Gå til innhold

Unge Høyre...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zion i The Matrix er en by befolket av mange forskjellige raser, alle er like mye verd, her må vi tenke litt på hva de faktisk viser, og navnet...Som fremstilt i The Matrix er Zion akkurat det jeg ville likt å ha som siste skanse...

 

Navnet Zion har en betydning utover at det er Jødenes helige land..."Det forgjettede land" kalles det også, og jeg tror det er dette de tenker på i The Matrix, at det er landet i virkeligheten som menneskene har...

Lenke til kommentar
Før jeg tenkte å innlemme dere I høyres rekker, så spør jeg om det aldri skjer at RVs brosjyrer og den slags er ironiske?

Vi venter fremdeles på svar.... Denne gangen slipper du ikke unna...

 

HVA ER IRONISK? HVA ER DET VI IKKE SKJØNNER?

 

 

 

 

 

om du unngår den der nå har du seriøse synproblemer...

 

Joda, RV's brosjyrer inneholder ofte en god porsjon ironi og politisk satire, det er da ingen uting...

Lenke til kommentar

Ok, da skal jeg forklare det jeg kan. Til orientering har jeg IKKE spurt min far!

 

Husker noen "blå-nisse"-kalenderen til Høyre? den er også ironisk der man omtaler både Lae, Syse og andre som blånisser.

 

Blå er liksom den fine farven. Vi vil omvenne verden til å bli et blått og bedre sted!

 

Denne button-en (hva skal vi kalle det på norsk?!) skal henspille på hva som skjer når man tar denne pillen. Da blir man høyrefrelst?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...