Gå til innhold

Unge Høyre...


Anbefalte innlegg

Ok, da skal jeg forklare det jeg kan. Til orientering har jeg IKKE spurt min far!

 

Husker noen "blå-nisse"-kalenderen til Høyre? den er også ironisk der man omtaler både Lae, Syse og andre som blånisser.

 

Blå er liksom den fine farven. Vi vil omvenne verden til å bli et blått og bedre sted!

 

Denne button-en (hva skal vi kalle det på norsk?!) skal henspille på hva som skjer når man tar denne pillen. Da blir man høyrefrelst?!

HAHAHAHAHAHA! Patetisk forklaring. Man blir hjernevasket til å ikke se virkeligheten, så for så vidt er det riktig at man blir høyrefrelst. :p;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, da skal jeg forklare det jeg kan. Til orientering har jeg IKKE spurt min far!

 

Husker noen "blå-nisse"-kalenderen til Høyre? den er også ironisk der man omtaler både Lae, Syse og andre som blånisser. 

 

Blå er liksom den fine farven. Vi vil omvenne verden til å bli et blått og bedre sted!

 

Denne button-en (hva skal vi kalle det på norsk?!) skal henspille på hva som skjer når man tar denne pillen. Da blir man høyrefrelst?!

:thumbs: You go!

 

Sikker på at ikke pappa hadde en liten finger med i spillet her da? Så god som den forklaringen var :laugh:

 

For å være seriøs: Det var ikke ironi! Det var den alvorlige meningen med merket. Så du har egentlig ikke svart på spørsmålet.

Endret av Josten
Lenke til kommentar
Ok, da skal jeg forklare det jeg kan. Til orientering har jeg IKKE spurt min far!

 

Husker noen "blå-nisse"-kalenderen til Høyre? den er også ironisk der man omtaler både Lae, Syse og andre som blånisser.

 

Blå er liksom den fine farven. Vi vil omvenne verden til å bli et blått og bedre sted!

 

Denne button-en (hva skal vi kalle det på norsk?!) skal henspille på hva som skjer når man tar denne pillen. Da blir man høyrefrelst?!

HAHAHA! Wooohei... *ro ro til fiskeskjær*

 

Vi skjønte alle det med å ta den blå pillen. Poenget med denne posten var jo det at i Matrix, som sitatet er tatt fra, vil det å ta den blå pillen tilsvare å ignorere virkeligheten, og leve på en løgn, ubevisst.

 

Du kommenterer feil ironi her. Det går tydelig fram at vi alle skjønner selve hovedpoenget med slagordet her, jeg hentydet at det lå noe under som UH tydeligvis ikke hadde tenkt på, og at det var svæææært treffende for oss "rødes" syn på Høyre. Du bortforklarer ved å si at UH mente det ironisk, vi ber deg påpeke ironien, du påpeker noe helt annet som faktisk er HELT opplagt. Så, vi venter i spenning: Hvor er ironien? Eller dreit du deg ut?

 

Du ror deg bare lenger og lenger ut, på tide å senke båten?

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig dette er mer trist for Unge Høyre enn for deg, JoachimR. For med de vanvittige meningeredu har publisert her i forumet, er tilogmed Høyre et feil parti - ja, jeg tror ikke engang Fremskrittspartiet ville svelget alle de meningene der. Det fantes på 20-tallet noe som het Fedrelandslaget som kanskje ville delt de meningene - for dem som vet hva det var - vet godt hva jeg sikter til - dere andre - bruk leksikon. JoachimR har garantert et leksikon stående i bokhylla - det tilhører tross alt hvert et anstendig hjem. :D

 

Forklaringen er av det dummeste jeg har lest på virkelig - virkelig lenge. Som en advarsel til eventuelle nye lesere, jeg ønsker ikke å påvirke meningene deres - men vennligst les alt JoachimR poster i tiden fremover, svært nøye - og hold øye. Det er nemlig svært mye som ikke er direkte sunt.

 

Jeg tror det kan være lurt.

Endret av FreeBSD
Lenke til kommentar
Ja, akkurat,,,,

 

 

Ehhhh....

Å ja, og dette er relevant fordi? Den Røde Tsar bare påpekte det faktum at du tok feil, og faktisk har problemer med å bare komme med en skikkelig beklagelse uten å spy ut i voldsomme sarkastiske utsagn med utropstegn nok til å fylle en familysize potetgullpose...

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

aaah, elsker å mobbe Onde Høire for den der :p *humre*

 

@FreeBSD: jeg tror ikke engang demokratene kan svelge oppkastet til vår kjære venn Jokke. Dog, kanskje NS. . . . Neei, jeg tror faktisk ikke de heller kunne ha taklet slike tullete meninger. hmmm, kanskje en sær sekt i innerste liabygda?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Ja vel, hvor mye skal de koste? Må jeg kjøpe hele opplaget kasnkje?  :dribble:

For deretter å kaste de symbolsk i søpla? :lol:

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...