvar kontakt med straum kan brukast som ladepunkt. I tillegg finst det hurtigladarar, superladarar osb til dei dagane ein skal langt og har det travelt. Berre ca halvparten av alle elbileigarar har nokon sinne brukt ein hurtigladar. Dei fleste klarer seg med å lade heime og kanskje på jobb eller der dei skal. Eg kunne klart meg med å aldri lade andre stader enn på butikken, om eg berre brukte bilen til å handle.

 

Hvor mange laddepunkter som finnes er irrrelevant her

 

 

Jaha? Kvar har du kjøpt bensin utanom bensinstasjonar?

Det er selvsagt ikke vanlig men man kan få bensin tanker

det er nok også fylle fra tankbil om det blir nødvendig

eller så kan man jo ha lit ekstra drivstof lagert på et privat sted

slik mange firmaer har et eget oppleg for drivatoffet

 

og du har ikke fått med deg at ute i verdensromemt der det er ekte vakum er det også vektløshet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...