Gå til innhold

Kupp på HW bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er folk så veldig opptatt av at ting overhodet ikke har vært overklokket? Litt overklokk er ingen problem med riktig kjøling.

Vel. Det har alltid vært slik at ulike mengder økt elektomigrasjon setter den totale levetiden tilbake , og det vil variere fra ubetydelig til betydelig alt ettersom.

Så "hvordan overklokket og overvoltet" en cpu/gpu har vært og varighet har noe og si fremfor et produkt som ikke har det.

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Moderatormelding

1 innlegg er fjernet fra tråden pga kjøp/salg som vi ikke tillater per i dag, tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Endret av Uderzo
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde ikke gitt så mye for den iallfall. Ingen OC som Donkey Kong sier, og det er ingen drev med. PSU er ikke noe å spare på. Du sitter igjen med verdi til kanskje 4000.

• 2 uker senere...
Skrevet

Asus ROG Strix GTX 1080Ti for 6000, og åpen for pruting. Det er god deal synes jeg, så jeg valgte å slå til.

https://www.finn.no/139450508

Fin pekepinn, tenkte jeg skulle legge ut ett av mine for 6500, bor ganske sentralt og pleier å tilby levering i Oslo området når jeg først legger ut ting :)

Hva mener forresten folk ett 970 Strix er verdt nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...