Gå til innhold

ANMELDELSE: Yooka-Laylee


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overraskende at veteraner innen plattform-sjangeren kan bomme på noe så elementært som kamerastyring.

 

Er spent på å også lese andre anmeldelser. Har en følelse av at dette kan være "elsk-eller-hat"-spill.

 

En spillutvikler i Oslo som jeg kjenner sier han har spilt kun et par timer så langt, men han er mye mer positiv enn denne anmeldelsen. Han forbeholder seg at det kan være det forverrer seg senere i spillet, men sier at problemet virker å være at mange folk misser mye av innholdet og områdene i spillet, pga at layouten kan være vanskelig å følge. Den ekspanderer i flere retninger, sier han. Hans syn etter noen få timer er at det er et godt spill, som lider litt under at kameraet tidvis sliter. Det er en god spirituell oppfølger, og musikken er spesielt god sier han. Han liker også at estetikken er så lojal til slik spillene var før.

Lenke til kommentar

Uansett om vi er enige eller uenige i anmeldelsen, så er alle anmeldelser subjektive og personlige. Jeg finner meg for eksempel fullstendig uenig med Zelda-anmeldelsen her på bruket, men det betyr ikke at anmeldelsen var dårlig eller feil. Det samme prinsippet gjelder her med dette spillet. Vi må tåle at vi er uenige.

Endret av fnwilborn
  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Dette er samme nissen som ga Fallout 4 full pott så tar anmeldelsen med en stor klype salt. Blir å plukke dette opp etterhvert uansett..

 

Fallout 4 og dette spillet er uansett ikke sammenlignbart. Du tar opplevelse for opplevelse. Også slutt med fornærmelsene. Du er vel bedre enn det her?

Det er jeg. En nisse er ingen fornærmelse. Sier bare at denne gutten har motsatt smak som meg og mange andre, så denne anmeldelsen har 0 verdi for meg..

Lenke til kommentar

 

 

 

Dette er samme nissen som ga Fallout 4 full pott så tar anmeldelsen med en stor klype salt. Blir å plukke dette opp etterhvert uansett..

Fallout 4 og dette spillet er uansett ikke sammenlignbart. Du tar opplevelse for opplevelse. Også slutt med fornærmelsene. Du er vel bedre enn det her?
Det er jeg. En nisse er ingen fornærmelse. Sier bare at denne gutten har motsatt smak som meg og mange andre, så denne anmeldelsen har 0 verdi for meg..
Selvfølgelig er det å kalle noen en "nisse" en fornærmelse.

Tar meg ikke nær av tullefanter på internett, så det går helt fint :)

Endret av Jonas Magerøy
  • Liker 6
Lenke til kommentar

kan være fordi dei er mer kritisk, det går veldig rundt 6-7 karakterer.

Var ikke helt seriøst ment, men pytt. :) Men i samme gate ser jeg veldig mye av mentaliteten av at "Norge er best". Jeg listet opp åtte karakterer (ni om vi tar med gamer.no). GR Danmark gav spillet 7/10, resten gav det 8/10 eller bedre. Men fordi Norge skiller seg ut og gir det 5/10 er det alt for mange som automatisk tror spillet er dårlig. Har aldri skjønt helt det der. Jeg gir blaffen i hvilket land anmelderen bor i. Jeg stoler strengt tatt ikke på noen av dem, men hvis en skiller seg ut tar jeg den sjelden seriøst. Jeg er mer av typen som sjekker hva folk flest mener, og selvsagt hva jeg selv mener om spillet. :) Men er ikke noe å lage en stor sak av. Har for lengst forhåndsbestilt Yooka-Layle, men aner ikke om jeg liker det før jeg faktisk spiller det. :)

Lenke til kommentar

Dette er samme nissen som ga Fallout 4 full pott så tar anmeldelsen med en stor klype salt. Blir å plukke dette opp etterhvert uansett..

Fallout 4 er et supert spill, gleder meg til vr fallout 4, fikk Sendingsbekreftelse for Yooka Laylee bryr meg ikke om hva som blir skrevet det er jeg som må avgjøre selv om spillet er bra eller ikke bra så enkelt er det. :green: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...