Gå til innhold

Hello innfører data rollover og fri roaming – og setter opp prisene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ICE-kunder som ikke vil bytte til det nye, dyrere abonnementet med fri roaming i EU, kan beholde sitt gamle abonnement. Funker kun i Norge.

Men disse abonnementene er ikke i salg lengre for nye kunder så det hjelper lite om du ikke har Ice fra før de la om abonnementene sine.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

 

 

 

Første jeg gjorde når fikk mailen fra de var å bytte selskap. 105 kr i mnd økning på et abonnement er helt latterlig og absolutt ikke akseptabelt. Fikk et tilbud fra et annet selskap med 224kr for 5gb, datarollover, eu/eøs i 12 mnder, så får vi se hva det selskapet gjør etter 12 mnder. Ser ingen grunn for å være trofast mot et selskap, som gir blanke faen i deg som en kunde. Så hejdå Hello!

Hvem byttet du til?

 

Fikk et tilbud fra Talkmore, med litt forhandlinger ;)

 

 

Jeg ville kanskje hatt litt is i magen frem til at de fleste endrer prisene sine etter de nye reglene som kommer i sommer.

 

Fikk det i 12 måneder, så får vi se hva de gjør etter 12 måneder. Koster meg ikke en kalori til å bytte leverandør igjen ;)

Lenke til kommentar

Telio jar bekreftet til meg på epost at 5 GB abonnentet vil koste 258,- også etter 15.06.17, sånn som nå med EU roaming inkl. Sleng på 100,-/mnd ekstra og én GB, så får du Hello. Telipol skal ha 299,-/mnd for 5 GB, og prises likt eller lavere enn Hello for sine abonnenter.

Lenke til kommentar

Telio jar bekreftet til meg på epost at 5 GB abonnentet vil koste 258,- også etter 15.06.17, sånn som nå med EU roaming inkl. Sleng på 100,-/mnd ekstra og én GB, så får du Hello. Telipol skal ha 299,-/mnd for 5 GB, og prises likt eller lavere enn Hello for sine abonnenter.

De bekreftet det samme til meg. Avventer hva Komplett endrer prisene sine til før jeg eventuelt bytter.

Lenke til kommentar

Jeg er lei av å vente.

Jeg er i ferd med å bestille fiberbredbånd til hytta.

 

Farvel til nettleser-plugins som gir laveste kvalitet på YouTube.

 

Velkommen til full HD og Chromecast, som ikke lar meg velge lavere kvalitet enn HD.

Jeg håper du har romslig økonomi, for det koster en god del mer penger i året å ha fiber på hytta enn mobilt bredbånd. Sistnwvnte kan pauses, det kan ikke fiberbredbånd hos alle ISP'er. F.eks CD er sære på det feltet.

Lenke til kommentar

Jeg har sammenliknet prisen jeg nå betaler Telia for deres 40 GB abonnement hvor jeg må begrense databruken, og Riks-TV for å få TV på hytta, med det beløpet jeg kan betale for fiber og et mindre mobil-abonnement.

 

Ta med i beregningen at jeg har Altibox hjemme, og kan se deres TV-kanaler i nettleseren gratis fra hytta, om jeg har nett uten begrensninger.

 

Dette blir mye billigere for meg, om ikke Telia skjerpet seg kraftig.

Og jeg er ærlig talt lei dem.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Jeg har sammenliknet prisen jeg nå betaler Telia for deres 40 GB abonnement hvor jeg må begrense databruken, og Riks-TV for å få TV på hytta, med det beløpet jeg kan betale for fiber og et mindre mobil-abonnement.

 

Ta med i beregningen at jeg har Altibox hjemme, og kan se deres TV-kanaler i nettleseren gratis fra hytta, om jeg har nett uten begrensninger.

 

Dette blir mye billigere for meg, om ikke Telia skjerpet seg kraftig.

Og jeg er ærlig talt lei dem.

Forståelig. Telia tok en feil retning i 2014-15 da de endret logo og navn i Norge. Alt er dyrt og "premium". Selv om man får samme skiten billigere andre steder.

 

Godt du ender opp med å spare penger i lengden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...